SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja je riep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
Racistische TT
* Ethanolic rapporteren doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.![]()
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee kwam hem alleen centraal zetten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kan je dan niet meteen die hoofdletter en komma in de TT voegenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten..
![]()
oquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gekke patje, die neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben geen neger.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Gekke patje, die neger.Is Samuel L JacksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Als Fatquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.Joe
het mag mag ik het ook!
graag verwijderen![]()
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blanken die neger/nigga zeggen om lollig te doen.
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.full stops and exclamation marks![]()
Neuh.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.Neger wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nigga, ga je zondag mee R&B sundayquote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
![]()
![]()
Taboe op een woord met geweld afstraffen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.
graag verwijderen![]()
Krio. Tell 'em.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Allure_ het volgende:
Staat er nu niks onder die spoiler, of kan ik het gewoon niet aanklikken.![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)plexe-rekensom-10829
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
werkt nietquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
CB is een flabberaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.![]()
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar isquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert..
I'd still do her, though![]()
![]()
Het is best moeilijk om in haar gedachtengang te komen. Misschien heeft ze gewoon gelijk op haar eigen manierquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar is.
I'd still do her, thoughgraag verwijderen![]()
Vanwaar deze?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.Deathlift or Die.![]()
Ga je beginnenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat clowneske figuur hier uit België.
graag verwijderen![]()
Clowneske belgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, dan ga ik verder fok programmerenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Geeft niet, onze liefde is toch sterk genoeg.graag verwijderen![]()
De eerste keer dat ik die onderste zag ging ik echt kapotquote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen
Jawel, je keek.![]()
"Dat ass won the Batman sound effect salute"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen! Die 2e is fucking chill Juelz Santana nummer ook.
![]()
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imoquote:graag verwijderen![]()
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef fyah het volgende:
Ging Dipset niet reuniten voor een album en tour? Of was dat bs
- FOK!forum![]()
Stond er iets stoers?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.
- FOK!forumTof. En nog mijn oprechte excuses voor het luisteren naar hip-hop/rap als BLANKE. Kan natuurlijk echt niet
x
graag verwijderen![]()
HP een kinderfilm noemen. Haten op HPquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imo
All good things are wild and free.![]()
Ik haat niet!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HP een kinderfilm noemen. Haten op HPMaar het is wel een film voor kinderen werd mij verteld door degene bij wie ik ze ben gaan kijken
graag verwijderen![]()
@Chai, Die eveneens dat meisje is van gisterquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik haat niet!Maar het is wel een film voor kinderen werd mij verteld door degene bij wie ik ze ben gaan kijken
graag verwijderen![]()
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
![]()
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
Jawel, je keek.![]()
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vetquote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?![]()
![]()
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.
[..]
Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vetKlinkt als een gezellig weekend.
Ja ben er ook echt blij meequote:Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.Klinkt als een gezellig weekend.
Hele doos sieraden had zij ook
![]()
![]()
Whuuuuut, waarom heb ik dit gemist!?quote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deel 6 is kut.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ronquote:.
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2quote:Op maandag 19 maart 2012 23:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ron.
Ik vind zowel de films als de boeken niet zo heel speciaal. Ik vind 1e, 3e en laatste tweeluik wel het beste.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Deel 1 blijft gewoon het tofst. Ik kan die inmiddels al letterlijk meepraten maar alsnog
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
'Wingardium Leviosa!'quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
Deel 1 blijft gewoon het tofst. Ik kan die inmiddels al letterlijk meepraten maar alsnogI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wel echt superslecht einde heeft deel 1 he. Voldemort verliest omdat Harrie liefde van z'n moeder heeft
![]()
.
Een goedenavond schatjes.
Ik deel dit even met jullie, want dat is lekker.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Omdat de laatste 2 beledigend zijn.quote:Hihaho, van iemand die wat weet van de hip hop cultuur zouden we juist mogen verwachten dat hij/zij snapt dat er een verschil is tussen de verschillende termen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Stond er iets stoers?Tof. En nog mijn oprechte excuses voor het luisteren naar hip-hop/rap als BLANKE. Kan natuurlijk echt niet
x
En nee ik ben niet mad om posts op FOK!, maar als ik dat ergens hoor zeg ik er wel wat van ja. Komt zelden voor trouwens, vraag me ook af hoeveel van jullie zo praten tegen random negers, ik denk weinig.full stops and exclamation marks![]()
![]()
Was vandaag in amsterdam gaan boarden in buurt van marnix was een guy heavy gegaan met zijn bmx.
Toen hij op brancard lag zat hij gwn te smilen, was routinewerk volgens zijn matties![]()
![]()
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:16 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vandaag in amsterdam gaan boarden in buurt van marnix was een guy heavy gegaan met zijn bmx.
Toen hij op brancard lag zat hij gwn te smilen, was routinewerk volgens zijn matties
full stops and exclamation marks![]()
Ze deden fuckin lijpe dingen best hard, maarja dan gaat het ook fout hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag ze vooral zo. Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?Feyenoord Rotterdam![]()
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?![]()
![]()
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uitFeyenoord Rotterdam![]()
Blote benen in een strak rokje, veel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: