Lekker in trôag tempo krikkenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook doen. Voor oude omaatjes.
Gemenerd dat ik ben!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jij was 301. Ik snapte al niet waarom er al eentje open was.
En nooit tandafdrukken, kunstgebitten moeten uit!quote:
Hold it, beter lezen!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nooit tandafdrukken, kunstgebitten moeten uit!
Goed voor je carrierrehquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik mis alles, volgens mij moet ik ook op facebook.
Oh reallyquote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
Juist niet, alles wat je daar neerplempt wordt tegen je gebruikt bij solli's
Een groep aanmaken kan hierzo en dan kun je vriendjes toevoegen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een simpele uitleg hoe ik op Feestboek alle mensen in 1 lijst mik?Ik ben ooit begonnen met een zooitje mensen (alle mensen die ik toen had) in 1 groep te plempen. Toen kwamen er meer, en die nieuwste zitten nergens bij. Wat nu?
Mag je klonen op veesboek?quote:
Jij mag alles, het is immers je feestje(boek)!quote:
Alleen als je hem ook disliked.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Op facebook reageren op de vriend van een vriendin dat ie een verrekt kutjoch is, das zeker niet sociaal?
Ik had ze inmiddels allemaal verwijderd, maar ben nu bezig met een nieuwe lijst en zit te lezen hoe jij uitlegt dat je ze links in de balk kunt toevoegen... Kan het zijn dat ik de balk met mensen rechts heb?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een groep aanmaken kan hierzo en dan kun je vriendjes toevoegen.
Of
Als je al een bestaande groep hebt waar je vriendjes uit wil verwijderen of toevoegen, dan kan je ook op die pagina terecht klik je op de groep en links kun je in de balk mensen toevoegen en als je op "Alles weergeven"(daarboven) klikt kun je ze uit een groep verwijderen.
Eh ja, dat moet rechts zijn iddquote:Op maandag 19 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ze inmiddels allemaal verwijderd, maar ben nu bezig met een nieuwe lijst en zit te lezen hoe jij uitlegt dat je ze links in de balk kunt toevoegen... Kan het zijn dat ik de balk met mensen rechts heb?
Ik wil kunnen slepen ofzo, maar dat lukt nog niet en 1 per 1 alle namen intypen is ook niets.
Huhquote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, nu nodig ik mensen uit voor een groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |