Je zou bijna denken dat het een Turian zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Blogje van Ray Myzuka over alle commotie rond ME3
http://blog.bioware.com/2012/03/21/4108/
quote:This is in addition to our existing plan to continue providing new Mass Effect content and new full games, so rest assured that your journey in the Mass Effect universe can, and will, continue.
Goed statement. Dit doet er op lijken dat ze geen bezwaar hebben tegen het uitbreiden van de game om onduidelijkheden op te helderen, maar dat ze niet bereid zijn het complete einde te veranderen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank voor het delen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben benieuwd wat dit gaat worden. Sluit me aan bij AthCom dat ik nog maar even ga wachten met een nieuwe playthrough.quote:Building on their research, Exec Producer Casey Hudson and the team are hard at work on a number of game content initiatives that will help answer the questions, providing more clarity for those seeking further closure to their journey. You’ll hear more on this in April.
Het einde is ook gewoon goed, alleen niet af. Dus ik vind het perfect als ze ons meer geven, wat aansluit op het huidige einde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed statement. Dit doet er op lijken dat ze geen bezwaar hebben tegen het uitbreiden van de game om onduidelijkheden op te helderen, maar dat ze niet bereid zijn het complete einde te veranderen.
Net in begonnen (zo'n 40 pag. onderweg), dus kan er nog geen mening over gevenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik moet de boeken ook nog hebben. Zijn ze een beetje goed geschreven?
quote:
Betaalde reviewsquote:However, most folks appear to agree that the game as a whole is exceptional, with more than 75 critics giving it a perfect review score and a review average in the mid-90s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar als je James de Geth AA Guns op Rannoch laat saboteren. De meeste squadmembers gaan dat ding hacken. James? James doet dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
downloadable content kon niet geverifieerd worden door origin ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap niet dat ik Javik niet kan selecteren voor missies, al ben ik nog maar net begonnen (Cerberus Base gecleared en Eden Prime gedaan)... kan me niet herinneren dat 'ie slechts een zwart figuur in m'n squad selection scherm was in de eerste playthrough
Geen melding van gezien. Maar dan had ik de hele missie sowieso niet kunnen doen, toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:27 schreef Moro het volgende:
[..]
downloadable content kon niet geverifieerd worden door origin ofzo?
Hmm, even testen dan, ben net op Menae gelandquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:28 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij duurt het altijd een missie voordat hij bekomen is van zijn vijftigduizendjarige schoonheidsslaapje.
Hij zei tegen je dat hij moest rusten jij hamlap.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap niet dat ik Javik niet kan selecteren voor missies, al ben ik nog maar net begonnen (Cerberus Base gecleared en Eden Prime gedaan)... kan me niet herinneren dat 'ie slechts een zwart figuur in m'n squad selection scherm was in de eerste playthrough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Hij heeft goddomme 50.000 jaar liggen chillenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zei tegen je dat hij moest rusten jij hamlap.
Je kunt Javik niet meenemen vóór Menae, geloof ik. Had ik ook al geprobeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen melding van gezien. Maar dan had ik de hele missie sowieso niet kunnen doen, toch?
[..]
Hmm, even testen dan, ben net op Menae geland
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
Tip bij het scannen.Ik heb ook gemerkt dat als je lekker zit te scannen en de Reapers komen, maar je hebt nog niet alles in het systeem gepakt, dat wanneer je het systeem verlaat en weer binnenkomt, je aan precies de andere kant van waar je het systeem verlaten had begint. Was bij mij in ieder geval wel het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Té lange zin. Geen zin om het te veranderen.
[ Bericht 21% gewijzigd door AthCom op 21-03-2012 18:07:30 ]Moira. is tof. :7
De eerste 3 zijn erg goed geschreven, de 4e moet je even mee wachten... andere schrijver en die heeft een hele hoop lore overgeslagen. Komt eind van het jaar een revisie van welke WEL klopt met de vorige delen en de spellenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik moet de boeken ook nog hebben. Zijn ze een beetje goed geschreven?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betaalde reviewsMaar hoe dan ook, ik zie wel hoe dit uitpakt. Pakken ze dit netjes aan koop ik alsnog een kopie
Net of ze allemaal betaald zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij; hoeveel reviewers zullen het nu echt helemaal doorgespeeld hebben tot het eind?
De nieuwe Zero Punctuation over ME3 is wel weer erg spot-on moet ik zeggen
http://www.escapistmagazi(...)n/5497-Mass-Effect-3"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Altijd leuk ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwe Zero Punctuation over ME3 is wel weer erg spot-on moet ik zeggen
http://www.escapistmagazi(...)n/5497-Mass-Effect-3
En als de Reapers eenmaal komen kan je nog makkelijk een gevonden asset oppakken of op je gemak de planeet scannen waar iets gevonden is. Ze staan dan mooi op pauze.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef AthCom het volgende:
Ik heb ook gemerkt dat als je lekker zit te scannen en de Reapers komen, maar je hebt nog niet alles in het systeem gepakt, dat wanneer je het systeem verlaat en weer binnenkomt, je aan precies de andere kant van waar je het systeem verlaten had begint. Was bij mij in ieder geval wel het geval.
Hoort die bij de N7 warfare gear?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef PirE het volgende:
Gelukkig geen SMG of Shotgun in mijn Pack:
[ afbeelding ]
Zat ook bij de Collector's Edition. In de SP was hij best goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoort die bij de N7 warfare gear?
Keek laatst voor het eerst sinds een aantal maanden op m'n mail; bleek dus dat de preorderbonus keys al sinds ME3-launch verzonden waren. Totaal niet op gelet.
i.i.g. wat nieuws voor een evt nieuwe playthrough.
Ik hoor steeds meer van deze klachten. Origin klinkt niet zo fijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat een gezeik met die store zeg. 5x een fail, toch credits behouden. Ik ga weg uit de store, zie ik ineens wel de inhoud van mijn pack. Niks in mijn inventory, dus ik restart de game: inventory nog steeds niet met nieuwe shit, credits weg.
Customer Support gecontact, ja hij is succesvol gelinked aan je account. Moeten ze weer helemaal gaan checken hoe het komt enzo, pfff. Normaal is 33k credits niet zoveel maar die mattock upgrade wil ik hebben.
Heeft vrij weinig met Origin te maken. Je koopt het ingame.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer van deze klachten. Origin klinkt niet zo fijn
Ik denk dat hij de support zelf bedoelt. Origin is echt uitermate slecht in dat perspectief.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met Origin te maken. Je koopt het ingame.
Ja, het zijn wel EA servers, maar dat zijn het altijd al geweest.
Dat is waar. Die dude kon het niet eens oplossen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de support zelf bedoelt. Origin is echt uitermate slecht in dat perspectief.
Da's mooi klote dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik had een Mattock 3 en Geth Pulse Rifle. Weg.
Goedzak als mijn Shepard is ben ik trouw aan haar gebleven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley
Eerst hopen dat we nog bij mekaar blijven (ik had Ash als romance in ME1), daarna boos zijn dat ik iets met Miranda had in ME2, en vervolgens trippen omdat ik haar de waarheid zei dat ZIJ degene was die bij me wegliep op Horizon
Ze bekijkt het maar, ik ga iets anders neuken
Dit inderdaad. Ik had echt zoiets van, then gtfo muts!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Goedzak als mijn Shepard is ben ik trouw aan haar gebleven.Al bleef ze in het begin wel iets teveel zeuren over Cerberus. Toen had ik toch wel even zin om haar wat tikken te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zeker niet slecht, maar ik vond het toch een beetje tegenvallen. Had er wat meer van verwacht, maar misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ging ME1 beginnen met Male Shep om te kijken hoe dat uitspeelt door ME2 en dan ME3 heen als je Ashley romanced.
Eens kijken.quote:
In de demo was het vrij makelijk geth solo te doen als quarian infiltrator, wat trouwens ook nog na release een tijdje goed ging totdat sabotage kapot generfed werd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Eens kijken.
Toen ik de demo speelde dacht ik ook bij mezelf van ik wil ooit een keer Gold soloen.
Edit: Zonder Tactical Cloak is het echt onmogelijk volgens mij.
Ik heb uit verveling maar een vanguard gemaakt omdat ik al een level 8 katana had.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef ElmarO het volgende:
Koop ik net een Special Veteran Pack en volgens de traditie zit er bij mij dan natuurlijk de Predator Heavy Pistol in; heb nu al level 6 van dat ding.Gelukkig zat er ook een Quarian Infiltrator en een Mattock II in.
Sowieso dacht ik dat het een infiltrator was voordat ik het filmpje zag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Eens kijken.
Toen ik de demo speelde dacht ik ook bij mezelf van ik wil ooit een keer Gold soloen.
Edit: Zonder Tactical Cloak is het echt onmogelijk volgens mij.
Knap, maar in die 104 minuten kan ik 4 potjes Gold clearen voor een veelvoud aan creditsquote:
Denk dat je er maar 2 haalt, met een goed team 3.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Knap, maar in die 104 minuten kan ik 4 potjes Gold clearen voor een veelvoud aan credits
Met een goed team kun je er wel 4 halen hoor, snelste gold die heb gedaan was 24 min met randoms.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk dat je er maar 2 haalt, met een goed team 3.
Same, in ME2 had mijn Shep Miranda maar die was te weinig in ME3 dus toch maar voor Ash gekozen. Had eigenlijk beter voor Liara kunnen kiezen, sinds Liar of the Shadow Broker vind ik haar echt een geweldige personage. Sowieso eigenlijk hele game Liara gebruikt met Garrus, my bro and ho.quote:Goedzak als mijn Shepard is ben ik trouw aan haar gebleven.Al bleef ze in het begin wel iets teveel zeuren over Cerberus. Toen had ik toch wel even zin om haar wat tikken te geven.
Die van de Grissom Academy telt niet mee. Je moet echt zelf de cabine kapotschieten, de piloot doden en er dan in klimmen om de achievement te krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:23 schreef Sinji het volgende:
Ik kom hier net pas achter. En ik maar denken dat die van Grissom Academy maar een fan-service gimmick was.
Was mij pas gelukt in de Cerberus base. Daarna met die Atlas (die haast kaduuk was) een compleet nieuwe aan flarden geschoten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die van de Grissom Academy telt niet mee. Je moet echt zelf de cabine kapotschieten, de piloot doden en er dan in klimmen om de achievement te krijgen.
20 minuten per ronde ofzo, maar wij skippen extraction daar krijg je geen credits voorquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk dat je er maar 2 haalt, met een goed team 3.
Kom binnenkort weer paar keer gold dan. Zeg ff wanneer je gaat en een plekje overhebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:11 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens Reapers Gold opgepakt na wekenlang Cerberus en Geth-farming.
Ik weet niet welke toepasselijker is;quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Als ik Gold speel zijn het bijna altijd superdomme mensen die bijv lekker in een flamethrower van een Geth Pyro blijven staan
Speel iedere dag wel een paar rondes, zal kijken of ik je een keer kan inviten maar de groepen zitten vrij snel volquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Kom binnenkort weer paar keer gold dan. Zeg ff wanneer je gaat en een plekje overhebt.
Ja dat was wel baas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man wat een bazenpot netMet 3 man op silver en ik moest dik een kwartier soloen tegen 2 primes, 3 pyro's, 3 rocket troops en wat gewone, maar we hebben het gered
Dat heeft te maken met de positie van de Normandy voordat je het systeem in gaat. Wijst die bv naar het boven, benader je het systeem vanuit de onderkant.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef AthCom het volgende:
Ik heb ook gemerkt dat als je lekker zit te scannen en de Reapers komen, maar je hebt nog niet alles in het systeem gepakt, dat wanneer je het systeem verlaat en weer binnenkomt, je aan precies de andere kant van waar je het systeem verlaten had begint. Was bij mij in ieder geval wel het geval.
Dat mag ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de positie van de Normandy voordat je het systeem in gaat. Wijst die bv naar het boven, benader je het systeem vanuit de onderkant.
Ik heb heel vaak dat ik bijvoorbeeld van rechts in kom vliegen en dat ik dan helemaal aan de boven- of linkerkant of waar dan ook in het systeem terecht kom. Volgens mij is het gewoon random.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de positie van de Normandy voordat je het systeem in gaat. Wijst die bv naar het boven, benader je het systeem vanuit de onderkant.
Nope, staat de punt van de Normandy naar rechts, kom jij van links binnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik bijvoorbeeld van rechts in kom vliegen en dat ik dan helemaal aan de boven- of linkerkant of waar dan ook in het systeem terecht kom. Volgens mij is het gewoon random.
Dan mag je de Random Generator wel bedankenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef popolon het volgende:
Zo, ben wat laat maar begonnen met MP, human egineer. In m'n eerste spectre pack zat een Widow.
Niet dat je er echt veel aan hebt als engie maar goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan mag je de Random Generator wel bedanken.
Je houdt het wapen voor al je classes. Dus je kan hem als infiltrator of soldier of wat dan ook ook gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet dat je er echt veel aan hebt als engie maar goed.
Dat wist ik dus niet. Dank.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je houdt het wapen voor al je classes. Dus je kan hem als infiltrator of soldier of wat dan ook ook gewoon gebruiken.
Machinepistol is slecht. Ga voor een gewoon pistool. Meer melee schade, meer accuraat voor wanneer je niet kan chargen. Ik kan het weten, Manguard is mijn 2e naam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Maanvis het volgende:
ik speel een charge->nova hoertje met een machinepistool (shuriken nu)
mijn pistooltje is zo licht dat ik altijd kan chargen, want m'n cooldowns zijn zo snel dat voordat ze bijgekomen zijn van charge->nova ik alweer kan chargen. en melee heb ik gewoon geen zin in. die achievement doe ik wel als ik een krogan unlocked hebquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Machinepistol is slecht. Ga voor een gewoon pistool. Meer melee schade, meer accuraat voor wanneer je niet kan chargen. Ik kan het weten, Manguard is mijn 2e naam.
Melee is erg goed met de juiste talents, doet meer schade dan Nova voor singletarget. En aangezien je Charge toch zo weer klaar is zit je altijd met een schild.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn pistooltje is zo licht dat ik altijd kan chargen, want m'n cooldowns zijn zo snel dat voordat ze bijgekomen zijn van charge->nova ik alweer kan chargen. en melee heb ik gewoon geen zin in. die achievement doe ik wel als ik een krogan unlocked heb
Ik heb pas 1 keer een spectre pack gekocht, zodra ik over de 20.000 credits ben kan ik me vaak niet inhouden en koop meteen een veteran pack.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:10 schreef popolon het volgende:
Ik heb dus verder nog niets bijzonders aan SMG/pistols, allemaal standaard troep want het eerste pack dat ik kocht was dus dat spectre pack (nadat ik gelezen had dat die het meest de moeite waard zijn).
Dat had ik ook, dus hield ik me in, kocht uiteindelijk een Spectre pack, en ... error. Geld weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer een spectre pack gekocht, zodra ik over de 20.000 credits ben kan ik me vaak niet inhouden en koop meteen een veteran pack.. Misschien nu toch maar eens doorsparen.
Je kent je eigen krachten niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3? Damn, ik ben baziger dan ik dacht
Mijn engineers dragen alleen een Heavy Pistol (met scope en extra damage mod) om zo snel mogelijk powers te casten. Met de Combat Drone/Decoy kan je de meeste enemies makkelijk op afstand houden zodat je ze met chain overload (energy drain) & Incinerate kapot kan spammen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Dank.
Ik lees nu veel over diverse builds en de meningen zijn wat verschillend maar als engineer vertrouw je voornamelijk op je powers dus een (enkel?) licht wapen is dan ook geen slechte keus.
Ik ga bijna nooit in de store als ik in een lobby zit (grotere kans op errors bij aankopen), ik mass-buy gewoon aan het eind van een sessie zodat ik gelijk 4 of 5 Spectre Packs kan kopen. Wisselgeld laat ik staan of ik koop er een veteran pack voor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer een spectre pack gekocht, zodra ik over de 20.000 credits ben kan ik me vaak niet inhouden en koop meteen een veteran pack.. Misschien nu toch maar eens doorsparen.
Sentinel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Weet niet welke class ik nu wil levelen. Ik vind Infiltrator zo snel saai worden. Wil ze uiteindelijk allemaal op 20, maar welke nu. First world problems.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat is precies de ander die 20 is.
En ja, denk dat het dan toch maar "Manguard" wordt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat is precies de ander die 20 is.
En ja, denk dat het dan toch maar "Manguard" wordt.
Mandier? Die werkt niet helemaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedacht me net dat je dat overal wel voor kunt zetten... Mangineer, Mantinel, Manfiltrator
Daarom staat die er ook niet bij, net als Mandeptquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mandier? Die werkt niet helemaal.
Hmm, ja, als je het zo bekijktquote:
Salarian Engineerquote:
Ach soquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Salarian Engineer
Salarian Infiltrator
Je zat zeker eerst aan iets vunzigs te denken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel MP er redelijk stoer uitziet moet ik bij m'n standpunten blijven en koop ik 'm pas als ze wat aan die dag 1 DLC doen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zat zeker eerst aan iets vunzigs te denken?
Nee, ik kon echt niks verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik ook niet, maar mijn gedachten gingen wel die richting uit. Best wel triest eigenlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik kon echt niks verzinnen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn gedachten gingen wel die richting uit. Best wel triest eigenlijk.
Maar weer even verder over Mass Effect MP. Zat gisteren echt in een triest team. Gingen er gewoon drie dood tijdens wave 2/3 bronze. Nou ben ik verre van briljant in de MP, maar dit was wel heel erg.
Asfiltrator was ook te duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik kon echt niks verzinnen
Als je Eden Prime kunt bezoekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben net begonnen aan ME3 en kan nu in de galaxy map. Ik vraag me alleen af of hij de DLC from ashes goed heeft geregistreerd. Wanneer kun je die Prothean ophalen in het spel?
Na de missie in Mars dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je Eden Prime kunt bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |