Tsja, de vraag is of je jezelf daarmee beter maakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef SunTzu het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon langzaam doodsteken.
dankjewel voor deze reactiequote:Op maandag 19 maart 2012 17:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Tsja, de vraag is of je jezelf daarmee beter maakt.
Sommige straffen zijn gewoon te mild voor de daden die zijn begaan, Anders Breivik lacht zichzelf waarschijnlijk gewoon kapot.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Tsja, de vraag is of je jezelf daarmee beter maakt.
Goed punt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En 's avonds weer kalm aan de aardappelen.
Rechter zijn zou niks voor mij zijn.
t lijkt me voor elke betrokkene (ja, zelfs iemand als w.anker) onmogelijk om dit niet mee naar huis te nemen savonds. that is.. als je n beetje menselijkheid in je donder hebt..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En 's avonds weer kalm aan de aardappelen.
Rechter zijn zou niks voor mij zijn.
W. Anker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:16 schreef probeer het volgende:
[..]
t lijkt me voor elke betrokkene (ja, zelfs iemand als w.anker) onmogelijk om dit niet mee naar huis te nemen savonds. that is.. als je n beetje menselijkheid in je donder hebt..
was ook 1 van mijn eerste gedachten.. werd echter ergens in dit topic genoemd dat ie ook bij mensen thuis oppastequote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
behoorlijk zeldzaam of niet dat zo'n extreem jong kind al op een kinderdagverblijf gepleurd wordt? Of beter, ik hoop het
mooie is.. elke keer dat ik die man's naam tegenkom lees ik al automatisch wanker (met engelse uitspraak) ipv, W[pauze]Anker.quote:
Rechters beslissen over het lot van het leven van andere mensen omdat de maatschappij dit van hen vraagt. Menselijkheid heeft hier imo weinig mee te zien.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:16 schreef probeer het volgende:
[..]
t lijkt me voor elke betrokkene (ja, zelfs iemand als w.anker) onmogelijk om dit niet mee naar huis te nemen savonds. that is.. als je n beetje menselijkheid in je donder hebt..
wat ik bedoel.. n normaal mens met normaal empathisch vermogen zal echt niet in staat zijn om dit om 5 uur uit zn hoofd te zetten, en er pas de volgende ochtend 9 uur weer aan denken. daar is de rechter vast geen uitzondering op. ofc heeft dat niets te maken met het oordeel dat ie moet vellen (hoop ik althans)quote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef Loppe het volgende:
[..]
Rechters beslissen over het lot van het leven van andere mensen omdat de maatschappij dit van hen vraagt. Menselijkheid heeft hier imo weinig mee te zien.
Sommige van de kinderen hebben al tekenen van PTSS.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik hoop allang dat die kinderen zich er niets van zullen herinneren zodra ze ouder worden.
Nooit van gehoord? eens opzoekenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige van de kinderen hebben al tekenen van PTSS.
Oh, ik zie het al. Hoe merk je dat aan die kinderen? Huilen ze meer dan anderen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige van de kinderen hebben al tekenen van PTSS.
Nachtmerries, bedplassen, weer duim zuigen. Ze kunnen erg bang worden voor mannen (als de dader een man is dan..)quote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al. Hoe merk je dat aan die kinderen? Huilen ze meer dan anderen?
Wat een onzin, verdiep je eerst in de term zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef BertV het volgende:
...wie dumpt zijn 19 dagen oude kind nu bij de kinderopvang?
alles voor de hypotheek.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
Flashbacks? Dit is neem ik aan een aanname van jouquote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nachtmerries, bedplassen, weer duim zuigen. Ze kunnen erg bang worden voor mannen (als de dader een man is dan..)
Ze schrikken gauw.. flashbacks.
hypocriet? Care to elaborate?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Lithia het volgende:
Godverdomme zeg wat ziek.Ik zou me ook moeite hebben om me te beheersen om hem niets aan te doen als ik de moeder zou zijn van dat kind. Hoe hypocriet het ook is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |