quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef genakt het volgende:
Word uitkijken voor braddie![]()
-_Guitarist_-, welkom! *O*
volgens mij speel je het te snel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef Gehenna het volgende:
heu ik heb mijn eerste gitaarspeel filmpje op youtube
beetje sloppy nog, maar volgens mij begint het ergens op te lijken, imho... jullie mening?
hehe dat ook iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij speel je het te snel.
Precies als Blackbird op shuffle langskomt, kom ik deze post tegenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef Gehenna het volgende:
beetje sloppy nog, maar volgens mij begint het ergens op te lijken, imho... jullie mening?
Yeah!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef stefanhaan het volgende:
Zo dean is ook weer een gave ibanez rijker![]()
Klinkt wel aardig tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef Gehenna het volgende:
Jammerquote:
quote:
Ik wil dit nummer ook kunnen spelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef Gehenna het volgende:
Waarom gebruik je zulke moeilijke vingerzettingen? Kan veel makkelijker gespeeld worden, misschien gaat het je dan ook wat makkelijker af. Volgens mij klopt de picking volgorde van je vingers ook niet helemaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef Gehenna het volgende:
? oh ik dacht juist dat ik zo met mijn hand redelijk dezelfde houding kon houden..quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zulke moeilijke vingerzettingen? Kan veel makkelijker gespeeld worden, misschien gaat het je dan ook wat makkelijker af.
Hier zal ik nog eens naar kijkenquote:Volgens mij klopt de picking volgorde van je vingers ook niet helemaal.
Maar je moet wel veel de hals op en neer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
? oh ik dacht juist dat ik zo met mijn hand redelijk dezelfde houding kon houden..
Welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld aan als gitaar noob![]()
Heb sinds 18 Februari j.l een Dimavery ST-203 Wild Red E-Guitar, oorspronkelijk zou het donkerblauw zijn(koste maar ¤62).Hoefde niet eens ¤75(Wild Red)te betalen,gewoon zelfde prijs.Bax-shop is wel aardig,moet nog een softbag erbij hebben(die kost maar ~¤17 bij hun).![]()
Oefen wel veel(maximaal 5 uur per dag).![]()
* Slash,Brian May and Lita Ford zijn BPN helden
Welkom!quote:
Je laat er geen gras over groeien je eerste dag maar welkom in MUZquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb sinds 18 Februari j.l een Dimavery ST-203 Wild Red E-Guitar, oorspronkelijk zou het donkerblauw zijn(koste maar ¤62).Hoefde niet eens ¤75(Wild Red)te betalen,gewoon zelfde prijs.Bax-shop is wel aardig,moet nog een softbag erbij hebben(die kost maar ~¤17 bij hun).![]()
Wow vijf uur per dag soms? Vorderingen zullen dan snel te merken zijn. Vijf uur is misschien wel meer dan de gemiddelde beginnend gitarist in een week haalt. Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef KaMo het volgende:
Nog ook nog eens lekker 3 kwartier zitten heerschen op mijn SG
En dan zaterdag gitaardebuut op de buhne, spannond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |