quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gevoeld dat iedereen naar je kijkt in een cafe terwijl je binnenkomt? En nee, niet omdat je zo bloedmooi bent, maar omdat je zo lang bent?
Heb jij wel eens geprobeerd broeken in lengtemaat 36 te kopen? Of schoenen in maat 44?
Word jij wel eens gevraagd om iets uit de hoogste schappen te pakken voor een random stranger in de supermarkt? Vragen random mensen in de straat wel eens aan jou hoe lang je bent?
Voor de kleintjes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een vriend gezocht die langer is dan jou? Nou, ik wel. En ik ben er niet in geslaagd. Resultaat: ik durf geen hakken te dragen naast de duutser.
Heb jij je wel eens voorover moeten buigen om vrienden te verstaan, in de kroeg?
Heb jij je wel eens zo lomp gevoeld, omdat iedereen met wie je op stap was tot aan je borst, maximaal, kwam?
Zo. ergernis!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me ineens zo van een heerlijk gemiddelde lengte.
Jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Afgewezen worden sucks![]()
Dacht een leuke stageplek gevonden te hebben, maar kennelijk vonden ze iemand anders toch beter.
Bahaha, rijmende V1zquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat de hartstocht al is geblust
Of verwar ik nu de stilte met rust?!
Ach, kan wel blijven gissen...
Ik wil je weer als ooit begeren...quote:
Ja nog 2 andere opties, dus hopelijk zit daar iets tussenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik wil je weer als ooit begeren...
Jammer Sarabi!Heb je nog andere opties?
Echt? Want ik was echt alleen maar dingen aan het verzinnenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha, rijmende V1zIk was zelf even douchen, verder niks
@Jagär: tegen mij zeggen ze altijd: "Jee! Jij bent klein he? Hoe klein ben je precies?". Dus, ja, ze vragen aan mij hoe lang ik benEn ik zoek altijd vriendjes uit langer dan ik
Ah, dat zuigtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Afgewezen worden sucks![]()
Dacht een leuke stageplek gevonden te hebben, maar kennelijk vonden ze iemand anders toch beter.
Die is zo hilarisch!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
*duimt mee* voor de andere opties van Sarabi!
[..]Schaamteloos gejat van "De Kast"
Semi-relevant:
Noes! Siebje!
Hoe lang is M eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha, rijmende V1zIk was zelf even douchen, verder niks
@Jagär: tegen mij zeggen ze altijd: "Jee! Jij bent klein he? Hoe klein ben je precies?". Dus, ja, ze vragen aan mij hoe lang ik benEn ik zoek altijd vriendjes uit langer dan ik
Ah okee, ik hoop dat één van die twee iets wordt dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja nog 2 andere opties, dus hopelijk zit daar iets tussen
Anders moet de universiteit voor je gaan zoeken.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah okee, ik hoop dat één van die twee iets wordt dan.
Martijn is tussen de 1.80m en 1.85m.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe lang is M eigenlijk?
Het werd mij pas ook weer gevraagd. Door een heel leuke jongen die 30 centimeter langer is dan ik.
Een leuke jongen, hmm? Details?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Mini. het volgende:
Het werd mij pas ook weer gevraagd. Door een heel leuke jongen die 30 centimeter langer is dan ik.
^^quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een leuke jongen, hmm? Details?
Misgelopen = het heeft zo moeten zijn. Omdat Martijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn is tussen de 1.80m en 1.85m.
Ik heb ooit iets gehad met een jongen van bijna 2 meter![]()
We zagen echt heel schattig uit samen![]()
Die jongen was zķ leuk. We vonden elkaar geweldig. Is eigenlijk puur misgelopen door foute timing. Ik denk dat hij één van mijn waren is/was. Net als Martijn. Martijn is nķg geweldiger zelfs![]()
Oh, absoluutquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Misgelopen = het heeft zo moeten zijn. Omdat Martijn.
Je hebt die Cavia opgegeten?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nu trouwens Syb in mn hoofd... bedankt V1z!
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nu trouwens Syb in mn hoofd... bedankt V1z!
Ik hoor Syb nu ook jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef anna82 het volgende:
Ik wil je weer als ooit begeren!!!!!
/bijdrage
Die vond ik echt zieligquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
*ik heb het koud, het is hier donker, m'n oogjes knijp ik dicht*
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Seizoen twee, aflevering 6 of 7? Moet ik zo even nakijken. Sta nu onder de douche
Datingsite of 'dating'*winkwink*site?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit suspects te scannen om ze te gaan benaderen, vind ik van iemand zijn profiel op een openbare dating site.
Met dingen die ik niet wil weten als ik spul aan hem wil verkopen
Da's een mooie lengte.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn is tussen de 1.80m en 1.85m.
Ik heb ooit iets gehad met een jongen van bijna 2 meter![]()
We zagen echt heel schattig uit samen![]()
Die jongen was zķ leuk. We vonden elkaar geweldig. Is eigenlijk puur misgelopen door foute timing. Ik denk dat hij één van mijn waren is/was. Net als Martijn. Martijn is nķg geweldiger zelfs![]()
Wat is eigenlijk de gemiddelde lengte tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tja eh, zoveel is er nog niet te vertellen, maar we hebben nu een paar keer gedate en dat was heel leuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een leuke jongen, hmm? Details?
zijn alle datingsites niet van de *wink wink* variant?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Datingsite of 'dating'*winkwink*site?
169,6 cm, lees ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gemiddelde lengte tegenwoordig?
Ik ben 1,68 maar voel me tegenwoordig ook klein.
Gooi ook eens een PM deze kant op dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tja eh, zoveel is er nog niet te vertellen, maar we hebben nu een paar keer gedate en dat was heel leuk.
Kan wel even PM'en met wat meer details maar die zet ik hier liever niet neer.
Zeg! Jij hebt al genoeg tandzeer gehad!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:57 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1.72 ofzo en voel me Extreem gemiddeld![]()
En mijn tand doet pijneen andere. Maar: aargh!
gewoon datingsite, maar er staat meer dan ik wil weten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Datingsite of 'dating'*winkwink*site?
Oeh bijna! volgens LIfelines ben ik 169.5 hmmmmmmmmmmmm fail!quote:
Door die opmerking moest ik aan dit nummer denken:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Qmusic met jaren 90
Right said Fred, i'm too sexy
ik was even werken. Maar, ik heb me vroeger heel vaak ongemakkelijk gevoeld over m'n lengte. en nog wel. Zeker als ik op stap ben met cute kleine zweedse blondines. Ik ben ook blond, amar niet zo cute en klein, dan kan ik me heel erg lomp voelen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Overigens:
[..]
Echt? Want ik was echt alleen maar dingen aan het verzinnenHoop niet dat je dat dat soort dingen echt ergerlijk zijn voor je.
Ah joh, mafkeesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik was even werken. Maar, ik heb me vroeger heel vaak ongemakkelijk gevoeld over m'n lengte. en nog wel. Zeker als ik op stap ben met cute kleine zweedse blondines. Ik ben ook blond, amar niet zo cute en klein, dan kan ik me heel erg lomp voelen...
Snel! Zet het op facebook !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Iew, pot pindakaas de hele middag open laten staan. Nu stinkt het overal naar.. pindakaas.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Iew, pot pindakaas de hele middag open laten staan. Nu stinkt het overal naar.. pindakaas.
Ik zie m'n' lengte heel vaak als een voordeel. Maar in dit soort situaties vind ik het altijd nog lastig. Ach ja, ik kan weer keigoed volleyballen....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah joh, mafkees
Je hebt juist mooie, lange benen, bijvoorbeeldZie je lengte als iets moois, dan straal je dat uit en dan maakt het je alleen maar extra sexy
Goed dat je het als een voordeel zietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zie m'n' lengte heel vaak als een voordeel. Maar in dit soort situaties vind ik het altijd nog lastig. Ach ja, ik kan weer keigoed volleyballen....
Ik heb daar met 1.85 al problemen mee.. voor jou moet het helemaal een hel zijn met 2meternogwattoch?quote:
Kan eigenlijk niet zonder minimaal comfort-class normaal in 'n vliegtuig zitten. Of moet al nooduitgang of voorste rij(en dan nog niet altijd) zijn...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb daar met 1.85 al problemen mee.. voor jou moet het helemaal een hel zijn met 2meternogwattoch?
Ben vrij nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gewoon datingsite, maar er staat meer dan ik wil weten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Je bent wel heel mooi en statig lang, Jagar! Niet slungelig oid.
ah..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie dat je ~30kcal als ontbijt hebt, zo'n 50kcal als tussendoortje, daarna 200kcal bij de lunch (grove schatting) en dan weer ~90kcal. Das 370kcal en dan je D van laten we zeggen 500kcal. Das 870 kcal en je moet als vrouw iets van 1200kcal per dag nodig (minimaal). Daar zit je nogal wat onder.
Gooi je stats eens door dit ding: http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
Eensch met Isa. Sommige lange mensen gaan zo in elkaar staan ofzo!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb volgende week een vlucht van 11 uur....:(
Jammer!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, vandaag lig ik zonder tshirt in bad.
1.70 zijn rules!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben jij langer dan ik dan? Heb wel even naast je gelopen maar daar niet echt op gelet eigenlijk. Anyways, 1.74 is nog steeds best gemiddeld. En mooi!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben dus blijkbaar niet eens van gemiddelde lengte.. Ik ben 1.74.
Gelukkig welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef creepycookie het volgende:
Stom Sarabi! Heb je nog andere stage plekken op 't oog?
En mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |