Dat is omdat de harde compound donker zilver is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:09 schreef DennisDeBengel het volgende:
Vaag, toen je Vettel onboard zag had hij toch echt compelet zwarte banden zonder witte streep.
1:21.072 Villeneuve (Williams-Renault)quote:
Ik kan me herinneren dat de 1-2 een kadotje was van Williams om zo McLaren voor Ferrari te krijgen in the constructeurs titel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:10 schreef Nober het volgende:
[..]
1:21.072 Villeneuve (Williams-Renault)
1:21.072 Schumacher (Ferrari)
1:21.072 Frentzen (Williams-Renault)
En vervolgens een 1-2 voor McLaren zie ik.
Thanksquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Sky stream, voor diegene wat nog niet keken.
Omdat de Red Bull een uitstekende race pace heeft en het verschil tussen beide banden qua snelheid niet zo groot is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Maver24 het volgende:
Dan vraag ik me af. Waarom op harde banden kwalificeren?
McLaren had 63 punten, Ferrari 102 na die race volgens wikipedia.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de 1-2 een kadotje was van Williams om zo McLaren voor Ferrari te krijgen in the constructeurs titel.
Om morgen een extra nieuw setje mediums te hebben?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Maver24 het volgende:
Morgen lange eerste stint rijden en zo wat plekken pakken als de eerste naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Maver24 het volgende:
Het was wel een cadeautje maar ik weet niet meer precies waarvoor. Volgens mij omdat McLaren eerder dat seizoen Schumi in de weg zat ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de 1-2 een kadotje was van Williams om zo McLaren voor Ferrari te krijgen in the constructeurs titel.
Hij is daar mee begonnen. Sindsdien heeft iedereen daar wel een beetje een handje vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher:
''obviously.......''
''offcourse.......''
''obviously.......''
Hij is het nog niet verleerd
Dat klopt, my bad. Maar ik kan me wel herinneren dat het iets smerigs was waar mensen over klaagde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:13 schreef Nober het volgende:
[..]
McLaren had 63 punten, Ferrari 102 na die race volgens wikipedia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |