Je tot zijn niveau verlagen lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe versier je een man?
lach om al zijn grapjes
Ik geef wat handvatten, het hoeft niet bij iedereen te werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je tot zijn niveau verlagen lijkt me niet de bedoeling.
Deze man weet het, waarom zo moeilijk altijd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga eens samen een terrasje pakken als de zon schijnt.
Nee, gewoon wat gaan drinken in het centrum is genoeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef Hardrebel het volgende:
Gewoon zeggen, ik vind jou leuk! Zullen we wat gaan drinken in het centrum?
Dat klinkt inderdaad als een goed planquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga eens samen een terrasje pakken als de zon schijnt.
Klopt, daarom moet je na dat terrasje verder gaan en hem echt mee uit vragen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goed plan
Maar is het dan al duidelijk dat ik hem leuk vind? Hij kan het ook vriendschappelijk opvatten toch
Daar zijn we voor. Wel de uitkomst posten gaarnequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topic
Of zijn vriendinquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien sleept hij een vriend van hem mee naar het terrasje, ik zeg maar wat.
Nee, heeft geen vriendin, gelukkig weet ik dat wel hahaquote:
Oke!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topicga ik wel naar de psycholoog!
Of je doet gewoon dit:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe versier je een man?
Oogcontact maken, glimlachen, lach om al zijn grapjes. Kijk verleidelijk.
Denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tangledup op 21-03-2012 15:22:54 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
euh wat dacht je van: Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef moonobserver het volgende:
[Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topic ga ik wel naar de psycholoog!]
Oke!!
Dat valt te proberen hahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Het is lente, trek een kort rokje aan en vraag of je op zijn schoot mag zitten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Of je doet gewoon dit:Je gifje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotlinking disabled.Children of the night. What music they make.
Werkt hij nu wel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je gifje werkt niet
Hotlinking disabled.
Het is wel zo.. beetje uitdagen. Als hij het dan nog niet snapt..quote:
Hee thanks, drijfhout..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef drijfhout het volgende:
Oooh, jullie klinken allebei lief en leuk. Ik ga duimen dat dit een lovestory wordt. Hou je ons op de hoogte, TS?
Alsof mannen bevriend willen zijn met vrouwen waar ze niet meer in zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef trovey het volgende:
Je krijgt wellicht geen goede respons omdat hij je jou niet zo ziet zoals jij dat wilt?Sommige mensen durven dat niet zomaar te zeggen dat ze iemand anders als vriend(in) zien en niet als potentieel relatiemateriaal.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar hij flirt wel met me/ hij plaagt me.. dus ik ben hier echt verward door.quote:
Probeer zelf eens initiatief te nemen in plaats van af te wachten wat hij doet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar hij flirt wel met me/ hij plaagt me.. dus ik ben hier echt verward door.
Maar ik begrijp dan eigenlijk niet waarom je tijd zou besteden aan iemand waar je niks voor voelt, want dan zoek je iemand waar je wel iets voor voelt om je tijd aan te besteden! Niet?
I don't get it graah
Ja, emancipatie en independent woman enzo!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Probeer zelf eens initiatief te nemen in plaats van af te wachten wat hij doet.
Inderdaad. Kom op TS, je kunt het!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef Miniem het volgende:
Als je ballen hebt vraag je hem mee uit
Het hoeft niet altijd van de man te komen
Na een paar bier vergeet hij dat wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goed plan
Maar is het dan al duidelijk dat ik hem leuk vind? Hij kan het ook vriendschappelijk opvatten toch
Ik heb ook tijd besteed aan een meisje waar ik niets voor voelde, de omgang was prettig en we hadden samen plezier. Enige manier om erachter te komen of er meer is is door zelf iets te ondernemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar hij flirt wel met me/ hij plaagt me.. dus ik ben hier echt verward door.
Maar ik begrijp dan eigenlijk niet waarom je tijd zou besteden aan iemand waar je niks voor voelt, want dan zoek je iemand waar je wel iets voor voelt om je tijd aan te besteden! Niet?
I don't get it graah
Flirten en plagen wil niet altijd zeggen dat iemand je meer dan leuk vindt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
I don't get it graah
Hij is nog vrijgezel. Hij mag met meerdere mensen flirten, dat doen jongens.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Oh god merk vandaag dat hij met z'n ex zit te flirten, ze zitten ook nog eens bij elkaar in de klas. Heb hem al door, als hij echt geïnteresseerd in me was zou hij wel initiatief hebben genomen.
Ik denk dat ik de "vriendschap" even laat zitten. Dan weet ik ten minste of hij ook moeite voor me wil doen.
Heeft geen zin om achter iemand aan te zitten die niet over zijn ex is. Eigenlijk word ik het ook een beetje zat, heb het gevoel dat hij me op mijn tenen houdt terwijl hij niks van plan is met me.
Guys, I give up: next!
Trouwens: hoe kan ik voorkomen dat ik volgende keer word gezien als een gewone vriendin? Ik flirt wel maar ik ga nooit ver of zo, ben bang dat het gauw vervelend wordt als hij zich niet aangetrokken tot me voelt..
Heb hem nog niet uit gevraagd, maar ik word zo onzeker van al zijn gedoe. Ik flirt ook met andere mensen, tuurlijk maar ik neem ook meer initiatief met hem. Hij laat me al het werk doen lijkt wel. Zit iets niet goedquote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij is nog vrijgezel. Hij mag met meerdere mensen flirten, dat doen jongens.![]()
Heb je hem al uit gevraagd?
Niet met je ex ... dan is het imo niet overquote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij is nog vrijgezel. Hij mag met meerdere mensen flirten, dat doen jongens.![]()
Heb je hem al uit gevraagd?
Inderdaad en ik wil dan ook eigenlijk geen rebound chick worden van hem.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet met je ex ... dan is het imo niet over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |