Waar heb je dat allemaal gezien?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef GSMboy het volgende:
Meerdijk een dorp?
Het is een hele stad, je hebt er alles: Bibliotheken, 3 begraafplaatsen, 15 kerken, enkele scholen, veel winkels......
En een ikea he!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef GSMboy het volgende:
Meerdijk een dorp?
Het is een hele stad, je hebt er alles: Bibliotheken, 3 begraafplaatsen, 15 kerken, enkele scholen, veel winkels......
En een veilinghuis, Sanders inc toren...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef GSMboy het volgende:
Meerdijk een dorp?
Had ik vanochtend dus ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook gedaan. Nog steeds een foutmelding.
En een kroeg, een nachtclub, een kapsalon waar je sapjes kunt drinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
En een veilinghuis, Sanders inc toren...
En een hotel....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En een kroeg, een nachtclub, een kapsalon waar je sapjes kunt drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt eens tijd dat dhr. Ludo Sanders ook eens met haar gaat bemoeien. Hij lijkt zich toch maar te vervelen...
Al is het maar een simpel dreigement die ik hem hoor zeggen, dan ben ik al blij....
Ja, Ludo moet maar eens in gaan grijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, Ludo moet maar eens in gaan grijpenDat zou briljant zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Als we zoiets maar weer eens van hem konden horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef GSMboy het volgende:
Ludo kan behoorlijk intimiderend zijn.
"Ik ga ervoor zorgen dat je je baan kwijt zal raken, dat niemand meer naar jouw zal omkijken en dat je hoogstpersoonlijk Meerdijk zal verlaten"
Ik ga ervoor zorgen dat je je baan kwijt zal raken, dat niemand meer naar jouw zal omkijken en dat je hoogstpersoonlijk Meerdijk zal verlaten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Als we zoiets maar weer eens van hem konden horen.
Ook gewoon de taalfout overnemen hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je je baan kwijt zal raken, dat niemand meer naar jouw zal omkijken en dat je hoogstpersoonlijk Meerdijk zal verlaten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Als we zoiets maar weer eens van hem konden horen.
Dan gaat ze weer zo lopen zuchten steunen en kreunen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
( maar dan zal Janine wel weer boos worden. En zeggen dat Ludo daarmee op moet houden.)
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gaat ze weer zo lopen zuchten steunen en kreunen.
Echt zo letterlijk zuchten bedoel ik dan, dat is altijd zo irritant.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
''Je had me nog zo belooft dat je daarmee zou stoppen''.
Klopt ja. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echt zo letterlijk zuchten bedoel ik dan, dat is altijd zo irritant.
Top!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
In het geval van Pip Pellens (Wiet) welquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er zo spannend aan een bh?? Je ziet toch niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In het geval van Pip Pellens (Wiet) welHangtettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |