Afijn Wat doet Hero?quote:Hero Brinkman stapt uit de fractie.Dat is het gevolg van de fractievergadering van vanochtend over de kritiek van de PVV'er op het Polenmeldpunt. De situatie is zodanig onhoudbaar geworden dat Brinkman uit de partij stapt, zo heeft Dagelijkse Standaard bevestigd gekregen bij bronnen rondom de fractie. Dat is een grote tegenvaller voor de coalitie. Zonder Brinkman is er geen meerderheid meer in de Tweede Kamer.
Brinkman is één van de PVV'ers die het loyaalst was aan het kabinet. Naar verwachting zal hij de coalitie als eenmansfractie blijven steunen. Het is niet bekend wat zijn beslissing voor gevolgen heeft voor zijn positie als fractievoorzitter namens de PVV in de Staten van Noord Holland. Om 13.00 uur houdt hij een persconferentie in Nieuwspoort.
Sap, Roemer, Pechtold zijn geweest. Nu Blok dus aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dacht ik al... Welke sprekers komen nog?
Damn, juist de goede politici gemistquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef Asphias het volgende:
[..]
samsom, roemer en pechtold hielden goeie speeches, sap begon over cassis en hero, en toen kwam blok aan de beurt.
Die indruk wek je bepaald niet. Als je genoeg van de wereld had gezien, had je geweten dat wat jij een pauper noemt (tokkie in trainingspak) niet in de verre verte te vergelijken is met échte armoede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb genoeg gezien, daar baseer ik m'n mening dan ook op.
Wie komen er dan nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sap, Roemer, Pechtold zijn geweest. Nu Blok dus aan de beurt.
Ik woon dan ook niet meer in Afrika.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die indruk wek je bepaald niet. Als je genoeg van de wereld had gezien, had je geweten dat wat jij een pauper noemt (tokkie in trainingspak) niet in de verre verte te vergelijken is met échte armoede.
Halsema heeft later gezegd dat Rutte ook GL, D66, CDA en VVD is aangeboden. Een constructie zonder de PVDA was dus ook mogelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
PvdA lijkt mij een groter probleem. Als je bijvoorbeeld ziet dat de PvdA een fundamenteel andere kijk hanteert op het begrip solide overheidsfinancieen, dan lijkt het mij geen geschikte partner voor de VVD.
Niet zo zeuren, voor Nederland is het behoorlijk pauper om er zo bij te lopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die indruk wek je bepaald niet. Als je genoeg van de wereld had gezien, had je geweten dat wat jij een pauper noemt (tokkie in trainingspak) niet in de verre verte te vergelijken is met échte armoede.
hij stond wel op de lijst volgens mij.quote:
Dan is het vreemd dat je vergeten bent dat Nederland als geheel een rijk bolwerk is waar echte paupers amper bestaan. En dat paupers zeker geen mensen zijn die geen das dragen. Wat ik zeg: realiteitszin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet meer in Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |