quote:Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh neeeeeeee, dat wordt weer zo'n uuuuuuuuuuuuuuurendurend programma dat nergens over gaat, maar dat ik niet uit kan zetten he?
vorige jaar 45 minquote:Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh neeeeeeee, dat wordt weer zo'n uuuuuuuuuuuuuuurendurend programma dat nergens over gaat, maar dat ik niet uit kan zetten he?
Oh dat zou meevallen. De 'in welke semi zitten we'-loting was een tikje langdradiger dit jaar, ik was daar bang voorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vorige jaar 45 minhttp://www.eurovision.tv/esctv/past?program=26933
Ja 11.20 zou het dan beginnen... dus nu ook alweer heel erg te laat. En hij zei net 'stream not available', nu weer het gezellige eurovisie-deuntjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Loting is blijkbaar 20 minuten uitgesteld... gerucht is dat San Marino wellicht zichzelf heeft teruggetrokken
Volgens mij ook niet neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ach het kan beroerder.. achter Macedonie en voor Malta... beide landen staan niet hoog aangeschreven toch? Ga vanavond pas luisteren
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat is de slechtst denkbare loting denk ik voor de UK
Ja, natuurlijk, maar eerste is niet slecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef TheVulture het volgende:
@ Italo... er zitten zoveel ballads in... de UK had liever op de plek van Spanje of Duitsland gezeten denk ik zo
Tussen Macedonië en Malta is wel gunstig. Door de gunstige startpositie van Litouwen kan je er echter vanuit gaan dat die de finale wel halen. Ik had liever Noorwegen, Zweden of Bosnië op die plek gezien, want die gaan toch wel door.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef TheVulture het volgende:
2e halve finale:
1 Servië
2 Macedonië
3 Nederland
4 Malta
5 Wit-Rusland
6 Portugal
7 Oekraïne
8 Bulgarije
9 Slovenië
10 Kroatië
11 Zweden
12 Georgië
13 Turkije
14 Estland
15 Slowakije
16 Noorwegen
17 Bosnië Herzegovina
18 Litouwen
Ik wilde net wat typen over Kroatië. Ik denk dat de loting helemaal een drama is voor Kroatië. Voor zich Slovenië met een zelfde soort nummer, alleen wel een stukje beter, en na zich komt Zweden met een totaal ander nummer, waarbij die van Kroatië echt in het niets valt. Het zou me erg verbazen, mochten die doorgaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik van de liedbeschrijvingen heb meegekregen is dat Oekraine en Bulgarije ook nogal in elkaars water zitten... zelfde verhaal met Slovenie en Kroatie toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |