SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
hommoquote:
Vandaar de verwarring. Ik wist dat niet.quote:
Heeft even tijd nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vandaar de verwarring. Ik wist dat niet.
Nee, dit is echt. (srs?quote:
Je bedoelt dat het toch nog goed kan komen? Want ik vind vrouwen stiekem lekkerder, nohommo.quote:
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.quote:
Haha naja het is nog vroeg idd, maar dit is wel een beetje ver gezochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.
Komt sws goed, ik zie je wel hosselen now and thenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het toch nog goed kan komen? Want ik vind vrouwen stiekem lekkerder, nohommo.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Komt sws goed, ik zie je wel hosselen now and then
Het ligt er niet dik op hoor, maar nee je bent gewoon een playerquote:
mja, beetje misschien, maar ik maak er nooit echt werk van hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Het ligt er niet dik op hoor, maar nee je bent gewoon een player
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.
Gelukkig maar, anders bleef er niks overquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mja, beetje misschien, maar ik maak er nooit echt werk van hoor.
[..]
Herkenbaar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |