Bij (O)TTD zit dat allemaal in één spel.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef du_ke het volgende:
Als ik iets speel is het wel een simulatie, economisch of strategisch
Ik ook. Zoals Airline Tycoon. Keihard geld verdienen, een meerderheid aandelen kopen van je concurrent en de hele boel liquideren.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef du_ke het volgende:
Als ik iets speel is het wel een simulatie, economisch of strategisch
Ziet er bij een eerste blik op het spel wel heel beroerd uitquote:Op maandag 19 maart 2012 18:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bij (O)TTD zit dat allemaal in één spel.
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik, etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat ik Diablo 3 nog wel even ga proberen als die uitkomt.
Ben wat meer van de historische insteek civ, Europa Universalis etc maar ook wel simcity en dergelijkequote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ook. Zoals Airline Tycoon. Keihard geld verdienen, een meerderheid aandelen kopen van je concurrent en de hele boel liquideren.
Het is alleen een vloek zoiets voor Mac te bemachtigen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben wat meer van de historische insteek civ, Europa Universalis etc maar ook wel simcity en dergelijke
Ik heb dan ook geen macquote:Op maandag 19 maart 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is alleen een vloek zoiets voor Mac te bemachtigen.
Zoiets ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik monster dood klik klik klik klik klik klik, etc.
Mja, ik denk ik ook wel.
Haha was wel een mooi spel inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil een Theme Hospital 2. Man man man wat was Theme Hospital geniaal.
Jawel, het is een stuk minder geworden inderdaad. Wat ik van beta-testende vrienden mag geloven iig.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Hebben ze dat niet geprobeerd een beetje in te dammen trouwens?
Civ is niet diepgaand genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef waht het volgende:
En natuurlijk Civilization. Waarin men volgens oude traditie eerst vrede sluit met een tegenstander, hem plotseling aanvalt, schoffeert en uiteindelijk van de kaart veegt.
Daar heb ik heel wat volken uitgemoord of geassimileerdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef waht het volgende:
En natuurlijk Civilization. Waarin men volgens oude traditie eerst vrede sluit met een tegenstander, hem plotseling aanvalt, schoffeert en uiteindelijk van de kaart veegt.
De inflation room.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Veel dieper hoeft het micromanagement van mij echt niet te gaan, dan haak ik afquote:
Vind ik ook. Het zou gecombineerd moeten worden met Sim City. En The Sims.quote:
Oh ja, die moet ik ook nog eens downloaden.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Was ook wel een leuk spel inderdaad. Maar ben altijd iets minder van de actiespellen geweest.quote:
Daar hebben ze ook een open-source-projectje van: http://code.google.com/p/corsix-th/quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog eens downloaden.
Syndicate bedenk ik me ook nog net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |