Hier heb je wel een punt, maar dan nog mag die moeder en eventuele partner wel op het matje geroepen worden om wel een verdomd goede reden te hebben waarom zij niet de eerste 6 weken zelf voor het kind konden zorgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bron van dit verhaal? Waar staat dat dat kind op de dagopvang zat?
Nou dat is natuurlijk wel aan iedereen zelf he, hoewel ik er ook het nodige van vindquote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, maar dan nog mag die moeder en eventuele partner wel op het matje geroepen worden om wel een verdomd goede reden te hebben waarom zij niet de eerste 6 weken zelf voor het kind konden zorgen.
De eerste 6 weken niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk wel aan iedereen zelf he, hoewel ik er ook het nodige van vind
Law abiding citizen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef tech4u het volgende:
Als ik vader zou zijn van een van die baby's ging hij er echt aan.
Dan maar 20 jaar zitten.....
Hypocriet want iemand iets aan willen doen omdat hij iets slecht heeft gedaan lost weinig op en ik ben geen haar beter. Laten wegrotten in de cel vind ik beter. Toch zou ik uit gevoelskwestie wel meteen wraakgevoelens krijgen en zelf actie willen ondernemen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hypocriet? Care to elaborate?
En is dit zieker dan een kind van 3 maanden, 12 maanden, 3 jaar etc?
Ik omschrijf hoe PTSS zich uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Flashbacks? Dit is neem ik aan een aanname van jou
Rechtssysteem is gewoon verrot als het om zulke misselijke zaken gaat. Hoe lang kan hij maximaal krijgen? 12 jaar ofzo?quote:
Je geeft toe dat hij ziek is en toch weel je nog wraak nemen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet want iemand iets aan willen doen omdat hij iets slecht heeft gedaan lost weinig op en ik ben geen haar beter. Laten wegrotten in de cel vind ik beter. Toch zou ik uit gevoelskwestie wel meteen wraakgevoelens krijgen en zelf actie willen ondernemen.
Dat is niet relevant. Jonge kinderen mishandelen blijft naar mijn inziens ziek.
Ik geef tenminste eerlijk toe dat als ik een ouder zou zijn van dit kind, dat ik moeite zou hebben met me inhouden. Terwijl ik er niet achter zit. Misschien kan ik me toch beheersen hoor, dat weet je nooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Je geeft toe dat hij ziek is en toch weel je nog wraak nemen?
Heel onmenselijk jaquote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Je geeft toe dat hij ziek is en toch weel je nog wraak nemen?
Zo zou iedereen het zien.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
Je weet wel dat als je kind hebt die je net uit je vagina komt, veel waarde aan hecht, ineens dit meemaakt, dat het niet zo lastig is om je voor te stellen dat je die iemand zelf met eigen handen wilt straffen hè? Dat is geen onmenselijk gevoel hoor. Soms botst je woede met helder nadenken.
Nogmaals. Nogmaals. Ik zit hier niet achter. Ik zou geen haar beter zijn. Dus alles wat je hier zegt weet ik al.
Jij snapt het gewoon echt nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Loppe het volgende:
Dan nog liever een wrak zijn, dan een wrak met een moord op zijn/haar geweten.
Als je denkt wat meer schade aanricht aan het jonge slachtoffer en de naasten of aan die oude man zelf dan is het makkelijk af te wegen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Loppe het volgende:
Ik heb dit plaatje nog nooit gebruikt maar hier is hij wel zeker op zijn plaats.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Loppe het volgende:
Kan verschillende redenen hebben.. Of combinatie van. Soms zijn ze zelf misbruikt als kind.quote:
Daarom. Vond het zelf geen rare gedachte.quote:
Kk kneus ik maak jou dood.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef depr0x het volgende:
Flikker eens op met dat linkse prietpraat.
Als ik zeg dat die gast dood moet, dan moet die gast dood.
En toch waardeer ik dit soort haat teksten wel, ook omdat ik ze niet serieus neem. Maar het is fijn dat iemand even je eigen agressie verwoord denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef depr0x het volgende:
Flikker eens op met dat linkse prietpraat.
Als ik zeg dat die gast dood moet, dan moet die gast dood.
Het gaat niet om jou.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En toch waardeer ik dit soort haat teksten wel, ook omdat ik ze niet serieus neem. Maar het is fijn dat iemand even je eigen agressie verwoord denk ik.
Echt dat je ''agressieve volkbuurter'' durft te zeggen.quote:
Ja, je zou maar een andere mening hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:09 schreef Confetti het volgende:
Al die wijven hier die zich willen profileren als übermensch met een morele superioriteit![]()
Op het stadsplein ophangen die gek.
Nee daar ben ik mij van bewust, maar alsnog deel ik mijn gedachten erover.quote:
Omdat niemand hier het recht heeft te moorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Miertje88 het volgende:
Noem mij 1 goede reden om hem in leven te laten?
Het geeft hem een kans na te denken over z'n fouten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Miertje88 het volgende:
Levenslang is beter anders is hij er snel vanaf.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Miertje88 het volgende:
Want pedofielen hebben geen recht op psychiatrie?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef rosepetals het volgende:
Hopen dat ie er zelf een eind aan maakt ofzo.
Waarschijnlijk erkent hij niet eens dat het fout was, meeste pedo's erkennen dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Het geeft hem een kans na te denken over z'n fouten.
Onzin.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarschijnlijk erkent hij niet eens dat het fout was, meeste pedo's erkennen dat niet.
Ik reageerde even in woedequote:Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want pedofielen hebben geen recht op psychiatrie?
Nou neequote:
Je zou dit soort topics toch vermijdenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik reageerde even in woede
Maar het heeft vaak weinig zin, maar het recht heeft hij natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |