Samsom en Roemer moeten nu samen combineren om deze gammele gasten eruit te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een mooier cadeau kon Hero Brinkman hem niet geven. Dit is een buitenkansje.
Is Wilders niet in Den Haag?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Thomas B. het volgende:
Dit moet echt hoogverraad zijn voor Wilders wat ik nu hoor op Nederland 1. Die moet buiten zinnen zijn op het moment.
Bron: Volkskrantquote:'Hero Brinkman heeft in staatsrechtelijk opzicht het voorrecht om Statenlid te blijven.' Dat zei commissaris van de Koningin Johan Remkes van Noord-Holland vanmiddag in een reactie.
Brinkman is fractievoorzitter van de PVV in Provinciale Staten van Noord-Holland. Hij blijft lid van de Noord-Hollandse Staten, zei hij dinsdag. Of hij namens de PVV in de Staten blijft, is nog niet duidelijk. De PVV-fractie van Noord-Holland vergadert woensdagavond over de situatie die is ontstaan.
Ik wou het net opmerkenquote:
oh ok. Zag namelijk geen pics van vandaag en omdat Brinkman hem smste.quote:
Ik kan het helaas niet zien of horen, maar Brinkman diskwalificeert zichzelf op deze manier dan wel als VVD'er, mocht -ie zich daar bij willen aansluiten. Hij is namelijk veel te kritisch over Wilders...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef MilaNL het volgende:
Brinkman in volle oppositie tegen Wilders. Mooie tv.
stond op div. sites dat Brinkman per sms zijn vertrek bekend maakte.quote:
Brinkman zal wat meer vergoeding krijgen omdat hij nu een eenmansfractie heeft en leidt, maar verder niet veel (los van eventuele indirecte kosten door onzekerheid e.d.).quote:
Paar duizend op jaarbasis, los van onzekerheid op financiėle markten.quote:
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhurenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Toekito het volgende:
Het salaris van 7000 ¤ bruto waren we al kwijt alleen krijgt Brinkman nu geloof paar % meer omdat hij fractieleider is.
Dat heb je als Kamerlid sowieso toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhuren
Ik zal spoedig m'n sollicitatie insturen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |