Supergaaf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef SP22 het volgende:
En nu ook in de papieren versie..
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een handstrap, vind ik echt ideaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mensen hier die gebruikmaken van een strap? Zoals de Blackrapid RS-5 of iets dergelijks?
Ik ben juist weer helemaal terug naar de klassieke strap. Heb alle variaties wel gehad, maar het is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik heb alleen een handstrap, vind ik echt ideaal
Ik wikkel de standaard strap altijd om m'n pols.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mensen hier die gebruikmaken van een strap? Zoals de Blackrapid RS-5 of iets dergelijks?
Dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik wikkel de standaard strap altijd om m'n pols.
En als ik nou ooit eens genoeg lenzen enzo heb om zelf dat aan te vragen? Dan kan dat gewoon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat als hij stuk is ik hem via CPS kan verzenden en dus altijd voorrang heeft bij reparatie.
Waar je jouw camera van gekocht hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef Coke. het volgende:
Die gast had echt alle camera's die ooit bestaan hebben volgens mij. Fucking vet. En allemaal werkten ze nog.
Ja. Wat een held was dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar je jouw camera van gekocht hebt?
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Ladysin het volgende:
Ik heb ze gehad in t begin, idd ter bescherming maar heb ze eraf gegooit. en scherpte is duidelijk beter nu. misschien dat t bij fancy glas niet zo te merken is maar bij mijn lensjes duidelijk wel. Ik zorg gewoon dat ik altijd mn zonnekap erop heb, dat is voor mij bescherming genoeg.
Ja ter bescherming van mn objectief. En ik merk geen verschil in kwaliteit. Merk ook dat ik tegenwoordig vaker mijn camera zonder lenskap (of met kap omgekeerd op objectief) in mijn tas doe omdat het anders niet past (70-200 2.8) en dan is mijn frontlens niet echt beschermd. Voel ik me wat lekkerder bij als er nog een UV filter voor hangt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe staan jullie tegenover UV filters? Ter bescherming van je objectief?
Ik heb altijd het gevoel dat het de kwaliteit van de foto's niet ten goede komt...
Meldt, ik heb geloof ik de RS4 of RS7. Ideaal dingetje! Nu heb ik weer 2 handen tot mijn beschikking mocht ik dat nodig hebben zonder de camera neer te leggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb op mijn glaswerk UVfilters zitten. Heb er laastst een verkneukt met een tik, maargoed. Verder ga ik liever even met een doekje of een puntje van mijn shirt over een filter dan over mijn front elementen. Bij sommige (50 mm f/1.4) gaat dit ook nog eens vrij lastig vanwege diep en bol element.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat het de kwaliteit van de foto's niet ten goede komt...
Ik heb er BW op zitten, naast Hama. Wel een wat duurder filter (pro class), maar merk eigenlijk geen verschil tussen beide, behalve dat de een soms wat meer wil flaren, maar dat kan ook aan het objectief liggen. Eigenlijk nooit getest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En welk filter gebruik je dan? Want als ik er een op mijn 24-70 ga zetten, wil ik er ook een die niet voor kwaliteitsverlies zorgt...
Beide lenzen zit een B&W MRC UV-filter. Prima dingen en qua bescherming echt een must in mijn tak van sportquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nouja, in mijn geval wel. Als partyfotograaf is het makkelijker om soms 2 handen vrij te hebben zodat je je door de mensnmenigte kan worstelen. En nu heb ik niet de hele tijd een camera aan mijn pols hangen want dat wou ook nog wel eens vervelend wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
@Treces: kijk aan! Het werkt dus echt handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |