quote:
Dankje.quote:
Deze is van m'n laatste vakantie vlakbij Goes.quote:
You wishquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is van m'n laatste vakantie vlakbij Goes.
[ afbeelding ]
instant homo picquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And here I was, denkend dat alle Fokkers er zo uitzagen en ik niet zou opvallen.quote:
Nee bijna niet.. Ik moest even 10x kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
And here I was, denkend dat alle Fokkers er zo uitzagen en ik niet zou opvallen.
Wat een klein zwembroekje..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, dat moedervlekje achter het oor verraadt de imperfectie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee bijna niet.. Ik moest even 10x kijken
Een ware optimist zoekt z'n heil in de hoop op een bloedlul.quote:
Whutquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware optimist zoekt z'n heil in de hoop op een bloedlul.
I feel neglectedquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij is mijn internet schatje, daarbuiten is het natuurlijk een heel ander verhaal.![]()
hij wil je proefen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:10 schreef zarGon het volgende:
Ik zag het net weer, nadat ik mijn mailbox bezocht om het mailbericht van iBOOD te lezen.
[ afbeelding ]
Ik heb bepaalde delen natuurlijk wel geblurd.
Wat wil die gast nou van me?.
Uhhh whut?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:18 schreef .unity het volgende:
boom bye bye inna batty boy head, rude boy nah promote no nasty man dem haffi dead
spreek voor zichquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:10 schreef zarGon het volgende:
Ik zag het net weer, nadat ik mijn mailbox bezocht om het mailbericht van iBOOD te lezen.
[ afbeelding ]
Ik heb bepaalde delen natuurlijk wel geblurd.
Wat wil die gast nou van me?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
hommoquote:
Vandaar de verwarring. Ik wist dat niet.quote:
Heeft even tijd nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vandaar de verwarring. Ik wist dat niet.
Nee, dit is echt. (srs?quote:
Je bedoelt dat het toch nog goed kan komen? Want ik vind vrouwen stiekem lekkerder, nohommo.quote:
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.quote:
Haha naja het is nog vroeg idd, maar dit is wel een beetje ver gezochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.
Komt sws goed, ik zie je wel hosselen now and thenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het toch nog goed kan komen? Want ik vind vrouwen stiekem lekkerder, nohommo.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Komt sws goed, ik zie je wel hosselen now and then
Het ligt er niet dik op hoor, maar nee je bent gewoon een playerquote:
mja, beetje misschien, maar ik maak er nooit echt werk van hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Het ligt er niet dik op hoor, maar nee je bent gewoon een player
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
Weet ik het man, ik krijg mezelf niet opgestart deze morgen.
Gelukkig maar, anders bleef er niks overquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mja, beetje misschien, maar ik maak er nooit echt werk van hoor.
[..]
Herkenbaar..
Je haalt tijdens het jagen ook een hert neer en laat je hem liggen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mja, beetje misschien, maar ik maak er nooit echt werk van hoor.
Voor jou bedoel je? Move to kill dan!!quote:
Beetje zoals een kat een muis vangt terwijl hij ook een bak vol brokjes heeft ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Id_do_her het volgende:
Je haalt tijdens het jagen ook een hert neer en laat je hem liggen?
Juist ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor jou bedoel je? Move to kill dan!!
[..]
Beetje zoals een kat een muis vangt terwijl hij ook een bak vol brokjes heeft ja..
Al gaat het wel mank, bedenk ik nu, want ik heb thuis geen 'bak met brokjes', so to speak.quote:
Wel een schoteltje 'melk' iedere avond?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al gaat het wel mank, bedenk ik nu, want ik heb thuis geen 'bak met brokjes', so to speak..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
Wel een schoteltje 'melk' iedere avond?
Ach meid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
Bewijs dat alle mannen homo's zijn
(Alsof we nog bewijs nodig hadden)
Kennelijk nog nooit gehoord van een bloedlul & een erectie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |