Heb er gameplay van gezien. Ziet er wel leuk uit. Graphics zijn op hetzelfde niveau als consoles.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:09 schreef Tijn het volgende:
De Mass Effect game op de iPad, is dat wat trouwens? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het leuk is
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Wou dat ze die dingen eens uitbrachten voor Android... dat gedweep met Apple zou toch ook wel eens over moeten zijn.
Die wil ik ook nog een keer kopen, maar dat is iets voor later. Vandaag is mijn The Art of Mass Effect binnengekomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, m'n 3 Mass Effect-boeken zijn binnen
Ah die wou ik ook nog aan gaan schaffen, maar wellicht meteen de N7 hoodie erbijquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keer kopen, maar dat is iets voor later. Vandaag is mijn The Art of Mass Effect binnengekomen.
Heb ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah die wou ik ook nog aan gaan schaffen, maar wellicht meteen de N7 hoodie erbij
Ik heb soms ook dat de Vanguard abilities niet werken in MP. Sta je daar naar een groepje mobs te kijken en als een debiel op 1 (charge) of 3 (nova) te rammen, er gebeurt niks, je gaat doodquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Moro het volgende:
Nu ookal een paar keer gehad dat las ik een biotic charge doe het net lijkt of ik op een trap loop en m'n ability's daarna niet meer werken in multiplayer dat is dus inclusief medigel gebruiken (en ja die heb ik genoeg).
Zoiets heb ik ook heel soms in de Single player, gebruik ik charge, krijg ik die animatie dat ik naar mijn doelwit toega, sta ik weer op het beginpunt zonder shield maar cooldown is wel gewoon ingegaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb soms ook dat de Vanguard abilities niet werken in MP. Sta je daar naar een groepje mobs te kijken en als een debiel op 1 (charge) of 3 (nova) te rammen, er gebeurt niks, je gaat dood
Dan moet je zelf hosten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Moro het volgende:
Nu ookal een paar keer gehad dat als ik een biotic charge doe het net lijkt of ik op een trap loop en m'n ability's daarna niet meer werken in multiplayer dat is dus inclusief medigel gebruiken (en ja die heb ik genoeg).
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Ok, maar de galactic readiness zal dan niet meer beinvloedbaar zijn door multiplayer/de iOS apps? Mijn readiness wordt steeds hoger door die datapad, en is nu al ong. 10% hoger dan dat het was toen ik mijn laatste save maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Percentage is nog wel beïnvloedbaar, dat is gewoon accountwide. Als je zeg maar een nieuwe char begint zit die ook op hetzelfde aantal % als je andere chars.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ok, maar de galactic readiness zal dan niet meer beinvloedbaar zijn door multiplayer/de iOS apps? Mijn readiness wordt steeds hoger door die datapad, en is nu al ong. 10% hoger dan dat het was toen ik mijn laatste save maakte.
Mooi \o/, dan is er nog hoopquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Percentage is nog wel beïnvloedbaar, dat is gewoon accountwide. Als je zeg maar een nieuwe char begint zit die ook op hetzelfde aantal % als je andere chars.
Geef mij House maar ipv Chakwas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of House ook van Mass Effect houdt![]()
"It's Lupus", geschikt voor elk moment.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geef mij House maar ipv Chakwas.
En het moet een companion kunnen zijn, wil zijn opmerkingen wel horen tijdens missies.
"Humanity is overrated"quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"It's Lupus", geschikt voor elk moment.
Je zou bijna denken dat het een Turian zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Blogje van Ray Myzuka over alle commotie rond ME3
http://blog.bioware.com/2012/03/21/4108/
quote:This is in addition to our existing plan to continue providing new Mass Effect content and new full games, so rest assured that your journey in the Mass Effect universe can, and will, continue.
Goed statement. Dit doet er op lijken dat ze geen bezwaar hebben tegen het uitbreiden van de game om onduidelijkheden op te helderen, maar dat ze niet bereid zijn het complete einde te veranderen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank voor het delen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |