quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!
Maar goed, goede echo gewenst, Bunny!
haha, ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
ja heb ik ook zin in! heb wat jurkjes die ik nog niet heb uitgerektquote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe ik heb 1 spijkerbroek waar ik zo'n beetje in woon. Die zit zo lekker, knelt helemaal nergens. De rest van de spijkerbroeken welow en 1 zo'n soort workerbroek die knelt ook niet, heerlijk. Maar ik kan eigenlijk niet wachten toch de temperatuur boven de 20 graden komt want dan trek ik ook de leggings uit de kast met een jurkje, alleen gok ik dat mijn megabuik niet meer in zo'n jurkje als de jouwe gaat passen tegen die tijd
ik gok dat ik op zoek moet naar maatje Olifant!
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
Whehe. Ja. Ik ga m'n benen op elkaar houden tot die koortslip weg is. Dus woensdag ga ik niet halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef Zolena het volgende:
Duim voor coco, hoop dat alles goed is,
Llm's (iedereen die zich zo voelt) hup tijd voor nieuwe beebs, behalve kuukske, die wacht nog maar even.
Regenboogje gefeliciteerd!
En mag ik ook in de op 5 oktober.
Ben nou mijn best aan het doen eten binnen te houden. Mèn wat naar zo op het werk, moet toch eten, anders blijf ik helemaal niet overeind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |