Nope.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wel het makkelijkste programma daarna
Dus nu je kans pakken
Dit. Zit nu al te wachten gewoonquote:Op zondag 25 maart 2012 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
Van mij hadden ze die klok vijf uur vooruit mogen zetten.
AZ ook niet, dat scheeltquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, maar ze gaan niet scoren zo.
Eriksen is zelf een kneus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:45 schreef Tauchmeister het volgende:
0-2
PSV heeft zoveel meer kwaliteit dan die matige spelers waar Vertonghen en Eriksen tussen staan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Immer gelijk dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Labyad rechtshalf denk je?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Opstelling bekend? Beide teams? PSV denk ik zonder Wijnaldum.
Ja en wat wil je nu zeggen? Dat je het bewust deed? right.....quote:
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Verwachte reacties uit Eindhoven;quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Ik riep dat vaak ja, maar dit seizoen heeft Ajax scheidsrechters niet mee, vorig seizoen ook al aanzienlijk minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Twijfelen aan Cocuquote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
NEEEEEEEEEEEE COCU WAT DOE JE.......... zet die Wijnaldum op de bank.
Wat is deze? Geen Manolevquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers @thijsslegers Reply Retweet Favorite ˇ Open
De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens
Sowieso Lens.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verrassend dat Wijnaldum de voorkeur boven Lens krijgt.
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.
En het is 'gebeurt'.
Nah ajax supporters zijn hypocrietquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..quote:Op zondag 25 maart 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is wel erg rustig voor zo'n wedstrijd
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zittenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..
Kan ook, zou ik ook willen zitten maar dan doe ik helemaal niets aan tentamenvoorbereiding. Oh ja, en dan mis ik Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zitten
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet van dit team winnenAnders is dit triest.
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psvquote:
1-1quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Heb je hekel aan mijn hart ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heenquote:
Als het gelijkspel moet zijn dan 0-0 ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heen
Je laat je alterego boven?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes.
Kijk altijd PSV beneden zonder fokquote:
Ik ken het.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk altijd PSV beneden zonder fok![]()
En deze zeker, want je mist altijd veel als je zit te lezen en te doen.
En.. spanning en allesga ik weer als een mongol te keer.
Dat is ook je plichtquote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.quote:
Kiezen of moeten?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ja, of bij een passeerbeweging zoals Vukovic gisterenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |