abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109397851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Pizzabodem het volgende:

Maar klepjes en vakjes gaan nou eenmaal wel eens kapot. Heb ooit met m'n pa het dashboardkastje moeten slopen langs de snelweg in Frankrijk omdat hij niet meer open wilde, en je moet in Frankrijk betalen voor de wegen, en dat gaat niet als je dashboardkastje niet open wil..... (8>
Niet? Ook niet als je portemonnee gewoon in je zak zit? :P
pi_109397886
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Niet? Ook niet als je portemonnee gewoon in je zak zit? :P
Ja ik dacht ook al.. Wat heb je dan nodig wat standaard in je dashboardkastje zit? :\ :P
pi_109398439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook al.. Wat heb je dan nodig wat standaard in je dashboardkastje zit? :\ :P
In de klep van het dasboardkastje zitten 2 clips voor pasjes. Creditcard en tolkaartje zaten in deze clips. En die hadden we nodig.

We hadden natuurlijk kunnen zeggen dat we het tolkaartje kwijt waren, maar dan betaal je het maximale tarief + een boete terwijl we maar 20km op die ene tolweg hadden gereden. Het dashboardkastje werd kostenloos vervangen door de dealert in Nederland :)
.
pi_109399427
Nou vandaag een werkdag van 9 uur achter de rug. De rit zelf was maar 1,5 uur ongeveer :')

Vertrokken van huis. Moest via Arnhem naar Nijmegen. Halverwege stopt de sprinter en er is een wisselstoring; we gaan terug naar Arnhem. In Arnhem toen maar de bus gepakt naar Nijmegen CS, dit kostte me veel tijd. Eenmaal aangekomen bij het ophaaladres was het een afgeleefde Vivaro die uit de lease ging. Ding stond kennelijk al een paar dagen stil en toen degene die mij hielp zei "Ik hoop dat 'ie nog start!" wist ik al hoe laat het was. Echter, bij het voertuig aangekomen: ding was gigantisch smerig, echt absurd, lag nog helemaal vol met flessen, bonnetjes, verpakkingen, eten en vooral veel bouwmateriaal en bouwafval (en heel veel glasscherven van lampjes).

Toen heb ik samen met een medewerker daar de bus leeggehaald, halfuur mee bezig geweest om het ding weer enigszins leeg te maken, er kwam 5 volle winkelmandjes met troep uit plus nog een stapel buizen en TL-lampen. Ding zelf was ook smerig; alles was vet, plakte, interieur zat letterlijk 100% onder de dierenharen en er hing van alles los (de linker deurklink aan de binnenkant). Van buiten ook onder de deuken enzo. Gelukkig startte 'ie wel netjes en het reed minder slecht dan verwacht.

Al met al toch een leuke dag :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109399945
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
*verhaal
Hehe ik neem aan dat je wel eerst gekeken had of hij startte of niet? :P
pi_109400983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hehe ik neem aan dat je wel eerst gekeken had of hij startte of niet? :P
Eerst even grotendeels leeggehaald. Er lag nog iets in een vakje waar we niet bij konden, toen gestart, keer opgetrokken in de hoop dat het naar achter schoof maar dat werkte niet. Toen ben ik een handtekening gaan halen, heb ik de vent die mij hielp bedankt en ben ik vertrokken :P
pi_109401491
Als de auto zo smerig is en vol rommel ligt wordt hij professioneel gereinigd en gaat de bon naar de klant. Een klant waar ik ooit was had hem vrij vlot leeg na die opmerking :P
pi_109402694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef MuurStraat het volgende:
Als de auto zo smerig is en vol rommel ligt wordt hij professioneel gereinigd en gaat de bon naar de klant. Een klant waar ik ooit was had hem vrij vlot leeg na die opmerking :P
Tja het was een aannemers/servicebusje van een bedrijf en de bestuurder was niet bekend (werkte op een andere vestiging). Maar diegene die mij hielp puinruimen zij dat hij het ging melden bij zijn leidinggevende (terecht).
pi_109407654
Wat is eigenlijk de beste manier om naar de verhuurder in Charlois te gaan?
Rond een uur of 11 vanuit den haag.

Hoorde iets van dat de bus vanaf
zuidplein niet meer rijdt?

Van 9292 krijg ik zuidplein>bus 68> slingedael en dan lopen.

Thx ;)
pi_109407934
Vanaf Zuidplein bus 74 naar Zorghotel Charlois, maar die rijdt behoorlijk onregelmatig.
pi_109408614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf Zuidplein bus 74 naar Zorghotel Charlois, maar die rijdt behoorlijk onregelmatig.
Oke, dankjewel! Dan wordt het dus bus 74 :p
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:46:46 #112
182073 invine
blablabla etc.
pi_109409467
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou vandaag een werkdag van 9 uur achter de rug. De rit zelf was maar 1,5 uur ongeveer :')

Vertrokken van huis. Moest via Arnhem naar Nijmegen. Halverwege stopt de sprinter en er is een wisselstoring; we gaan terug naar Arnhem. In Arnhem toen maar de bus gepakt naar Nijmegen CS, dit kostte me veel tijd. Eenmaal aangekomen bij het ophaaladres was het een afgeleefde Vivaro die uit de lease ging. Ding stond kennelijk al een paar dagen stil en toen degene die mij hielp zei "Ik hoop dat 'ie nog start!" wist ik al hoe laat het was. Echter, bij het voertuig aangekomen: ding was gigantisch smerig, echt absurd, lag nog helemaal vol met flessen, bonnetjes, verpakkingen, eten en vooral veel bouwmateriaal en bouwafval (en heel veel glasscherven van lampjes).

Toen heb ik samen met een medewerker daar de bus leeggehaald, halfuur mee bezig geweest om het ding weer enigszins leeg te maken, er kwam 5 volle winkelmandjes met troep uit plus nog een stapel buizen en TL-lampen. Ding zelf was ook smerig; alles was vet, plakte, interieur zat letterlijk 100% onder de dierenharen en er hing van alles los (de linker deurklink aan de binnenkant). Van buiten ook onder de deuken enzo. Gelukkig startte 'ie wel netjes en het reed minder slecht dan verwacht.

Al met al toch een leuke dag :P
Maakte je hem schoon uit eigen iniatief? Zo ja, ik zou gewoon gezegd hebben dat ze hem schoon mogen maken en anders zien ze de factuur wel tegenmoet :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 22 maart 2012 @ 23:23:25 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109411890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat niet zo'n minibusje? Ik heb ook eens bus 74 naar Zorghotel moeten nemen, en ik heb me de pleuris lopen zoeken naar dat ding.
#26 || Luciano da Silva
pi_109412536
Ja bus74 in een klein busje! Moet je dus oppassen dat hij niet vol zit als je aankomt, dan heb je pech..

Lopen vanaf Slingedael is best een eindje, maar met dit weer geen ramp ;)
pi_109413055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Fleauris het volgende:
Ja bus74 in een klein busje! Moet je dus oppassen dat hij niet vol zit als je aankomt, dan heb je pech..

Lopen vanaf Slingedael is best een eindje, maar met dit weer geen ramp ;)
Een mooie wandeling door het prachtige Rotterdam O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 06:44:56 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109416959
Zo prachtig is Rotterdam niet op die plek...
#26 || Luciano da Silva
pi_109417152
Zeik niet, Rotterdam is overal prachtig O+
pi_109417261
Begint al lekker, aanrijding met een persoon tussen Amersfoort en Hilversum :(
pi_109418827
Spoedritje van 210 km naar Heerlen.
VW transporter, 84 pk :7
.
pi_109419218
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Spoedritje van 210 km naar Heerlen.
VW transporter, 84 pk :7
Laat me raden, een blauwe of grijze met HJG of HJS in het kenteken? :P
pi_109419247
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Laat me raden, een blauwe of grijze met HJG of HJS in het kenteken? :P
Haha. Inderdaad, 9-persoons versie. Eentje die ik al een keer ergens heb afgeleverd.
.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:55:02 #122
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109419538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef invine het volgende:

[..]

Maakte je hem schoon uit eigen iniatief? Zo ja, ik zou gewoon gezegd hebben dat ze hem schoon mogen maken en anders zien ze de factuur wel tegenmoet :)
Man van het ophaalbedrijf zei dat 'ie schoon moest aangezien ze 'm zo niet mee wilde geven (terecht, was einde lease). Daarbij lag er ook nog voor honderden euro's aan gereedschap en materiaal in en in eerste instantie lag het dashboard en de vloer zo vol dat er amper mee gereden kon worden.

Vandaag net een telefoontje gemist voor een spoedrit :'(
pi_109421969
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 06:44 schreef joppie_saus het volgende:
Zo prachtig is Rotterdam niet op die plek...
Ligt eraan hoe je loopt, als je tussen de flats van Pendrecht door wandelt is het niet het mooiste stukje Rotterdam ;) Langs de Groene kruisweg lopen is het geen lelijke bedoeling.
pi_109422786
Wat een weertje. Ik was vergeten hoe relaxt dit baantje is met lekker weer.

Eerste auto net afgeleverd, de eigenaar was hem net aan het overdragen bij de dealer, goede timing dus. Vervolgens stond er een file van een half uur op de A1, waardoor ik te laat zou komen op mijn volgende adres, maar dankzij mijn uitstekende terreinkennis, flink doortuffen en een stukje sightseeing in Flevoland minder tijd verloren waardoor ik wel op tijd ga komen :)
pi_109428512
Ik ben inmiddels weer op de terugweg, net een bijna-ongeluk gehad met het buurtbusje,
Hij moest vol in de ankers plotseling en toen is er een scooter achterop gereden.
Dus toen stonden we daar een tijdje. Die jongen had de bus bijna kunnen ontwijken en m daardoor alleen geschampt, dus hij is er vrij goed vanaf gekomen (gekneusde enkel ofzo).

Daardoor me aansluiting gemist, dus een uurtje vertraging totaal. Maar dit mooie weer maakt een hele hoop goed :P :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')