Zijn die er ook? Ik bedoelde zo een tostiapparaat voor 1 tosti, die heb ik volgens mij vorige keer gezien. OF die van Sponge Bob mag ook.quote:
Thanks ! Dat is een erg mooie prijs trouwens.quote:
Was wel binnen een seconde uitverkochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef Slickk het volgende:
[..]
Thanks ! Dat is een erg mooie prijs trouwens.
Zo is natoooeerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef Karina het volgende:
Als deze nu niet uitverkocht raakt dan krijgen jullie deze ook in de box.
Ja, en dan ook nog mensen die denken: ooeeeh 20 euro, nou ook al doe ik er niks mee hiervoor kan ik hem niet laten liggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutding
Sowieso, in 2012 een dvd-speler kopen_!
Ik zag zo'n ding in de Saturn. Werkt voor geen meter. Snap ook niet waarom ze een demo neerzetten van zo'n ding als je daardoor ziet dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
De robotstofzuiger mag van mij ook nog een keer langskomen, dat lijkt me superhandig.
Ik zit nog te wachten op een robot-dweil ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
De robotstofzuiger mag van mij ook nog een keer langskomen, dat lijkt me superhandig.
Ik op een robot-vrouwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op een robot-dweil ...
Oh ik had hier op FOK! volgens mij weleens goede kritieken gelezen, ligt misschien ook aan welk merk het is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ding in de Saturn. Werkt voor geen meter. Snap ook niet waarom ze een demo neerzetten van zo'n ding als je daardoor ziet dat het niet werkt.
Alles van Roomba is goed, de rest is kut.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had hier op FOK! volgens mij weleens goede kritieken gelezen, ligt misschien ook aan welk merk het is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Melleyn het volgende:
Vind zo'n robostofzuiger maar eng. Moet altijd denken aan zo'n verhaal waarbij iemand een hond had die alleen thuis zat, die op de grond had gepoept.. En toen ging de stofzuiger z'n rondje maken..
Heel het huis onder
Whahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Melleyn het volgende:
Vind zo'n robostofzuiger maar eng. Moet altijd denken aan zo'n verhaal waarbij iemand een hond had die alleen thuis zat, die op de grond had gepoept.. En toen ging de stofzuiger z'n rondje maken..
Heel het huis onder
Vast, weet zo niet welk merk dit was hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had hier op FOK! volgens mij weleens goede kritieken gelezen, ligt misschien ook aan welk merk het is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Melleyn het volgende:
Heel het huis onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |