Geniet ervan, je zal ze steeds minder tegenkomen helaas. Fijne auto's.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef BAC92 het volgende:
Morgen een ritje van Nieuwegein naar Gouda in een Saab 9-3.
WTF is dat voor een bushaltequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen waarschijnlijk 45 minuten op de bus wachten, als het zulk weer als vandaag is ga ik niet klagen.
Er is alleen geeneens een bankje http://g.co/maps/rgtcx
Oh ja dat soort plekken.. Dan ben je stiekem nog verbaasd ook als er ook echt opeens een bus aan komt rijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
WTF is dat voor een bushalte
Ja en in het ergste geval is het nog zo'n buurtbusquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oh ja dat soort plekken.. Dan ben je stiekem nog verbaasd ook als er ook echt opeens een bus aan komt rijden.
Buurtbus zijn altijd gezelligquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja en in het ergste geval is het nog zo'n buurtbus
Het ophaaladres van vandaag is bekend. Het is de (...)werf ipv (...)weg. Kan gebeuren
Thanks voor de link, had dezelfde link maar die pagina was net nog gevuld met 'breaking news'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:22 schreef Mallet het volgende:
Hier een link naar het artikel:
http://www.spitsnieuws.nl(...)03/we-zijn-bedonderd
Hoe zou dat komen, dat er auto's opeens naar Schiphol moetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:52 schreef Kevindinhinho het volgende:
Nog een spoedje gekregen, veenendaal schiphol. Auto en ophaaladres zijn nog onbekend, iig nog weer uren maken!
Die hokken rijden hier ook rond. 1x in het uur, dus als die vol zit kun je het wel bedenkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef joppie_saus het volgende:
Behalve als er al 8 bejaarden in zitten en je moet wachten op de volgende.
Kijk ook even waar jij woontquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die hokken rijden hier ook rond. 1x in het uur, dus als die vol zit kun je het wel bedenken
In Groningen, en een heeeeeuuuul stuk dichter bij het centrum dan jouquote:
Er staat regio Zwolle bij mij, maar woon er 20km vandaan(ouders). Eigenlijk 85km, dat moet ik nog steeds eens veranderen naar Regio Groningenquote:
Wedden dat ik win qua afstand naar het centrum?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef S-RS het volgende:
[..]
In Groningen, en een heeeeeuuuul stuk dichter bij het centrum dan jou
Ruim 4 jaar lang elke keer dat ik er kwam, en dat was meerdere keren per weekquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef Kevindinhinho het volgende:
Bellen jullie de mensen in Wieuwert wel eens om je op te laten halen?
In welke zin van het woord, er vanaf of dichtbij?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wedden dat ik win qua afstand naar het centrum?!![]()
Er dichterbij!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
In welke zin van het woord, er vanaf of dichtbij?Woon je ook in Grunn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |