volgens de OP wel want het waren eerst "vrienden" en daarna vroegen die somaliers pas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Weten die Somaliers waar je vriend en z'n vriendin wonen?
Ik dacht ergens te lezen 700 dollar per kg. Maar in Amerika zijn de straffen even hoog als het smokkelen van Heroine/Cokaine.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De straffen zullen in de praktijk ook wel lager uitvallen als bij coke of hero. Toch blijft het beter om een verblijf in buitenlandse gevangenis faciliteiten te vermijden.
quote:
Wat een vmbo-vergelijkingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Aardappel2610 het volgende:
Je zou je afvragen waarom mensen zo dom zijn dat ze zich inlaten met drugssmokkel. Dat staat gelijk aan moord...
dat is best wel een naai aktiequote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef androidchick het volgende:
Volgens mij hoeft het niet jezelf te betreffen om M te bellen. Vriendin van me heeft eens voor haar buurman gebeld die wiet kweekte
Hoezo? Dat is gewoon een logisch gevolg, grote kans dat de politie al lang meelas. Daar hebben ze echt geen 'snitch' voor nodig.quote:
Haha, doe het zelfquote:
Denk je nu echt dat de politie een tap bij de TS heeft geplaatst om op den duur er zo misschien achter te komen wie de vriend van de TS nu precies is die wel eens wat werk voor somaliers verzet. Of heeft de politie TS zijn apparaten al gehackt en alle contactpersonen gekopieerd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is gewoon een logisch gevolg, grote kans dat de politie al lang meelas. Daar hebben ze echt geen 'snitch' voor nodig.
Alles wat je op internet pleurt is als op straat gaan en hetzelfde uitschreeuwen, maar dan nog wat erger. Tenzij voorzorgsmaatregelen.
Waarom is dat zo erg, als mijn buurman een wietplantage op de zolder had staan had ik hetzelfde gedaan. Het gebeurt regelmatig dat wietplantages kortsluiting veroorzaken en in de fik vliegen, en ik heb weinig zin in een afgebrand huisquote:Op donderdag 22 maart 2012 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat 'best wel' maar weg en maak van 'naai' een terminale ziekte.
Dan klopt het beter.
Of dat er stroom afgetapt wordt, en je daar zelf aan mag meebetalen via een verhoogde stroomrekening.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom is dat zo erg, als mijn buurman een wietplantage op de zolder had staan had ik hetzelfde gedaan. Het gebeurt regelmatig dat wietplantages kortsluiting veroorzaken en in de fik vliegen, en ik heb weinig zin in een afgebrand huis
Dan doe je een anonieme brief in de bus van je buurman,met de vraag of hij de plantage wil opruimen. Ik vind het behoorlijk naaierig om meteen de politie erbij te halen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom is dat zo erg, als mijn buurman een wietplantage op de zolder had staan had ik hetzelfde gedaan. Het gebeurt regelmatig dat wietplantages kortsluiting veroorzaken en in de fik vliegen, en ik heb weinig zin in een afgebrand huis
Dus omdat een buurman iets illegaals doet moet ik eerst een anonieme brief in zijn bus doen? Is een beetje de omgedraaide wereld vind je niet? Heeft de buurman bij mij een anonieme brief in de bus gedaan om aan te kondigen dat er verhoogd brandgevaar is wegens een illegale wietplantage op zolder?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dan doe je een anonieme brief in de bus van je buurman,met de vraag of hij de plantage wil opruimen. Ik vind het behoorlijk naaierig om meteen de politie erbij te halen.
Tering he, om wiet? Triest.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef androidchick het volgende:
Volgens mij hoeft het niet jezelf te betreffen om M te bellen. Vriendin van me heeft eens voor haar buurman gebeld die wiet kweekte
Jij gaat er van uit dat er verhoogd brandgevaar zou zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn. Genoeg plantages die geen illegale stroom aftappen en maar 1 of 2 lampen hebben hangen voor eigen gebruik te telen. Maar ja zolang de overheid maar met berichten over illegale stroom aftappen en wietplantages blijven strooien vinden we het allemaal heel eng.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus omdat een buurman iets illegaals doet moet ik eerst een anonieme brief in zijn bus doen? Is een beetje de omgedraaide wereld vind je niet? Heeft de buurman bij mij een anonieme brief in de bus gedaan om aan te kondigen dat er verhoogd brandgevaar is wegens een illegale wietplantage op zolder?
Er is een groot verschil tussen iemand die wat plantjes verbouwd met 2 lampen of iemand die een semi-professionele wietplantage op zijn zolder heeft. Het eerste zal me aan mijn reet kunnen roesten, het tweede niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat er verhoogd brandgevaar zou zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn. Genoeg plantages die geen illegale stroom aftappen en maar 1 of 2 lampen hebben hangen voor eigen gebruik te telen. Maar ja zolang de overheid maar met berichten over illegale stroom aftappen en wietplantages blijven strooien vinden we het allemaal heel eng.![]()
De meeste branden in huis komen door frietpannen waarom verbieden we die eigenlijk dan niet.....
Ik denk het niet, want hij weet vast dat je een NSB'er bent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus omdat een buurman iets illegaals doet moet ik eerst een anonieme brief in zijn bus doen? Is een beetje de omgedraaide wereld vind je niet? Heeft de buurman bij mij een anonieme brief in de bus gedaan om aan te kondigen dat er verhoogd brandgevaar is wegens een illegale wietplantage op zolder?
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de politie een tap bij de TS heeft geplaatst om op den duur er zo misschien achter te komen wie de vriend van de TS nu precies is die wel eens wat werk voor somaliers verzet. Of heeft de politie TS zijn apparaten al gehackt en alle contactpersonen gekopieerd?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want hij weet vast dat je een NSB'er bent.
kindvriendelijke buurtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Iemand voert criminele activiteiten uit in mijn kindvriendelijke buurt, en dan ben ik een NSB-er als ik daarvoor de politie zou inschakelen...
overigens, waar hebben we het over. Het is allemaal hypothetisch
Volgens mij had ik al vermeld dat ik het onzin vond om het over een hypothetisch geval te pratenquote:
Verhaal ken je niet eensquote:
Jij bent zo'n type die alles over 1 kam scheert merk ik.quote:Die vent wil gewoon snel en makkelijk geld verdienen door wiet te verkopen aan mensen die verslaafd zijn aan wiet![]()
Nee, ik rook zelf ook weleens wiet en ik weet dat weinig mensen echt regel- en dwangmatig wiet roken. Jij bent zo'n type dat mensen in hokjes stopt na een korte indruk.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die alles over 1 kam scheert merk ik.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef sciter het volgende:
Ik snap de mensen die die wietteler verdedigen sowieso niet.
Die vent heeft een illegale, potentiaal gevaarlijke, wietplantage op zolder en als iemand dat aangeeft bij de politie is dat slecht? Die vent gaat echt niet dood van de honger als ie geen wietplantage heeft en als ie dat wel doet dan kan hij altijd aankloppen bij de sociale werkplaats voor een leuke schoffelbaan of bij het loket om zijn uitkerings-cheque te innen.
Die vent wil gewoon snel en makkelijk geld verdienen door wiet te verkopen aan mensen die verslaafd zijn aan wiet(waarschijnlijk de personen die deze meneer verdedigen zelf)
Wat voor pauper ben je als je zo iemand gaat verdedigen?
ONTOPIC: Die Somaliërs zullen ooit wel eens stoppen met die handel en moeten dan van je vriend af, ts. Ik denk dat ze dan hetzelfde gaan doen als wat ze zouden doen als hij nu zou stoppen, gewoon omdat dat makkelijker is.
Het is beter om de politie alles uit te leggen, als je de situatie van je vriend verteld kan je waarschijnlijk ook nog de straf verzachten voor je vriend. Als hij opgepakt word met een koffer vol drugs in een van die landen heeft ie geen verzachtende maatregelen en zit hij in een vreemd land vast. Niks doen is in dit geval niet wijs.
Huiliequote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef sciter het volgende:
Ik snap de mensen die die wietteler verdedigen sowieso niet.
Die vent heeft een illegale, potentiaal gevaarlijke, wietplantage op zolder en als iemand dat aangeeft bij de politie is dat slecht? Die vent gaat echt niet dood van de honger als ie geen wietplantage heeft en als ie dat wel doet dan kan hij altijd aankloppen bij de sociale werkplaats voor een leuke schoffelbaan of bij het loket om zijn uitkerings-cheque te innen.
Die vent wil gewoon snel en makkelijk geld verdienen door wiet te verkopen aan mensen die verslaafd zijn aan wiet(waarschijnlijk de personen die deze meneer verdedigen zelf)
Wat voor pauper ben je als je zo iemand gaat verdedigen?
ONTOPIC: Die Somaliërs zullen ooit wel eens stoppen met die handel en moeten dan van je vriend af, ts. Ik denk dat ze dan hetzelfde gaan doen als wat ze zouden doen als hij nu zou stoppen, gewoon omdat dat makkelijker is.
Het is beter om de politie alles uit te leggen, als je de situatie van je vriend verteld kan je waarschijnlijk ook nog de straf verzachten voor je vriend. Als hij opgepakt word met een koffer vol drugs in een van die landen heeft ie geen verzachtende maatregelen en zit hij in een vreemd land vast. Niks doen is in dit geval niet wijs.
Totdat je zelf een keer een wietkwekerij onder je/naast je heb zitten. In een flatje.quote:
wat een vmbo-ondertitelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |