jou gaan we dus niet hosselen Alianaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
Wtf. Sinterklaas is geen hosselbaas. Dit is fout op zoveel manieren, mijn jeugdige herinneringen compleet verpest.
Het is inderdaad handig om van begin af aan al gelijk je echte naam te geven. Het echte leven is anders dan FOK!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
Wtf. Sinterklaas is geen hosselbaas. Dit is fout op zoveel manieren, mijn jeugdige herinneringen compleet verpest.
quote:
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:28 schreef meneertextiel het volgende:
Wat een ongelofelijk sterk hosselprotocol TS. Dames staan voor je in de rij.
Dit is geen geintje!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb twee level 4's. Ik kan niet kiezen!!??
Je hebt leer uit mijn lessen gehaald, proficiat. Maar hiermee komt het luxeprobleem wat je hier aanstelt. Kies er toch een uit. Er is een shift tussen level 4 en potenteel relatie. Zodra je met iemand verder gaat dan lvl 4, dump de ander dan. Dit ook uit respect. Kies er één uit. Je kan ook de 2 tijdelijk onderhouden op level 4. Hiervoor moet je wel de kunst van het hosselen aardig onder de knie hebben. Ik zou je dit als beginner niet aanraden.
Toch iets waar veel mensen tegen aan lopen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]Overduidelijk toch als je iemand anders leuk vind, dat nummer 1 dan niet diegene is waar je verder mee wil
Dan ga ik deze guide maar even gebruiken voor jouw linkerhand.quote:Op donderdag 22 maart 2012 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Dankzij Sint heb ik nu een stabiele relatie met mijn rechterhand.
Ik ben hem zeer dankbaar. Dit werkt echt!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik deze guide maar even gebruiken voor jouw linkerhand.
Dan snap je er dus helemaal niks van. Maar goed...quote:Dit betekendt over het algemeen dat ze zelf onzeker zijn. Verwijder dit type onmiddelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |