En het was zo'n leuke functie en mooie brief.quote:Geachte mevrouw ...,
Hartelijk dank voor uw email. Wij zijn echter zeer verbaasd dat u naar deze functie solliciteert omdat wij deze niet hebben uitgezet. Deze vacature dateert nl. van 2009. Kunt u ons laten weten hoe u erin bent geslaagd om deze functie die bij ons al in het archief van de website zit op te roepen? Kennelijk functioneert een en ander dan niet naar behoren en kunnen wij kijken of dit aangepast kan worden.
Met vriendelijke groet,
...
Personeel & Organisatie
Human Resource
aanwezig maandag/woensdag/donderdag
Ik heb overwogen om in m'n reactie een dergelijke opmerking te maken, maar ik heb maar gewoon gevraagd of ze het dan als open sollicitatie wil beschouwen en alsnog contact met me wil opnemen als er een passende vacature voorbij komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Troel het volgende:
Pff, alleen al om het feit dat je hem hebt kunnen vinden moeten ze je aannemen!
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaarquote:Op maandag 19 maart 2012 17:31 schreef -Spring het volgende:
Dus...
[..]
En het was zo'n leuke functie en mooie brief.
Geen idee wat de primaire bron was. Ik had de directe link opgeslagen in m'n sollimapje.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef simmu het volgende:
[..]
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaar
hou een goed verhaal over hoe je aan die functie gekomen bent. ook kwam je er ook alweer aan?
Groene thee ook?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:05 schreef Saffier het volgende:
Wel thee toch BE? Krijg je ook aanslag van
Checkquote:Op maandag 19 maart 2012 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo das een mega dingooit wil ik zo'n koffieapparaat wat ingebouwd zit in je keuken, daar zal man wel helemaal blij van worden dan
Wij hebben dat bewust niet gedaan. Dan zouden we een dooie hoek in de keuken krijgen nl.quote:
Goes.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
mijn handen gaan jeuken, waar woon je?![]()
Jaloers is hihihi.. Ik mag niet klagen in onze nieuwe huis zit ook een mooie keuken. Maar droomt wel over een mega keuken met heul veul gadgets enzoquote:
Dudequote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb net m'n was nog staan vouwen, anders kan ik niet slapen.
echt serieus
ik denk gelijk aan: uit je struik huilenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Diep in me bosjes.Ik zie iets anders voor me.
Daar heb ik nou nooit last van, heel gekquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb net m'n was nog staan vouwen, anders kan ik niet slapen.
echt serieus
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk gelijk aan: uit je struik huilen
ik ook niet!!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, heel gek
Hier ligt ook nog een bergje SC!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien kan je ook wel niet slapen als mijn was niet gevouwen is SC?
Ik ook niet. Ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, heel gek
als ik in hetzelfde huis ben niet neequote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien kan je ook wel niet slapen als mijn was niet gevouwen is SC?
neurotisch trekje dan?quote:
quote:Bij de Eskimo’s zijn het niet de varkens, maar hun sledehonden die gek zijn op de drollen. De Eskimo’s wonen tussen het ijs en de sneeuw. Zij kunnen hun poep niet gebruiken als mest. Doordat Eskimo'’ veel vis eten, is hun poep vet en erg donker. De honden zijn er gek op. Als een Eskimo moet poepen, doet hij dat buiten. Onder het ijs is water van de zee. Daar zou hij best in kunnen poepen. Maar het ijs is vaak erg dik en eigenlijk is het zonde van die poep. Hij poept dus gewoon op de sneeuw.
De Eskimo moet dan uitkijken, want als de honden doorhebben dat hij gaat poepen, proberen ze zo de drol onder de Eskimo weg te halen. Met een tak houdt de Eskimo de honden op een afstand. Soms als de Eskimo tegen berg op moet met zij slee en de honden willen niet tegen de berg oplopen gaat de Eskimo naar boven en gaat boven op de berg poepen…. Dan willen de honden wel de berg op. Als de Eskimo niet hoeft te poepen, doet hij alsof en legt iets zwarts boven op de berg. Zo houdt hij de honden voor de gek.
Ja hij was tof! Ik heb alleen begrepen dat hij bij ons niet eens deed wat hij zou moeten doen omdat het systeem blokkerde ofzo. Hij bleef boven het podium hangen en ging verxer geen kant op. Helaas.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oh die vliegende boot was echt gaaf he.
Nou Karen begon te huilen omdat eergister (ofzo) de oma van Kristel was overleden en dat vond ik zo zielig, en de hele zaal was opeens stil.. ja dan gaan bij mij de sluizen openquote:Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gehuild? Om de pianoversie van oma's aan de top?
Oh ik denk dat ik dan ook ff zou snotteren jaquote:Op maandag 19 maart 2012 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou Karen begon te huilen omdat eergister (ofzo) de oma van Kristel was overleden en dat vond ik zo zielig, en de hele zaal was opeens stil.. ja dan gaan bij mij de sluizen open
Serieus...k had vandaag mn keuken schoongemaakt, behalve de t gasfornuis. Ik heb daar echt zo'n hekel aan...(ik had geen zin meer, moest ook nog stofzuigen)quote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
als ik in hetzelfde huis ben niet nee![]()
gister om 12 uur stond ik nog even mn gasfornuis te soppen![]()
met zeep en spons he![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb geen glas.. mams heeft gietijzer dat is het makkelijkst. Na het koken spray ik het altijd in met ajax cuisine of witte reus keuken en met keukenpapier schoonmaken en even stofdoekje erover.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:18 schreef geppie het volgende:
[..]Als je het zo goed bijhoudt hoef je toch niet om twaalf uur staan te boenen met een sponsje
Oh, ik moest even proesten in de trein!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ook al lang wakker jaeen of andere kokkeluu die graag saté wil worden ofzo. De basterd kukelt de hele freaking nacht!
Maar kloterig is wel, dat vroege wakker zijn. Gelukkig eind van de week de klok een uur vooruitben je niet meer zo vroeg wakker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:59 schreef moussy het volgende:
Ik kan het filmpjestopic niet vinden... Volgens Cas en "zijn" schaap is het lente.. kolder in de kop
oooh meeeeeen! Alles met het woord 'coq' erin triggered bij mij het liedje "le coq est mort"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:02 schreef snoopy het volgende:
buuf, jij weet iig al wat je eet vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Diaan, van harte!
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
oooh meeeeeen! Alles met het woord 'coq' erin triggered bij mij het liedje "le coq est mort"Tnx Snoop!
vriend had gekookt en was het vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:18 schreef geppie het volgende:
[..]Als je het zo goed bijhoudt hoef je toch niet om twaalf uur staan te boenen met een sponsje
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ach het is inmiddels vervangen door Schni schna schnappie
fuck! wat doe je!quote:
Idem!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Kim! Ik ben een doos! Gefeliciteerd met je grote dochter!
Ik zag Rinus laatst! in het echt! jaja dames en heren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:50 schreef Ticootje het volgende:
Dan ook maar ook Rinus.. Met marloes dr poes...
Ik heb barry badpak in het echt gezien.. Echt lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zag Rinus laatst! in het echt! jaja dames en heren.
Dat ook toen de tragiek tot me doordrong dat ik m herkende, trouwens.
Ja.. Kermis. Veel bier, uiteraard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Zag je m optreden? Rinus stond gewoon bij de bushalte namelijk.
tv-makelaar....misschien??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie weet er nog een goed plan om een huis verkocht te krijgen eigenlijk.
die heb ik al weken klaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:55 schreef Troel het volgende:
Zo. De eerste voortuindingen zijn gedaan. *trots is*
Jij weet ook niet hoe mijn voortuin eruit zietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik al weken klaar
(oke, jullie weten natuurlijk niet dat mijn voortuin 8 meter breed is en wel een halve meter diepmaar toch, die vier vierkante meter is klaar voor de zomer )
het zal allicht meer zijn dan de mijne. ik twijfel zelfs of ik de halve meter wel haalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe mijn voortuin eruit ziet
is het alweer opgeknapt dan? pm anders ff de prijs en/of fundalinkjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja, dat is weer te duur. Echt een leuk huis, van mijn zus. Maar ja. Iemand moet het ff kopen
Komt er an!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef simmu het volgende:
[..]
is het alweer opgeknapt dan? pm anders ff de prijs en/of fundalinkje
of is het eng als ik dichterbij schurk
ja hoor, schoonmaakbedrijf is er twee keer door geweest als ik het wel heb, er is gesaust en het is weer helemaal prima. Sloten veranderd ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef simmu het volgende:
[..]
is het alweer opgeknapt dan? pm anders ff de prijs en/of fundalinkje
of is het eng als ik dichterbij schurk
Nou, moet je es zien wat ik vanmiddag tegenkwamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef livelink het volgende:
Ik dacht trouwens dat Patricia al erg was, maar nu word ik ineens geconfronteerd met Judith M. aan de zijkant![]()
Fok heeft mijn gewicht de oorlog verklaard, geloof ik.
Nou, om haar te voeden hoef je echt geen chef-kok te zijn. Dit is niet normaal, deze mevrouw zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef innepin het volgende:
Fijn Simmu!
[..]
Nou, moet je es zien wat ik vanmiddag tegenkwam
http://www.dailymail.co.u(...)g-chef-help-her.html
Brrrr
nja, niet dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef lily het volgende:
wat was er aan de hand dan, simmu? iets engs?
ja, Twan is vandaag 10 feworden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef lily het volgende:
is je zoon jarig, Diaan? gefeliciteerd nog
onze kinderen zitten erg dicht bij elkaar met verjaardagen
o dat is mooi!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ladywrb ze gaan zaterdag voor je kijken voor het scouting uniform
nou ja, de jongens dan (hier 23 jan en 11 maart)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, Twan is vandaag 10 feworden.
Allemaal?
Okay. Lennon is ook van 23 januari. 11 maart is idd ook dichtbij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef lily het volgende:
[..]
nou ja, de jongens dan (hier 23 jan en 11 maart)
nou, fijn dan, simmu. pak van je hart
Wat ist?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Taart, ben je er? Ik heb een bakprobleem.
Ik had het onzalige idee een slagroomtaart te maken. Goed idee ook, want nog nooit gedaanquote:
haarwensen.nlquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:14 schreef kissaa het volgende:
Mijn haar is nu erg lang (tot op mijn taille) Het schijnt dat ik het ergens kan doneren?
Tips?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde alleen maar even zeggen: le coq est mort le coq est mort!
óf iemand heeft lekker saté gegeten, of er zijn meer klachten gekomen. Echt helemaal geen kukel meer!
Alle mensen uit de zorg worden zo als ze zelf zorg nodig hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
arm beest
mag ik hier heel even mijn gal spugen?
ik heb de hele ochtend alarmbellen afgerend en achter mezelf en de feiten aangelopen.
en dan denk je, waarom die alarmbellen?
ze belden omdat ze vonden dat ik laat was
TE LAAT
ze hebben de hele dag geen fucking ding te doen, maar willen wel om half 9 gekleed achter de geraniums zitten te vervelen.
ik ga later ook zo worden, al is het alleen maar uit frustratie
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde alleen maar even zeggen: le coq est mort le coq est mort!
óf iemand heeft lekker saté gegeten, of er zijn meer klachten gekomen. Echt helemaal geen kukel meer!
en dan komen ze niet. of laat_withredbootsquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon elke dag in je broek schijten, dat ze stipt om half 9 je kont kunnen komen wassen.
ik kom van een afdeling waar idd 4 persoonskamers waren.quote:
Neenee, het is echt stíl, ook overdag geen tok of kukelquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef trui het volgende:
[..]hij is vast een nachtje aan 't opladen geweest. kan ie er vanavond weer goed tegenaan.
volgens mij bedoelt tico niet dat ze allemaal op 1 kamer moeten wonen, maar dat ze de eerste wil zijn die aan de beurt is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik kom van een afdeling waar idd 4 persoonskamers waren.
lekker ouderwets en je loopt je niet de bagger.
ik snap niet dat dat niet kan. het lijkt me heel akelig dat je maar lijdzaam moet afwachten wanneer er weer eens wat hulp aan komt origamiën.quote:de mensen hebben geen vaste tijd hier. dat kan ook niet.
Juist.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:26 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt tico niet dat ze allemaal op 1 kamer moeten wonen, maar dat ze de eerste wil zijn die aan de beurt is.
[..]
ik snap niet dat dat niet kan. het lijkt me heel akelig dat je maar lijdzaam moet afwachten wanneer er weer eens wat hulp aan komt origamiën.
hoe zou dat dat moeten kunnen volgens jou?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:26 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt tico niet dat ze allemaal op 1 kamer moeten wonen, maar dat ze de eerste wil zijn die aan de beurt is.voordeel is wel dat ze dan tenminste nog een beetje tegen elkaar kunnen klagen als ze weer eens heel lang moeten wachten.
[..]
ik snap niet dat dat niet kan. het lijkt me heel akelig dat je maar lijdzaam moet afwachten wanneer er weer eens wat hulp aan komt origamiën.
trui, dat is het ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:33 schreef trui het volgende:
ik weet ook dat 't heel zwaar werk is, en vreselijk druk, maar ik geloof gewoon niet dat 't niet mogelijk is om een vaste volgorde in te bouwen of op z'n minst een volgorde die je vooraf aan de mensen laat weten, zodat ze weten hoe laat ze ONGEVEER iemand kunnen verwachten.
En daarom werk ik niet meer in de zorg, maar heb ik nu een ondersteunende functie, ik maak me alleen nog maar druk om de boodschappenquote:
mijn variant op oorlogstrauma is een dementerende man van indonesische afkomst, die het jappenkamp heeft overleefd en het regelmatig herbeleefde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:11 schreef Saffier het volgende:
Ik ben blond, ik vertel het er maar even bij, maar wat moet ik me voorstellen bij dit specifieke oorlogstrauma? Serieuze vraag he.... want het is vast niet het soort trauma waar ik aan denk?
betere educatie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
SBS6, moeder moet het land uit, kindje van 9 maand blijft hier. Hoe zit dat eigenlijk? Dat het zielig is, daar ben ik het mee eens maar waarom neemt ze hem niet mee?
No way, dan maar een dikke egoist. Mooi wel dat mijn kind altijd bij mij bleefquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou mijn kind ook achterlaten denk ik. Ze is er niet weg gegaan omdat ze het eten niet lekker vond schat ik zomaar. En dat je je kind niet wilt laten opgroeien in een land wat je zelf al eens ontvlucht bent... Een dappere onbaatzuchtige daad. Want dat doe je toch niet zomaar?
mja dat 'VINNIKNIETLEUUUUK'quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Deur open:kind+fietsje+ stoepkrijt naar buiten. Deur dicht.
Ik zeg noet dat het makkelijk zou zijn he. Maar als ik sterk het idee had dat in dat betreffende land het niet goed zou gaan met mijn kind, dat het volgens regels moet leven die onvrij zijn (een dochter mee naar Pakistan bijvoorbeeld, of, nou ja, een zoon ook!) dan zou ik zze met liefde (maar heel veel pijn en verdriet) achter laten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
No way, dan maar een dikke egoist. Mooi wel dat mijn kind altijd bij mij bleef
Oh, ik vergat het deel waarin jij een koptelefoon ophebt waardoor je vinniknieleueeueueueueueueueuk nietkan horenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja dat 'VINNIKNIETLEUUUUK'
ik denk dat ik r maar vastbind op de kinderwagen en 3 uur ga 'wandelen'
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als Buuvke beschrijft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zeg noet dat het makkelijk zou zijn he. Maar als ik sterk het idee had dat in dat betreffende land het niet goed zou gaan met mijn kind, dat het volgens regels moet leven die onvrij zijn (een dochter mee naar Pakistan bijvoorbeeld, of, nou ja, een zoon ook!) dan zou ik zze met liefde (maar heel veel pijn en verdriet) achter laten.
Die aan de Bloemendaalseweg? Daar kwam ik altijd toen ik klein wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren was het bij ons aso-druk, echt heel Gouda zat daar in de middag, maar vandaag zitten alle kinders weer op school en heb jij het rijk alleen.
Jup!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die aan de Bloemendaalseweg? Daar kwam ik altijd toen ik klein was
Ja ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
BIJNA WEEKEND!!!
Goffer morgen terrasjesweer! Bier drinken als een baas.
Nee, morgen moet ik naar vriendje... Weinig bier denk ik, die homo is aan de lijn.quote:
Das echt kut.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik naar vriendje... Weinig bier denk ik, die homo is aan de lijn.
Ook weinig, want we gaan lammetjes aaien met de draken. Jen heeft het pas 2 weken over lammetjes aaien...quote:
Als ik mijn kind moest achterlaten zou ik mezelf van kant maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zeg noet dat het makkelijk zou zijn he. Maar als ik sterk het idee had dat in dat betreffende land het niet goed zou gaan met mijn kind, dat het volgens regels moet leven die onvrij zijn (een dochter mee naar Pakistan bijvoorbeeld, of, nou ja, een zoon ook!) dan zou ik zze met liefde (maar heel veel pijn en verdriet) achter laten.
Oh ze vind het leuk denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook weinig, want we gaan lammetjes aaien met de draken. Jen heeft het pas 2 weken over lammetjes aaien...
de oplossingquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik vergat het deel waarin jij een koptelefoon ophebt waardoor je vinniknieleueeueueueueueueueuk nietkan horen
Het helpt natuurlijk niks. Maar als je je kind achterlaat, dan zou ik geen lol meer in het leven hebben. Van kant maken is wel heel drastisch ja.quote:
Zijn er wel 5 lammetjes?!?! Nee Jen, 5 honderd!quote:
nu nog wel, wacht maar tot vriendje ooit een 'mijn man' wordtquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik naar vriendje... Weinig bier denk ik, die homo is aan de lijn.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niks. Maar als je je kind achterlaat, dan zou ik geen lol meer in het leven hebben. Van kant maken is wel heel drastisch ja.Maar ik bedoel maar dat ik m'n kind nooit zou achterlaten.
hele boerderij volquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zijn er wel 5 lammetjes?!?! Nee Jen, 5 honderd!
Heel veel? Ja schat, dat is heeeeel veel. <3
WUT!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
nu nog wel, wacht maar tot vriendje ooit een 'mijn man' wordt
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga zo maar weer es kijken of dat gezichtsherkenningsding van de sportschool me nog herkent
Thaipoppie kopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoorde eens van een verhaal van een oudere man die zo`n leuke jonge thaise hierheen had gehaald, haar 2 keer met kind had geschopt en dat zij ondertussen een thuisstudie deed en zodra de kans zich voordeed weg was voor een goede baan en hem met de kinderen liet zitten. Hadtie niet verwacht
Eh... nee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
nu nog wel, wacht maar tot vriendje ooit een 'mijn man' wordt
o, stomquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... nee?
Dat verhaal gaat m niet worden, nu niet, nooit niet.
Nou , trouwen hebben we beide niet heel goede ervaringen mee geloof ik.quote:
voor het eerst in 2012 en het is nog geen april dusquote:
Hoe kom je daar nou weer op ?quote:
Barcelona dat is leuk! of Romequote:
Niet ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha, ik vind het niet gek dat ze dat dacht
Als ik terug moest naar pakistan of een andere dictatuur dan deed ik het. Maar voor de rest echtechtecht niet. Maar ik zou niet bewust kiezen om mijn dochter te laten onderdrukken omdat ik haar niet in welvaart achter kon laten. En voor de rest zou ik dan door roeien en ruiten gaan om weer bij mijn kinderen terug te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niks. Maar als je je kind achterlaat, dan zou ik geen lol meer in het leven hebben. Van kant maken is wel heel drastisch ja.Maar ik bedoel maar dat ik m'n kind nooit zou achterlaten.
De kast ?quote:
en welkom ook, dan kan ik mn huis verkopen ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja de loterij winnen is ook leuk.
wat ga je nog meer laten doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
voor het eerst in 2012 en het is nog geen april dus
Ben nu druk met een trainingsschema zoeken voor cardio. Iemand nog tips?
Oh en vanmiddag ga ik voor het allereerst in mijn leven naar de schoonheidsspecialiste. En het is nodig! Al een week niet geëpileerd en dat is nog lang het ergste niet!
Wat heb je er aan om je kind bij je te hebben om het kindsoldaat o.i.d. te zien worden inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ik terug moest naar pakistan of een andere dictatuur dan deed ik het. Maar voor de rest echtechtecht niet. Maar ik zou niet bewust kiezen om mijn dochter te laten onderdrukken omdat ik haar niet in welvaart achter kon laten. En voor de rest zou ik dan door roeien en ruiten gaan om weer bij mijn kinderen terug te komen.
Ik hoor van wel. Wij gaan vnml voor de mega-supermarkten, allemaal lekkere dingen inslaan, maar er is ook een vrij groot outlet centrum en dat schijnt ook heel leuk te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Be is Lille een leuke shop stad? Vind het wel een goed plan om ook eens te doen.
Dit was toch wel een weggevertje lijkt me:quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou , trouwen hebben we beide niet heel goede ervaringen mee geloof ik.
No Shit Sherlock!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dit was toch wel een weggevertje lijkt me:
[..]
Ja duh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dit was toch wel een weggevertje lijkt me:
[..]
Zo gek is het niet toch dat 2 mensen elkaar leuk vinden ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SacreCoeur het volgende:
+ ik ga overal maar gewoon vanuit.
Want als je denkt in oud alles gehad te hebben dan kan het altijd nog gekker![]()
![]()
![]()
Niet ?quote:
Moet ik het ff spellen ?quote:
Cardio -> spinnen. Heerlijk gewoon 3x in de week ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
voor het eerst in 2012 en het is nog geen april dus
Ben nu druk met een trainingsschema zoeken voor cardio. Iemand nog tips?
Oh en vanmiddag ga ik voor het allereerst in mijn leven naar de schoonheidsspecialiste. En het is nodig! Al een week niet geëpileerd en dat is nog lang het ergste niet!
en kan je er wat mee ?quote:
Nee, dat is te gek!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo gek is het niet toch dat 2 mensen elkaar leuk vinden ?
Dank je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee, dat is te gek!Geniet ervan.
Dank je , doen wequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee, dat is te gek!Geniet ervan.
Klopt , kan ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:54 schreef SacreCoeur het volgende:
zolang jij er maar wat mee kan toch
Ik heb toevallig gisteren een uurtje op het consulaat doorgebracht. Altijd interessant, om alle verschillende types te zien die (proberen) visa (te) halen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoorde eens van een verhaal van een oudere man die zo`n leuke jonge thaise hierheen had gehaald, haar 2 keer met kind had geschopt en dat zij ondertussen een thuisstudie deed en zodra de kans zich voordeed weg was voor een goede baan en hem met de kinderen liet zitten. Hadtie niet verwacht
Nou, zal ik mijn verhaal van deze week ook eens posten. Dat is er ook wel een van het kaliber 'als je denkt alles gezien te hebben'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SacreCoeur het volgende:
+ ik ga overal maar gewoon vanuit.
Want als je denkt in oud alles gehad te hebben dan kan het altijd nog gekker![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |