En mannen hebben een slecht geheugenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef Piger het volgende:
[..]
ik doe niet aan beloftes. Al helemaal niet aan vrouwen.
Die verzinnen namelijk zelf allemaal beloftes bij elkaar (zo zie je nu ook maar weer)
De creme kan je eten, drinken, in de fik steken enzovoorts!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef muzas het volgende:
Survivalkit? wat de neuk?
Waar is de schep? vuursteen en rugzak?
hoe duur?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wil iemand een reservering voor een box van mij overkopen?
En als pepperspray natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De creme kan je eten, drinken, in de fik steken enzovoorts!
Ook kan je er een leuk vlot mee bouwen
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De creme kan je eten, drinken, in de fik steken enzovoorts!
Ook kan je er een leuk vlot mee bouwen
hangt er vanaf, wil je voor box van e60 of e120 heb beiden nog een paarquote:
Mapje voor me rijbewijs en een stationklok.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
De hunt is nog vrij lang bezig of ligt dat aan mij? Hebben jullie al wat leuks kunnen scoren?
Een Dora MP3 Spelerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
De hunt is nog vrij lang bezig of ligt dat aan mij? Hebben jullie al wat leuks kunnen scoren?
Ik heb een nieuwe zaklamp gekocht!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
En zonnebrandcreme niet te vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Mapje voor me rijbewijs en een stationklok.
Wakeup light, in ear oordopjes....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
Ja die heb ik dus gemist! Zou ideaal zijn icm deze survivalkit. Ik moet namelijk een week naar Siberiëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |