Je tot zijn niveau verlagen lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe versier je een man?
lach om al zijn grapjes
Ik geef wat handvatten, het hoeft niet bij iedereen te werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je tot zijn niveau verlagen lijkt me niet de bedoeling.
Deze man weet het, waarom zo moeilijk altijd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga eens samen een terrasje pakken als de zon schijnt.
Nee, gewoon wat gaan drinken in het centrum is genoeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef Hardrebel het volgende:
Gewoon zeggen, ik vind jou leuk! Zullen we wat gaan drinken in het centrum?
Dat klinkt inderdaad als een goed planquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga eens samen een terrasje pakken als de zon schijnt.
Klopt, daarom moet je na dat terrasje verder gaan en hem echt mee uit vragen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goed plan
Maar is het dan al duidelijk dat ik hem leuk vind? Hij kan het ook vriendschappelijk opvatten toch
Daar zijn we voor. Wel de uitkomst posten gaarnequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topic
Of zijn vriendinquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien sleept hij een vriend van hem mee naar het terrasje, ik zeg maar wat.
Nee, heeft geen vriendin, gelukkig weet ik dat wel hahaquote:
Oke!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topicga ik wel naar de psycholoog!
Of je doet gewoon dit:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe versier je een man?
Oogcontact maken, glimlachen, lach om al zijn grapjes. Kijk verleidelijk.
Denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tangledup op 21-03-2012 15:22:54 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
euh wat dacht je van: Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef moonobserver het volgende:
[Oke thanks iedereen. Denk dat ik dit gewoon ga uitproberen, als ik met nog zo'n probleem zit open ik wel een nieuwe topic ga ik wel naar de psycholoog!]
Oke!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |