Nee anders waren ze al uitverkocht geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet niet naar de prijzen kijken...dit wilt geen hond hebben
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nope
http://www.consuwijzer.nl(...)erzendkosten_betalen
Verzendkosten krijg je terug
[..]
Veel mensen weten dat niet, dus die gaan ook geen moeite doen om 't terug te vragenquote:
Onkyo is een goed merkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone dock onkyo gehaald
Verzendkosten heen wel, terug niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nope
http://www.consuwijzer.nl(...)erzendkosten_betalen
Verzendkosten krijg je terug
[..]
Action!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef muzas het volgende:
Ik moet nog een mapje voor mn rijbewijs hebben.. zou dat nog langskomen?
Die Dora net nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog steeds op MP3 spelers, die komen echt NOOIT meer voorbij, vorige keer ook al niet.
Wie gebruikt er nou nog mp3 spelersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog steeds op MP3 spelers, die komen echt NOOIT meer voorbij, vorige keer ook al niet.
Man man man, mooi ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Guidetti het volgende:
GVD ik baal er echt van dat ik die zonnebrand heb gemist.
Normaal 35 euro voor 2 flessen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Wat kost het normaal dan eigenlijk?
Omgekeerde wereld ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou nog mp3 spelersgebruik nog liever een walkman/discman.
Dora MP3 Speler gemist?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou nog mp3 spelersgebruik nog liever een walkman/discman.
True maar lang niet iedereen kijkt op iBOOD, er zullen zat pubers/tieners zijn die dit helemaal hip vinden voor op het strand in Spanje met hun eerste Bluetooth telefoon etcquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet niet naar de prijzen kijken...dit wilt geen hond hebben
Telefoon?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]Was een geintje man, vroeger kwamen die dingen echt HEEL vaak voorbij tijdens een Hunt. En ik gebruik mijn MP3 speler nog best vaak. Hoe moet ik anders muziek luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |