En het was zo'n leuke functie en mooie brief.quote:Geachte mevrouw ...,
Hartelijk dank voor uw email. Wij zijn echter zeer verbaasd dat u naar deze functie solliciteert omdat wij deze niet hebben uitgezet. Deze vacature dateert nl. van 2009. Kunt u ons laten weten hoe u erin bent geslaagd om deze functie die bij ons al in het archief van de website zit op te roepen? Kennelijk functioneert een en ander dan niet naar behoren en kunnen wij kijken of dit aangepast kan worden.
Met vriendelijke groet,
...
Personeel & Organisatie
Human Resource
aanwezig maandag/woensdag/donderdag
Ik heb overwogen om in m'n reactie een dergelijke opmerking te maken, maar ik heb maar gewoon gevraagd of ze het dan als open sollicitatie wil beschouwen en alsnog contact met me wil opnemen als er een passende vacature voorbij komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Troel het volgende:
Pff, alleen al om het feit dat je hem hebt kunnen vinden moeten ze je aannemen!
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaarquote:Op maandag 19 maart 2012 17:31 schreef -Spring het volgende:
Dus...
[..]
En het was zo'n leuke functie en mooie brief.
Geen idee wat de primaire bron was. Ik had de directe link opgeslagen in m'n sollimapje.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef simmu het volgende:
[..]
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaar
hou een goed verhaal over hoe je aan die functie gekomen bent. ook kwam je er ook alweer aan?
Groene thee ook?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:05 schreef Saffier het volgende:
Wel thee toch BE? Krijg je ook aanslag van
Checkquote:Op maandag 19 maart 2012 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo das een mega dingooit wil ik zo'n koffieapparaat wat ingebouwd zit in je keuken, daar zal man wel helemaal blij van worden dan
Wij hebben dat bewust niet gedaan. Dan zouden we een dooie hoek in de keuken krijgen nl.quote:
Goes.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
mijn handen gaan jeuken, waar woon je?![]()
Jaloers is hihihi.. Ik mag niet klagen in onze nieuwe huis zit ook een mooie keuken. Maar droomt wel over een mega keuken met heul veul gadgets enzoquote:
Dudequote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb net m'n was nog staan vouwen, anders kan ik niet slapen.
echt serieus
ik denk gelijk aan: uit je struik huilenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Diep in me bosjes.Ik zie iets anders voor me.
Daar heb ik nou nooit last van, heel gekquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb net m'n was nog staan vouwen, anders kan ik niet slapen.
echt serieus
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk gelijk aan: uit je struik huilen
ik ook niet!!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, heel gek
Hier ligt ook nog een bergje SC!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien kan je ook wel niet slapen als mijn was niet gevouwen is SC?
Ik ook niet. Ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, heel gek
als ik in hetzelfde huis ben niet neequote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien kan je ook wel niet slapen als mijn was niet gevouwen is SC?
neurotisch trekje dan?quote:
quote:Bij de Eskimo’s zijn het niet de varkens, maar hun sledehonden die gek zijn op de drollen. De Eskimo’s wonen tussen het ijs en de sneeuw. Zij kunnen hun poep niet gebruiken als mest. Doordat Eskimo'’ veel vis eten, is hun poep vet en erg donker. De honden zijn er gek op. Als een Eskimo moet poepen, doet hij dat buiten. Onder het ijs is water van de zee. Daar zou hij best in kunnen poepen. Maar het ijs is vaak erg dik en eigenlijk is het zonde van die poep. Hij poept dus gewoon op de sneeuw.
De Eskimo moet dan uitkijken, want als de honden doorhebben dat hij gaat poepen, proberen ze zo de drol onder de Eskimo weg te halen. Met een tak houdt de Eskimo de honden op een afstand. Soms als de Eskimo tegen berg op moet met zij slee en de honden willen niet tegen de berg oplopen gaat de Eskimo naar boven en gaat boven op de berg poepen…. Dan willen de honden wel de berg op. Als de Eskimo niet hoeft te poepen, doet hij alsof en legt iets zwarts boven op de berg. Zo houdt hij de honden voor de gek.
Ja hij was tof! Ik heb alleen begrepen dat hij bij ons niet eens deed wat hij zou moeten doen omdat het systeem blokkerde ofzo. Hij bleef boven het podium hangen en ging verxer geen kant op. Helaas.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oh die vliegende boot was echt gaaf he.
Nou Karen begon te huilen omdat eergister (ofzo) de oma van Kristel was overleden en dat vond ik zo zielig, en de hele zaal was opeens stil.. ja dan gaan bij mij de sluizen openquote:Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gehuild? Om de pianoversie van oma's aan de top?
Oh ik denk dat ik dan ook ff zou snotteren jaquote:Op maandag 19 maart 2012 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou Karen begon te huilen omdat eergister (ofzo) de oma van Kristel was overleden en dat vond ik zo zielig, en de hele zaal was opeens stil.. ja dan gaan bij mij de sluizen open
Serieus...k had vandaag mn keuken schoongemaakt, behalve de t gasfornuis. Ik heb daar echt zo'n hekel aan...(ik had geen zin meer, moest ook nog stofzuigen)quote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
als ik in hetzelfde huis ben niet nee![]()
gister om 12 uur stond ik nog even mn gasfornuis te soppen![]()
met zeep en spons he![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb geen glas.. mams heeft gietijzer dat is het makkelijkst. Na het koken spray ik het altijd in met ajax cuisine of witte reus keuken en met keukenpapier schoonmaken en even stofdoekje erover.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:18 schreef geppie het volgende:
[..]Als je het zo goed bijhoudt hoef je toch niet om twaalf uur staan te boenen met een sponsje
Oh, ik moest even proesten in de trein!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ook al lang wakker jaeen of andere kokkeluu die graag saté wil worden ofzo. De basterd kukelt de hele freaking nacht!
Maar kloterig is wel, dat vroege wakker zijn. Gelukkig eind van de week de klok een uur vooruitben je niet meer zo vroeg wakker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:59 schreef moussy het volgende:
Ik kan het filmpjestopic niet vinden... Volgens Cas en "zijn" schaap is het lente.. kolder in de kop
oooh meeeeeen! Alles met het woord 'coq' erin triggered bij mij het liedje "le coq est mort"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:02 schreef snoopy het volgende:
buuf, jij weet iig al wat je eet vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Diaan, van harte!
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
oooh meeeeeen! Alles met het woord 'coq' erin triggered bij mij het liedje "le coq est mort"Tnx Snoop!
vriend had gekookt en was het vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:18 schreef geppie het volgende:
[..]Als je het zo goed bijhoudt hoef je toch niet om twaalf uur staan te boenen met een sponsje
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ach het is inmiddels vervangen door Schni schna schnappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |