quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Oh!! Spannuuuuuundquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Ah oké.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja op FB, ze moest nu naar de fysio.
Kotsen en vermoeidheid zijn ook geen toffe dingen Sorbo. Klagen magquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, jij houdt me bij de les vandaag.Het is nog geen twaalf uur en ik heb al vier keer spugend boven de pot gehangen op mijn werk. Het kwam zelfs door mijn neus. En ik ben zoooo moe. Viel net letterlijk in slaap met mijn hoofd op mijn bureau. Maar ja, ik moet doorbikkelen vandaag, we zijn al zo onderbezet.
Ik wil overigens helemaal niet klagen hoor, maar vind het nu gewoon even wat minder leuk.
SPOILER: egopost en heul niet leuk voor vandaag waarin flugel en oeke bevallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |