SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht je eigen bloed opdrinken
En wat is het gvd veel het blijft maar gaan met dikke speekseldraden erbij
Laatste foto is met listernine spoeling erbij schuimt zo heerlijk weg..
[ Bericht 8% gewijzigd door Lithia op 24-03-2012 19:49:49 (spoiler voor de tere zieltjes) ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Nee ze zijn niet van zoethout gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef mrazura het volgende:
Wat doe je me aan kerel en dat tijdens het eten
Valt mee hoor twee weken terug bij de mondhygeniste was het 10 keer ergerquote:
Echt he, hoe kom je er toch weer bijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Aliana het volgende:
Wtf.
Stop in de wasbak, spuug je bloed uit met wat water, gooi de tandenstokers erin, maak er foto's van en open een topic. Triest, gewoon triest.
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef mrazura het volgende:
Wat doe je me aan kerel en dat tijdens het eten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sorry, wist niet dat mijn penis zo scherp was
Ja, ik had er ook wat meer van verwacht inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Aliana het volgende:
Wtf.
Stop in de wasbak, spuug je bloed uit met wat water, gooi de tandenstokers erin, maak er foto's van en open een topic. Triest, gewoon triest.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Aliana het volgende:
Wtf.
Thanks!quote:
A clean house is a sign of a waisted lifequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef gogosweden het volgende:
die wasbak is zonder het bloed al zo lekker schoon he
sommige mensen zijn net varkens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |