ok, hij is bij mij wel is uit mn broekzak gevallen, bank hoogte, maar geen krasje. Voor de rest laat ik nooit iets uit mijn handen vallen ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doelde alleen op iPhones.
Daarvoor eigenlijk ook niet nee.
Meer megapixel dus bestanden worden groter. Het is bij mij nog altijd de muziek wat het meeste ruimte in beslag neemt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:58 schreef J-net het volgende:
Ik ga de 4S bestellen; ik twijfel nog tussen een 16 en een 32 GB.
Ik heb sowieso al TomTom app op mn iphone van paar 1.64 GB.
Mijn vraag is vooral of met de nieuwe camera de foto's nu ook qua mb groter zijn.......
dit zou mij helpen om te weten om mijn keuze te vergemakkelijken
Niet per se waar. Met RAW-bestanden wel, met JPEG niet. De 12MP foto's van de Sony Xperia S zijn kleiner dan de 8MP foto's van de iPhone 4S.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
Meer megapixel dus bestanden worden groter.
Bij mij ook. Alleen aan muziek heb ik al pakweg 10GB gebruikt.quote:Het is bij mij nog altijd de muziek wat het meeste ruimte in beslag neemt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo..Waar koop je die achterkantjes nou eigelijk in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb volgens mij al ergens een reactie gezien met mijn antwoord erin, maar kan hem nu even niet vinden.The question is, what is the question?
Deze is van uni-grow.com. Ik heb ook positieve ervaringen met cnn.cn en sw-box.comquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef Pictogram het volgende:
[..]
Waar koop je die achterkantjes nou eigelijk in?
Ik heb volgens mij al ergens een reactie gezien met mijn antwoord erin, maar kan hem nu even niet vinden.
Heb dat van mij gister verstuurd, dus binnenkort meer informatie eroverquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mijne bij de T-Mobile. Maar ik wil wel een refurbished, omdat mn batterij al kut begint te worden. Hobbel wel even langs de T/mobile binnenkort.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo..Wat kost zo iets? Ziet er wel mooi uit, alleen iets te shiny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awei es900i, circa 6 eypo.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Tussen de 45 en 85 euro, afhangend van waar je het bestelt. Die van mij lijkt een beetje last te hebben van backlight bleeding. Van het weekend maar even open maken om te kijken of er nog iets aan te doen valt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef xminator het volgende:
Wat kost zo iets? Ziet er wel mooi uit, alleen iets te shiny.
Dus net als een JB aanpassing gewoon kutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tussen de 45 en 85 euro, afhangend van waar je het bestelt. Die van mij lijkt een beetje last te hebben van backlight bleeding. Van het weekend maar even open maken om te kijken of er nog iets aan te doen valt.
ik heb nu 5 gb muziek op mn Iphone 3GS, omdat ik niet meer ruimte beschikbaar heb. Dus ik wissel regelmatig wat muziek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen aan muziek heb ik al pakweg 10GB gebruikt.
Het ging erom dat ze een oude iPhone heeft en dat de iPhone 4s gewoon meer ruimte gebruikt voor zijn foto's.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet per se waar. Met RAW-bestanden wel, met JPEG niet. De 12MP foto's van de Sony Xperia S zijn kleiner dan de 8MP foto's van de iPhone 4S.
[..]
Bij mij ook. Alleen aan muziek heb ik al pakweg 10GB gebruikt.
19.2gb muziek op iphone 4s staan. De rest ( idd iets van over de 100 ) op pcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:52 schreef J-net het volgende:
[..]
ik heb nu 5 gb muziek op mn Iphone 3GS, omdat ik niet meer ruimte beschikbaar heb. Dus ik wissel regelmatig wat muziek.
Al mn muziek past er toch niet op, ik heb 120 gb aan muziek
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus net als een JB aanpassing gewoon kut
Als je er niks aan doet, heb je geen pechquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Nee, gewoon pech gehad, want de rest dieik binnen heb gekregen is gewoon goed. Maar met jou valt toch niet normaal te praten.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus net als een JB aanpassing gewoon kut
En één geval neem je als maatstaaf? Daaruit kunnen we in ieder geval opmaken dat je vrij weinig weet over custom modifications aan de iPhone.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Aanpassing aan het origineel veroorzaakt blijkbaar problemen
Aah okquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij een tethered moet je elke keer opnieuw jailbreaken als je de iPhone aanzet geloof ik, bij untethered hoef je maar 1 keer te jailbreaken en dan blijft het gewoon constant zo
Nee ik lees in elk topic steeds wel iets wat er niet goed isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:25 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
En één geval neem je als maatstaaf? Daaruit kunnen we in ieder geval opmaken dat je vrij weinig weet over custom modifications aan de iPhone.
Als er iets uit deze reeks blijft, is het wel dat met Estolan niet genuanceerd te praten valt over dit soort dingen. Hij zit zo vastgeroest in zijn overtuiging dat alles wat niet van Apple mag verkeerd is, dat hij overal bevestiging van dat denkbeeld zal zien en altijd de eerste is die een "zie je wel"-opmerking maakt als er een keer wat fout gaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:25 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
En één geval neem je als maatstaaf? Daaruit kunnen we in ieder geval opmaken dat je vrij weinig weet over custom modifications aan de iPhone.
Jij hebt nooit een hobby gehad, zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee ik lees in elk topic steeds wel iets wat er niet goed is
En CM, why in the hell would you???
Nee heb maar 1 micro simkaart..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Narcotical het volgende:
Heb je ook al een andere simkaart in je iPhone geprobeerd?
Je zegt net dat je simkaart het in een ander toestel wel doet..quote:
Ik heb zo'n adapter zodat je van je micro een normale simkaart kan makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je zegt net dat je simkaart het in een ander toestel wel doet... Of had dat andere toestel geen simkaart?
Ken je niemand met een iPhone waarvan je even voor 5 minuten de simkaart kan proberen ofzo?
Uhmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een hobby gehad, zeker?
Heeft daar weinig mee te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als er iets uit deze reeks blijft, is het wel dat met Estolan niet genuanceerd te praten valt over dit soort dingen. Hij zit zo vastgeroest in zijn overtuiging dat alles wat niet van Apple mag verkeerd is, dat hij overal bevestiging van dat denkbeeld zal zien en altijd de eerste is die een "zie je wel"-opmerking maakt als er een keer wat fout gaat.
Het zal wel een moslim zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |