nick 2quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike mag ook deaud, slijmerige rot Belg
het truitje zegt genoeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat Nina zeer binnenkort vreemdgaat met Mike
Denk eerder Sjors, Nina heeft ie ergens anders voor nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat Nina zeer binnenkort vreemdgaat met Mike
Hij is perfect.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Dus Mike is naast financieel brein ook nog dokter én automonteur?![]()
Nou zijn maar zat mensen die in dezelfde situatie zouden "bekennen" ook zal zijn ze onschuldigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
!!
Jammer dat Lucas bijna ging praten...nu weet Aysen genoeg...
Het is niet voor niets Mega Toby hequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Dus Mike is naast financieel brein ook nog dokter én automonteur?![]()
Waar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou zijn maar zat mensen die in dezelfde situatie zouden "bekennen" ook zal zijn ze onschuldig
Idd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou zijn maar zat mensen die in dezelfde situatie zouden "bekennen" ook zal zijn ze onschuldig
ja whehe, ik had ook al zoiets van uhhh wanneer houdt de deurbel op met ringelen?quote:
Duh, natuurlijk maak je je zo opquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Sjors dik in de make-up in het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |