Jannis? Hebben ze een nieuwe Griekse gitarist dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
alle iron maiden gitaristen zijn wel helden, op jannis na
Oh het is Jannick Gers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jannis? Hebben ze een nieuwe Griekse gitarist dan?
Niet zo goed als steve harris of dave murray, maar briljant is hij wel jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef brother52 het volgende:
Janick is dan wel weer een vrij briljante gitarist.
Speelt Steve tegenwoordig ook al gitaar dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zo goed als steve harris of dave murray, maar briljant is hij wel ja
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Speelt Steve tegenwoordig ook al gitaar dan?
Heb je vandaag al koffie op?
Het is maar een Stagg van 100 euro...quote:
Ja, aarding vanaf je brug.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het is maar een Stagg van 100 euro...
Maar seriously, was dat de aarde links onderin?
Alleen beetje jammer dat je een mac hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:16 schreef guitarist het volgende:
Pfff, weekendje druk aan het editen. Vorige week vrijdag tijdens ons optreden live opnames gemaakt. Alle losse audio sporen en 7 camera's... (handig als je allemaal bevriende video mensen hebt met DSLR's)
[ afbeelding ]
Als een van jullie een keer live audio opnames wil, ik kan 24 sporen los opnemen vanaf de meeste FOH tafels...
Ja inderdaad, want video editen gaat op een PC veel soepeler.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat je een mac hebt.
Ligt eraan wat voor pc je hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want video editen gaat op een PC veel soepeler.
Hackintoshquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pc je hebt.
16gig ram powerpc kan je beter mee video editten als een mac
Prima, reiskosten voor jullie rekening. Dan mats ik je wel op de factuur, ik ben niet duur!quote:
Dan wacht ik even tot we noordelijker spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Prima, reiskosten voor jullie rekening. Dan mats ik je wel op de factuur, ik ben niet duur!
(damn, de slechtste rijm evah...)
Als ik het kan combineren met een weekendje aan de kust met mijn vriendin is het natuurlijk helemaal voordelig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Prima, reiskosten voor jullie rekening. Dan mats ik je wel op de factuur, ik ben niet duur!
(damn, de slechtste rijm evah...)
Neh, dan gaan we het wel goed doen:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dan wacht ik even tot we noordelijker spelen
Trouwens, 8 kanaals heb ik zelf en is ruim voldoende bij ons
Bas/gitaar + 2 zang =4
Kick+snare+2overhead=4
4+4=8
Eerst maar eens het album opnemen! Er zijn hier toch geen impressive optredensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:28 schreef guitarist het volgende:
[..]
Neh, dan gaan we het wel goed doen:
Kick
Snare top
Snare bot
Hihat
Tom
Fl. Tom
Oh L
Oh R
Bass DI
Bass Mic
GTR L
GTR R
VOX lead
VOX backing
Ambiance L
Ambiance R
Edit: o wacht, jullie hebben maar 1 gitaar natuurlijk
Met andere woorden les is nooit wegquote:
Internet is de laatste jaren ook wel oke. Probeer maar eens http://www.justinguitar.com/quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoi Gitaristen!
Ik heb geïnspireerd door geniale muziek een gitaar gekocht, akoestisch. Maar nu is mijn vraag: Waar te beginnen? Zijn er tutorials of dergelijke die ik kan volgen? Of is het raadzaam een soort les te nemen?
Alvast bedankt!
Combinatie van beide is ook wel handig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Internet is de laatste jaren ook wel oke. Probeer maar eens http://www.justinguitar.com/
Dit dus... Vind zelf dat een leraar wel heel wat toe kan voegen... Inderdaad de kleine gewoontes zien en verbeteren die je toch hebt. Kleine tips (en grotere) waardoor dingen opeens makkelijker en beter gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Combinatie van beide is ook wel handig.
Een leraar is handig omdat ie altijd precies kan zien wat je fout doet. En aanwijzingen kan geven hoe en wat het makkelijkst is voor jou en waar je je op moet focussen.
Alleen het kost geld en sommige mensen geloven niet in les en vinden dat je het ook jezelf aan kan leren. Ik zelf vind dat laatste complete onzin omdat je dan veel onnodige fouten maakt maargoed. dat is meer mijn ding.
Strak spelen wordt hopeloos overschat!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Bij ons ook niet. En om nou te zeggen dat we live superstrak spelen....
Wat voor snaren heb jij op je Bariton liggen? Welke gauge?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Strak spelen wordt hopeloos overschat!
.012 - .054quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor snaren heb jij op je Bariton liggen? Welke gauge?
Coolquote:
Maar dat is in C denk ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Cool
Als dat .010-.060 me niet bevalt ga ik dat ook eens proberen. .011-.056 hadden ze niet meer
www.justinguitar.comquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoi Gitaristen!
Ik heb geïnspireerd door geniale muziek een gitaar gekocht, akoestisch. Maar nu is mijn vraag: Waar te beginnen? Zijn er tutorials of dergelijke die ik kan volgen? Of is het raadzaam een soort les te nemen?
Alvast bedankt!
DGCFAD en CGCFAD.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dat is in C denk ik?Ik heb nu .11-.54, bevalt goed!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zo goed als steve harris Adrian Smith of dave murray, maar briljant is hij wel ja
Wel jammer dat ze niet op Ibanez gitaren spelenquote:
Haha, nice. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:45 schreef KaMo het volgende:
Publieksprijs binnengesleept!
Nu sta ik 2x in de finaleMet Zebrapad en met The Fictionals!
Je vinger niet helemaal recht leggen maar een beetje gedraaid.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:23 schreef Jmsls het volgende:
Barre-akkoorden zijn echt onmogelijkhoe kan je, je vinger er zo opleggen dat je toch nog goed geluid eruit krijgt?
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:45 schreef KaMo het volgende:
Publieksprijs binnengesleept!
Nu sta ik 2x in de finaleMet Zebrapad en met The Fictionals!
Bandje van mijn vriendin waar ik al 2 maanden vaste invaller benquote:Op zondag 25 maart 2012 12:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
Haha, nice. Gefeliciteerd.
Wat is The Fictionals dan?
Wordt een vermoeiende avondquote:
Thanks ;D dat ging dus steeds foutquote:Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je vinger niet helemaal recht leggen maar een beetje gedraaid.
edit:
Gave gitaar die linksequote:
Gave foto!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:43 schreef mr-green het volgende:
Ik was erbij
En deze bazen hebben echt chemistry op het podium (vooral de lead gitarist en bassist)
[ afbeelding ]
Eentje voor een contrabas.quote:
Altijd jammer zoiets.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Svyatagor het volgende:
Goed, mijn band is ter ziele. Helaas, maar te veel gedoe & gezeik. Beter zo.
Wel meteen een nieuw project met bassist en een andere drummer gestart. Een stukske harder.
Dat ding blijft er altijd baas uitzien.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow...... die is best mooiquote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus karambaquote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ding is fantastischquote:
Jep!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jezus karambaDat monster heeft active pickups?
Dat was mijn oude ibanez welke nu vervangen is door een nieuwe uit de 2012 serie.quote:
Zie bovenstaande.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jezus karambaDat monster heeft active pickups?
Hoi neuken?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was mijn oude ibanez welke nu vervangen is door een nieuwe uit de 2012 serie.
[..]
Zie bovenstaande.
Jij en alle anderen bedankt, ik ga aan de slag!quote:
Ik vin em niet mooi. veel te afgerondquote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ding blijft er altijd baas uitzien.
fixedquote:Op zondag 25 maart 2012 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vin em niet mooi. veel te afgerond![]()
koop dan een normale stratocaster.![]()
koop dan gewoon een flying V.
Glimt wel nice
Nee man, V's zijn van die overdone iconen. Explorersquote:
Doe mij dan toch maar liever zulke hoekenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee man, V's zijn van die overdone iconen. Explorers![]()
En zulke hoeken moet je hebben, niet die afgeronde troep [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe mij dan toch maar liever zulke hoeken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja hij schijnt ook iets met de Beatles gedaan te hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:43 schreef mr-green het volgende:
En deze bazen hebben echt chemistry op het podium (vooral de lead gitarist en bassist)
Nee dank je, Ik heb zelf een RG350dx welke in dezelfde prijsklasse zit, alleen een H-S-H config, dus ik hoef er niet een bij in die stijl die nagenoeg hetzelfde klinkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef The_Dean het volgende:
Daar heb ik er ook nog wel een van. Kopen? GRG170DX in JB [blauw].
Sjiek hoor!!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat ook al weer?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja hij schijnt ook iets met de Beatles gedaan te hebben.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee man, V's zijn van die overdone iconen. Explorers![]()
En zulke hoeken moet je hebben, niet die afgeronde troep [ afbeelding ]
Lennon,Ringo Starr etc etcquote:
Lennon was de zanger, toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]Van wie?
[..]
Lennon,Ringo Starr etc etc![]()
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 09:47 schreef genakt het volgende:
Iets voor jou braddie
http://link.marktplaats.nl/540939904
Oe, elementen die in zo'n basgitaar kunnen? Wat kost dat?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe vanavond een bestellinkje bij Guitar Fetish [GFS]. Iemand nog wat nodig?
www.guitarfetish.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |