Duitsland in het algemeenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker, geweldig om in het buitenland eens een wedstrijd te bekijken. Union Berlin
Serieus? Heb tot een paar weken geleden in Krefeld gewoond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duitsland in het algemeen
KFC Uerdingen. Voor de meeste mensen dichtbij (Krefeld), prachtig stadion, prachtige historie en ze zijn op de weg terug. Gratis tip van BoWa, voor alle PSV fans.
Dude.... Het Grotenburg stadion is machtig authentiek. 30.000 man passen erin en ondanks dat ze 5. liga spelen gebruiken ze dit nog als thuishaven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Serieus? Heb tot een paar weken geleden in Krefeld gewoond.
Had er geen idee van dat Uerdingen een mooi stadion had, anders had ik er wel eens kunnen gaan kijken
Kan altijd nog natuurlijk, woon nu 15km bij Krefeld vandaan...
Bedankt, ik ga donderdag en zondag wat anders doen. Het is immers lekker weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
PSV verliest van Hveen, wint dan met grote cijfers van Ajax
Dan wel met 20-0 graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
PSV verliest van Hveen, wint dan met grote cijfers van Ajax
Moet je doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga donderdag en zondag wat anders doen. Het is immers lekker weer.
Allemaal leuk en aardig die analyses vooraf, maar wanneer ze er zondag geen zin in hebben, dan nog verliezen ze van een Vermeer, Ebicilio etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef Buitendam het volgende:
Als ik zo her en der wat lees over Ajax, dan zou PSV tot op het bot gemotiveerd aan deze wedstrijd moeten beginnen. Er wordt daar wat gekeken en geopperd met Anita, Enoh, Aisatti, Ebecillio etc. Een aantal echte strijdkrachten doet niet mee en dat is met een fitte selectie van PSV toch wel uit te buiten, zou je zeggen.
Kwalitatief gewoon echt sterker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Type-R het volgende:
Soccer tourism. Best thing ever. Thank you PSV.
[ afbeelding ]
Leuk toch.
Haha NRW-ligaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KFC Uerdingen. Voor de meeste mensen dichtbij (Krefeld), prachtig stadion, prachtige historie en ze zijn op de weg terug. Gratis tip van BoWa, voor alle PSV fans.
Jan Heinze heeft daar nog gevoetbaldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ben het helemaal met je eens. Ik doelde daar ook een beetje op met mijn laatste zin van "Kwalitatief beter..." maar da's alles behalve een garantie voor succes. Twente heeft duidelijk laten merken hoe een gemotiveerde ploeg een niet-gemotiveerde ploeg tot het bot kan afmaken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die analyses vooraf, maar wanneer ze er zondag geen zin in hebben, dan nog verliezen ze van een Vermeer, Ebicilio etc.
Ik heb er zelf wel vertrouwen in, maar dit is een wedstrijd op zich. Ajax kan dan qua basiself minder zijn momenteel dan PSV, in een thuiswedstrijd sta je vooral in de toppers al met 1-0 voor.
Bovendien; hoelang heeft PSV al geen topper meer gewonnen? (ajax/twente).
En dan vanavond gewoon PSV kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga donderdag en zondag wat anders doen. Het is immers lekker weer.
Erik Meijer bedoel je...quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Heinze heeft daar nog gevoetbaldheld
Is dat niet die man waardoor we uit de UEFA cup vlogen tegen Feyenoord?quote:
van Bommel had ook wel met Hooijdonkbeestje mogen meespringen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat niet die man waardoor we uit de UEFA cup vlogen tegen Feyenoord?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
PSV was thuis tegen Ajax ook beter.. maar werd een gelijkspel. Als ook deze wedstrijd een gelijkspel wordt is helemaal niet zo slecht.. ben benieuwd, wellicht spelen beide partijen meer om niet te verliezen.
Ajax is iig torenhoog favoriet, al 6 overwinningen op rij, dat is PSV al minstens 2 jaar niet meer gelukt, thuisvoordeel, in staat belangrijke duels te winnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die analyses vooraf, maar wanneer ze er zondag geen zin in hebben, dan nog verliezen ze van een Vermeer, Ebicilio etc.
Ik heb er zelf wel vertrouwen in, maar dit is een wedstrijd op zich. Ajax kan dan qua basiself minder zijn momenteel dan PSV, in een thuiswedstrijd sta je vooral in de toppers al met 1-0 voor.
Bovendien; hoelang heeft PSV al geen topper meer gewonnen? (ajax/twente).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |