Nope.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wel het makkelijkste programma daarna
Dus nu je kans pakken
Dit. Zit nu al te wachten gewoonquote:Op zondag 25 maart 2012 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
Van mij hadden ze die klok vijf uur vooruit mogen zetten.
AZ ook niet, dat scheeltquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, maar ze gaan niet scoren zo.
Eriksen is zelf een kneus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:45 schreef Tauchmeister het volgende:
0-2
PSV heeft zoveel meer kwaliteit dan die matige spelers waar Vertonghen en Eriksen tussen staan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Immer gelijk dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Labyad rechtshalf denk je?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Opstelling bekend? Beide teams? PSV denk ik zonder Wijnaldum.
Ja en wat wil je nu zeggen? Dat je het bewust deed? right.....quote:
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Verwachte reacties uit Eindhoven;quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Ik riep dat vaak ja, maar dit seizoen heeft Ajax scheidsrechters niet mee, vorig seizoen ook al aanzienlijk minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Twijfelen aan Cocuquote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
NEEEEEEEEEEEE COCU WAT DOE JE.......... zet die Wijnaldum op de bank.
Wat is deze? Geen Manolevquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers @thijsslegers Reply Retweet Favorite · Open
De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens
Sowieso Lens.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verrassend dat Wijnaldum de voorkeur boven Lens krijgt.
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.
En het is 'gebeurt'.
Nah ajax supporters zijn hypocrietquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..quote:Op zondag 25 maart 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is wel erg rustig voor zo'n wedstrijd
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zittenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..
Kan ook, zou ik ook willen zitten maar dan doe ik helemaal niets aan tentamenvoorbereiding. Oh ja, en dan mis ik Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zitten
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet van dit team winnenAnders is dit triest.
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |