Misschien dat de mensen op de lijst dat zelf kunnen aangeven? Ik heb veel pm´s niet meer en weet het dus niet zeker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef frederik het volgende:
Ingrid, zou je je lijstje iets uitgebreider kunnen?
Het zou handig zijn om ergens bij te vermelden of iets zelf verstuurd kan gaan worden, of dat er nog transport nodig is (en waar vandaan).
Hoe zit het trouwens met je eigen mogelijkheden om dingen in ontvangst te nemen? Heb jij de mogelijkheid om dingen in ontvangst te nemen/te laten nemen (ouders bv) voordat je een andere woning hebt, of moet je wachten totdat je iets hebt gevonden?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik neem mee:
- Hobbykast voor mijn scrapspullen
- 2 persoonsbank
- Rieten stoel met kussen
- Kubus opberg/tafeltje
- Breedbeeld tv
- Mini stereoset
- Laptop
- HDD recorder (opneem functie doet soms raar, maar dvd afspelen geen probleem)
- Mokken, kinderbestek
- Wat theedoeken, handdoeken en vaatdoekjes
- Stofzuiger
- Grill
- Tandenborstelhouder
- Smalle kast voor handdoeken
- Kledingkast ( van zoontje)
- Tafelmodel koelkast
- 1 persoonsbed met matras en lattenbodem
- 1 persoonsbed met matras, zonder lattenbodem
- 2 persoonsbed met lattenbodem, zonder matras
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- 2 persoonsbank met kleed – Muck
- Staande lamp – Danic (kan opgehaald worden in spijkenisse, is teveel om te verzenden)
- Fotolijsten – Danic
- Klok – Danic
- Dekbed + overtrek 2 persoons - Danic
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- 18 delig servies (borden enzo) – Noli.
- Vorken, messen en lepels – Isabeau
- Pot witte latex – Isabeau
- Tv voor de slaapkamer – cvboer
- Senseo – Lavenderr
- Blauw vloerkleed - Lavenderr
- Waterkoker – muks
- Magnetron – inlognaam
- Koekenpan – Ireth (utrecht)
- Steelpan – Ireth
- 2x 1 persoonsdekbedovertrek - Ireth
- Braadpan – isabeau
- Soeppan- prospera
- 4 kookpannen – frederik
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Fotocamera – Brandx
- Berging kast – Bluemage
- 2x kleine lack tafel – Bla (limburg)
- Tuinsetje – Bla
- Foodprocessor – Evenstar
- Blauwe bloem plafondlamp , gele maan wandlamp – debuurvrouw (Friesland)
- Dvd speler - Loezzie
- Bed inl bodem – Jaleesajoia
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
- (1p dekbedovertrek – yskafredriksson)
- Houten eettafel en salontafel - Flugeltje (tilburg)
- Dressoir en eettafel – TF (vlak bij den Haag)
Hulp: Dolfina-chica, nikky, cvboer, fiets, yvonne, Isabeau, simmu, noli.
je bent de senseo vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Misschien dat de mensen op de lijst dat zelf kunnen aangeven? Ik heb veel pm´s niet meer en weet het dus niet zeker.
Het mag ook bij mijn ouders in huis hebben ze gezegd. Dus dat is wel handig!
waarvoor?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ok! Ik doe het tussendoor, gezellig uit het zicht van Djeez.
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh ik kom wel voor mezelf op hoor! Ben nu ff de gebeten hond, want ik ga bij hem weg.
Ik zit aan de eetkamertafel en hij op `zijn` bank.
Kim ligt op `mijn` bank af en toe te ijlen en gillen. Die houden we graag ff dichtbij nu.
Ik zit wel vaak aan tafel nu, tis toch wel ongemakkelijk zo nog samen in huis.
Ik heb een hele zolder beschikbaar. Enige probleem is dat het de locatie is. Omgeving leiden namelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Ik hoop ook dat Ingrid snel wat vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Zou handig zijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik moet nog:
- Soeplepel, spatel, opscheplepel, theelepels, dessertlepel, gebaksvorkjes, messenset, , schaar, garde, kaasschaaf, blikopener, glazen, soepkom,
- Prullenbak
- Gordijn/ luxaflex
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
- Wasknijpers
- Wasrek
- Bezem
- Motblik en veger
- Zeeppompje
- Alufolie, vuilniszak, boterhamzak
- Broodrooster
- Tosti ijzer
- Snijplank
- badmat, wcmat
- Wc borstel
- 1p dekbed nog nakijken of die er moet komen!
Lief! Handig om te weten! Enne het is idd mijn bedoeling om spullen te vragen die men al heeft en toch niet meer gebruikt!quote:Op zondag 25 maart 2012 01:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.
Ik heb nu beide topics afgespeurd op zoek naar de kledingmaten van Kim en Tyler maar kan ze nergens vinden... Help!
Ja dat hebben zequote:Op zondag 25 maart 2012 10:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik regel een lepelrek voor je ingrid! ik heb er zat liggen hier.
en de rest natuurlijk die ik nog steeds niet voor je op de foto heb gezet
hebben je kinders ook nog schoenmaten toevallig? (misschien dat ik wat tegenkom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |