abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:40:51 #101
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109347898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Ajax is iig torenhoog favoriet, al 6 overwinningen op rij, dat is PSV al minstens 2 jaar niet meer gelukt, thuisvoordeel, in staat belangrijke duels te winnen.

Wil PSV nog iets voor de titel dan zullen ze iig moeten winnen.
Dat is ook wel zo, maar het waren nu ook niet echt stuk voor stuk finales die ze moesten spelen. Alleen van de wedstrijden tegen United was ik onder de indruk, de rest niet.

Maar als je nu even het logo en de naam Ajax opzij zet en je kijkt alleen naar het team. Anita, Ebecillio, Enoh, die 2 Belgjes achterin, de backs, De mislukte versie van Luuk de Jong voorin.. Het is allemaal wel zo middelmatig dat PSV gewoon verplicht is daar te winnen. Ware het niet dat je er ook met 3-0 af kunt gaan, want het zit hem 100% in de mentaliteit. Kwalitatief is dit Ajax 2 slagen minder dan PSV op volle sterkte met Strootman, Toivonen, Mertens, en Lens (als ie zo speelt als zondag).
Dit, dus.
pi_109348172
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar het waren nu ook niet echt stuk voor stuk finales die ze moesten spelen. Alleen van de wedstrijden tegen United was ik onder de indruk, de rest niet.

Maar als je nu even het logo en de naam Ajax opzij zet en je kijkt alleen naar het team. Anita, Ebecillio, Enoh, die 2 Belgjes achterin, de backs, De mislukte versie van Luuk de Jong voorin.. Het is allemaal wel zo middelmatig dat PSV gewoon verplicht is daar te winnen. Ware het niet dat je er ook met 3-0 af kunt gaan, want het zit hem 100% in de mentaliteit. Kwalitatief is dit Ajax 2 slagen minder dan PSV op volle sterkte met Strootman, Toivonen, Mertens, en Lens (als ie zo speelt als zondag).
En toch staan wij boven jullie :*
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:54:27 #103
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109348441
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kun je nagaan als Ajax het hele seizoen zonder de belangrijke spelers op de bank kon spelen.
Dit, dus.
pi_109348501
Wie gaan er ook naar de bekerfinale als PSV daar in komt?
pi_109348737
quote:

[..]

Natuurlijk, als je het hebt over 'de Belgjes' dan klinkt alles wel slecht. Toch is de verdediging nog steeds een stukje beter dan die van PSV en Anita in het middenveld is een sterke speler. Al geef ik je gelijk, Ajax is torenhoog favoriet zonder dat daar duidelijke redenen voor zijn behalve het thuisvoordeel.
pi_109348894
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klopt.

Stoor me eigenlijk ook een beetje aan dat opportunisme en Ajax mentaliteit hier. Voor de wedstrijd tegen Heerenveen was het kommer en kwel hier en na een enkele goede wedstrijd heeft men spontaan weer (teveel) vertrouwen in een dubbel. Mensen met een iets reëlere kijk als Grrr worden weer meteen weggejouwd terwijl juist die personen het achteraf gezien vaak bij het juiste eind hebben.

Ik weet in ieder geval wel dat er dit seizoen al eerder goede wedstrijden zijn afgewisseld met totale wanprestaties dus ik weet inmiddels wel beter. Zet een beetje goed druk op de PSV verdediging en het gaat weer totaal mis. Begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Faber en Cocu nu het maximale uit de selectie kunnen halen maar al dat opportunisme hier vind ik niet des PSVs eigenlijk...
Patat Friet
pi_109349071
quote:

[..]

Kijk, het is dit soort superioriteitsdenken waarom PSV zo veel onnodige nederlagen heeft geïncasseerd... :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:19:48 #108
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109349385
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk, het is dit soort superioriteitsdenken waarom PSV zo veel onnodige nederlagen heeft geïncasseerd... :{
Totaal niet, maar jezelf altijd in de underdogpositie plaatsen is wel zo'n valse bescheidenheid. Onze selectie is kwalitatief beter, dat mag je rustig zeggen. Het enige waar het aan schort is de mentaliteit. Als het met de mentaliteit goed zit, dan versla je een gemotiveerd Heerenveen met flinke cijfers. Waarom zouden we met eenzelfde mentaliteit Ajax dan niet met 1-2, 1-3 moeten verslaan? Wil je kampioen worden of niet?
Dit, dus.
pi_109349505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Totaal niet, maar jezelf altijd in de underdogpositie plaatsen is wel zo'n valse bescheidenheid. Onze selectie is kwalitatief beter, dat mag je rustig zeggen. Het enige waar het aan schort is de mentaliteit. Als het met de mentaliteit goed zit, dan versla je een gemotiveerd Heerenveen met flinke cijfers. Waarom zouden we met eenzelfde mentaliteit Ajax dan niet met 1-2, 1-3 moeten verslaan? Wil je kampioen worden of niet?
Heerenveen verloor thuis ook met 5-1 van PSV, terwijl PSV toen nog minder draaide dan nu. Ajax won ook met 5-1 en Twente met 4-1. Dat wilt niet zo veel zeggen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:24:31 #110
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109349576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Heerenveen verloor thuis ook met 5-1 van PSV, terwijl PSV toen nog minder draaide dan nu. Ajax won ook met 5-1 en Twente met 4-1. Dat wilt niet zo veel zeggen.
Ik kijk naar de mentaliteit van PSV. De mentaliteit die ze afgelopen weekend hadden, evenals de mentaliteit die ze toonden tegen Ajax thuis, en de beide keren tegen Twente uit (beker = competitie) in combinatie met de kwaliteiten op het veld dan ben je in mijn ogen verplicht te winnen in Amsterdam. Het team wat daar op het veld staat is ondergeschikt aan PSV. Dat moet je uitbuiten om kampioen te worden.
Dit, dus.
pi_109349667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik kijk naar de mentaliteit van PSV. De mentaliteit die ze afgelopen weekend hadden, evenals de mentaliteit die ze toonden tegen Ajax thuis, en de beide keren tegen Twente uit (beker = competitie) in combinatie met de kwaliteiten op het veld dan ben je in mijn ogen verplicht te winnen in Amsterdam. Het team wat daar op het veld staat is ondergeschikt aan PSV. Dat moet je uitbuiten om kampioen te worden.
En dat is dus die overschatting, als jij de individuele klasse van PSV al een stuk beter vind dan die van Ajax dan heb je een vertekend beeld. Laat staan als je kijkt hoe ze spelen als team. Niet dat Ajax helemaal hosanna is, maar PSV heeft te veel zwakke punten.
pi_109349784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mentaliteit is een heel belangrijk onderdeel van 'kwaliteit'. Het zijn geen aparte grootheden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:30:52 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109349798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:27 schreef Adames het volgende:

[..]

En dat is dus die overschatting, als jij de individuele klasse van PSV al een stuk beter vind dan die van Ajax dan heb je een vertekend beeld. Laat staan als je kijkt hoe ze spelen als team. Niet dat Ajax helemaal hosanna is, maar PSV heeft te veel zwakke punten.
Als Ajax aankomende zondag het veld opkomt met Sigthorsson, Boerrigter en Boilesen dan zou je een punt hebben gehad. Nu moeten Toivonen, Mertens, Strootman en kornuiten aantreden tegen figuren als Anita en Ebecillio.

Met alle respect, maar die jongens zijn niet voor niets de basiself niet als Ajax compleet is.
Dit, dus.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:32:15 #114
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109349855
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mentaliteit is een heel belangrijk onderdeel van 'kwaliteit'. Het zijn geen aparte grootheden.
Nee, het is een combinatie van, in mijn ogen. Op het moment dat jij lekker in je vel zit en vol zelfvertrouwen balt dan komen jouw kwaliteiten met je poten veel beter tot zijn recht. Neem Mertens als voorbeeld aan het begin van het seizoen en die paar wedstrijden na de kerst. Wereld van verschil.
Dit, dus.
pi_109349966
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, het is een combinatie van, in mijn ogen. Op het moment dat jij lekker in je vel zit en vol zelfvertrouwen balt dan komen jouw kwaliteiten met je poten veel beter tot zijn recht. Neem Mertens als voorbeeld aan het begin van het seizoen en die paar wedstrijden na de kerst. Wereld van verschil.
Dat zeg ik, mentaliteit is gewoon een onderdeel van het veel bredere begrip "kwaliteit". Net zoals fysiek en techniek daar onderdeel van zijn.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:36:59 #116
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109350027
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zeg ik, mentaliteit is gewoon een onderdeel van het veel bredere begrip "kwaliteit". Net zoals fysiek en techniek daar onderdeel van zijn.
Mooi, zijn we het eens.
Dit, dus.
pi_109350066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als Ajax aankomende zondag het veld opkomt met Sigthorsson, Boerrigter en Boilesen dan zou je een punt hebben gehad. Nu moeten Toivonen, Mertens, Strootman en kornuiten aantreden tegen figuren als Anita en Ebecillio.

Met alle respect, maar die jongens zijn niet voor niets de basiself niet als Ajax compleet is.
Ebecilio zal er ook nu niet in staan en Anita is niet alleen prima, hij is een uitstekende basisspeler.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:41:10 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109350198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Adames het volgende:

[..]

Ebecilio zal er ook nu niet in staan en Anita is niet alleen prima, hij is een uitstekende basisspeler.
Zolang Ajax de jongens die ik zoeven opnoemde niet kan opstellen blijven ze aankloten met spelers die minderwaardig zijn aan de jongens die aangetrokken zijn. Je gaat mij niet wijsmaken dat ik Ooijer, Blind, Ebecillio en meer van dat soort spelers dit seizoen heb zien ballen omdat ze zulke kwaliteiten hebben.

Kun je trouwens nagaan hoe de stand eruit zou zien als Ajax wél heel het seizoen met de basiself kon spelen. Stonden ze nu fier bovenaan, gok ik. Daarom zeg ik ook; PSV, buitenkansje. Ze spelen met een hoop wisselgrut, wij op volle sterkte. Wil je kampioen worden, dan zul je met dezelfde mentaliteit als tegen Twente uit en Heerenveen uit/thuis moeten spelen.
Dit, dus.
pi_109350398
Waar haal jij de die glazen bol vandaan waar je in kan zien dat wij op volle sterkte voetballen zondag overigens? Vanavond nog een zware wedstrijd en als Mertens en Strootman morgen van de trap afvallen kan je de reis naar Amsterdam beter achterwege laten.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:48:02 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109350453
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar haal jij de die glazen bol vandaan waar je in kan zien dat wij op volle sterkte voetballen zondag overigens? Vanavond nog een zware wedstrijd en als Mertens en Strootman morgen van de trap afvallen kan je de reis naar Amsterdam beter achterwege laten.
Ja, ze kunnen inderdaad van de trap vallen. Puntje voor jou.

Maar ik ga er even vanuit dat we zondag op volle sterkte spelen inderdaad, en dat Cocu geen drugs gaat roken en Tyton in de spits zet. Kan ook, hè. Overal rekening mee houden.
Dit, dus.
pi_109350516
Ik wil er maar mee zeggen dat je wel weer érg op de feiten vooruit loopt.
pi_109350571
Veel slechter dan Matavz zal Tyton het niet doen overigens. En wat drugs roken betreft, Cocu vindt dat Matavz goed functioneert en naar het schijnt verkiest hij Manolev weer boven Hutchinson. Helemaal nuchter lijkt hij niet te zijn. :+
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:53:10 #123
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109350642
Even ervan uitgaande dat de selectie geen beenbreuken oploopt of een énorme mentale tik vanavond, dan blijf ik bij mijn mening. Mocht 1 van de 2 mogelijkheden toch gebeuren dan zal ik mijn mening bijstellen.

Wat betreft Hutchinson/Manolev, dat vind ik een interessante discussie, want ik zou toch echt voor de Hutch gaan als ik Cocu was.
Dit, dus.
pi_109350751
Nou ja, het blijft het een beetje lood om oud ijzer. Zowel Manolev als Hutchinson hebben als rechtsback verschrikkelijk veel verschrikkelijk slechte wedstrijden gespeeld. Maar ik ben voor het belonen van spelers als ze presteren, zeker als het alternatief een speler is die al weken door het ijs zakt.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:57:07 #125
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109350810
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, het blijft het een beetje lood om oud ijzer. Zowel Manolev als Hutchinson hebben als rechtsback verschrikkelijk veel verschrikkelijk slechte wedstrijden gespeeld. Maar ik ben voor het belonen van spelers als ze presteren, zeker als het alternatief een speler is die al weken door het ijs zakt.
Het verschil zit 'm wat mij betreft dat Manolev de afgelopen wedstrijden een record aan kaarten heeft gepakt, terwijl Hutchinson Assaidi uit de wedstrijd heeft gespeeld. Is Hutchinson fit? Heeft ie vertrouwen? Laten spelen dan.
Dit, dus.
pi_109350958
Ik ben het met Buitendam eens dat als je de selecties naast elkaar legt die op dit moment waarschijnlijk zullen spelen, je moeilijk kunt zeggen dat PSV niet meer individuele kwaliteit heeft. Betekend dit dat ze gaan winnen? absoluut niet.
Ik heb er echter wel vertrouwen in dat als PSV de kopjes goed heeft ze gaan winnen.

Matavz heeft op het moment ook niet echt geluk met hetgeen zijn medespelers voor hem proberen te creeren.. Neem nu afgelopen zondag: Wijnaldum (die ik een leuke, frisse speler vind, echter nog veel te onrustig) is zeker 3 keer (waarschijnlijk meer) op de rechterflank gevaarlijk doorgekomen waar Matavs zich centraal aan het vrijlopen was. Als die ballen op Matavz waren gegeven waren dat grote mogelijkheden geworden, echter Wijnaldum had er totaal geen oog voor.
pi_109351029
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm wat mij betreft dat Manolev de afgelopen wedstrijden een record aan kaarten heeft gepakt, terwijl Hutchinson Assaidi uit de wedstrijd heeft gespeeld. Is Hutchinson fit? Heeft ie vertrouwen? Laten spelen dan.
Bovendien heeft hij aangegeven te willen spelen waar hij nodig is. Goede instelling.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:09:09 #128
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109351206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:01 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben het met Buitendam eens dat als je de selecties naast elkaar legt die op dit moment waarschijnlijk zullen spelen, je moeilijk kunt zeggen dat PSV niet meer individuele kwaliteit heeft. Betekend dit dat ze gaan winnen? absoluut niet.
Ik heb er echter wel vertrouwen in dat als PSV de kopjes goed heeft ze gaan winnen.

Precies wat ik bedoel, inderdaad. Mooiste voorbeeld is Twente. Zitten de kopjes goed dan ben je zelf in de Grolsch Veste de bovenliggende partij. Twee keer dit seizoen, zelfs. Maar zit het in de hoofden niet goed dan vernedert Twente je tot op het bot en ga je met 0-4 de rust in.
Dit, dus.
pi_109351322
Gezien PSV's deplorabele track record in uitwedstrijden de laatste jaren en niet in het minst dit seizoen, denk ik dat we vrij kansloos zijn.

Zoals altijd wil ik daaraan toevoegen dat ik me graag laat verrassen. Ik kan me alleen de laatste keer dat PSV mij zo positief verraste niet meer herinneren. ;(
pi_109351416
Wat is eigenlijk de laatste wedstrijd waarin Toivonen geen rattenstreek heeft uitgehaald? Die gozer blijft bezig he. Ben benieuwd wie hij er vanavond weer bij gaat (proberen te) naaien.
pi_109351652
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:15 schreef De_kromme het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste wedstrijd waarin Toivonen geen rattenstreek heeft uitgehaald? Die gozer blijft bezig he. Ben benieuwd wie hij er vanavond weer bij gaat (proberen te) naaien.
Toivonen is geschorst vanavond.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_109351737
Mensen die haten op Toivonen :')

_O_ TOIVONEN _O_
pi_109352008
Toivonen spaart de krachten en gaat zondag los :)
pi_109352465
Toivonen gaat zondag de Van bommel van de 0-4 een paar jaar terug worden _O_
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:57:04 #135
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_109355088
Als we van ajax verliezen zeggen we toch gewoon dat het komt door het doordeweekse programma ^O^ :')

Wanneer we winnen is het _O_ Cocu _O_

Maar nu eerst maar eens vanavond aanschouwen, verwacht een leuke wedstrijd die alle kanten op kan.
.
pi_109356834
Vanavond kan me eigenlijk nauwelijks boeien, als we maar zonder schorsingen, blessures of een slopende verlenging de avond doorkomen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:05:39 #137
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_109357204
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Toivonen is geschorst vanavond.
Oeps, toch leuk geprobeerd _O-
pi_109357264
Overwinning zou leuk zijn voor vertrouwen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:14:47 #139
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109357446
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:07 schreef StijnDa het volgende:
Overwinning zou leuk zijn voor vertrouwen.
Precies. Vanavond mag er weer ouderwets gevlamd worden.

Instelling naar mijn hart.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2012 @ 19:06:35 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109359238
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is dat niet die man waardoor we uit de UEFA cup vlogen tegen Feyenoord?
Het ligt nooit aan één man hè :')

Jan is een held met zijn gemalen haaientanden _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_109359510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies. Vanavond mag er weer ouderwets gevlamd worden.

Instelling naar mijn hart.
Cocu _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2012 @ 19:30:33 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109360141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:D mooi, die van het ED denkt dus Manolev en die van VI denkt dus Haile. Mooie test
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:31:11 #143
11102 knep
Mountainfreak
pi_109360171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gezien PSV's deplorabele track record in uitwedstrijden de laatste jaren en niet in het minst dit seizoen, denk ik dat we vrij kansloos zijn.

Zoals altijd wil ik daaraan toevoegen dat ik me graag laat verrassen. Ik kan me alleen de laatste keer dat PSV mij zo positief verraste niet meer herinneren. ;(
Ik ben het dit keer met je eens, Ajax gaat druk zetten op de bagger verdediging en dus komen we in de problemen.
pi_109360195
quote:
Mooi, kijken of Hutchinson iets doet met dat vertrouwen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2012 @ 19:32:18 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109360219
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef knep het volgende:

[..]

Ik ben het dit keer met je eens, Ajax gaat druk zetten op de bagger verdediging en dus komen we in de problemen.
andersom net zo natuurlijk _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_109360438
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef knep het volgende:

[..]

Het is niet alleen de verdediging die faalt in uitwedstrijden. Het hele elftal lijkt verlamd te raken als ze op vreemde bodem komen. Vanavond een eerste indicatie of Cocu daar al iets aan heeft kunnen doen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:37:09 #147
11102 knep
Mountainfreak
pi_109360442
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

andersom net zo natuurlijk _O-
Ik vind de verdediging van Ajax een stuk minder bagger :P.
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:39:53 #148
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_109360568
Opstelling PSV vanavond: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters; Labyad, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:27:36 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109362958
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef knep het volgende:

[..]

Ik vind de verdediging van Ajax een stuk minder bagger :P.
Lens op Koppers en Mertens op van Rhijn. Of andersom, weet het zo niet uit mijn hoofd.
Dit, dus.
pi_109363862
Benieuwd wie er rood krijgt vanavond, Nijhuis fluit.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')