Misschien Lodeiro en de Jong gewoon in de spits?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wel benieuwd naar hoe De Boer zijn middenveld neer gaat zetten. Een middenveld met Aissati - Anita - Eriksen lijkt me vrij kwetsbaar daar enkel Anita fysieke strijd kan leveren. Haalt hij De Jong terug uit de spits, dan staat dat beter denk ik. Alleen De Jong terug naar het middenveld levert een basisplaats op voor Bulykin en ik denk dat Marcelo een Bulykin een stuk beter ligt dan een type De Jong.
Lodeiro - Aissati is me om het even, twee lichtgewichten. Is Enoh fit genoeg om te spelen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien Lodeiro en de Jong gewoon in de spits?
Enoh is volgensmij ook een optie en Anita dan rechtsmid, Eriksen linksmid.
Dat weet ik niet precies, maar dacht het wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lodeiro - Aissati is me om het even, twee lichtgewichten. Is Enoh fit genoeg om te spelen?
Ik denk steeds dat jij een Stephen Hawking UI hebtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Saysem het volgende:
Enoh mag lekker op de bank blijven zitten. Anita blijft staan waar hij staat.
Ja kan, maar de laatste wedstrijden van Enoh waren wel oké, volgensmij deelde hij zelfs lange passes uit die nog goed aankwamen ook. Anita kan best een positie naar rechts, vindt hij niet erg denk ik. Zolang hij maar op het middenveld staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Saysem het volgende:
Enoh mag lekker op de bank blijven zitten. Anita blijft staan waar hij staat.
Zou niks mis mee zijn, het is wel een held.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk steeds dat jij een Stephen Hawking UI hebt
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PSV gaat AFC Ajax hard kontje naaien.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
de gat, dat club... doe je het er nou om?.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef J2T het volgende:
PSV begon het seizoen met nieuw elan en veel vertrouwen. Dat was ook niet zo vreemd, want de club had flink geïnvesteerd in de spelersgroep. Voor maar liefst 28 miljoen euro werd de selectie afgelopen zomer van een forse kwaliteitsimpuls voorzien door het aantrekken van Przemyslaw Tyton (Roda JC), Jetro Willems (Sparta), Timothy Derijck (ADO Den Haag), Georginio Wijnaldum (Feyenoord), Kevin Strootman (FC Utrecht), Dries Mertens (FC Utrecht) en Tim Matavz (FC Groningen). De Brabanders konden zoveel geld spenderen door een slimme deal met de gemeente Eindhoven. De grond onder het trainingscomplex De Herdgang en het Philips Stadion werd aan de stad verkocht, waardoor PSV het eigen vermogen weer positief zag worden en de eerder geïnde transferbedragen van onder anderen Francisco Rodriguez, Carlos Salcido, Ibrahim Afellay en Balázs Dzsudzsák volledig besteed konden worden aan vers bloed.
bron: Ajax.nl trolololol
Klopt toch wel? Het is eigenlijk schandalig dat PSV zo presteert als ze bijna 2x Mikki Sulejmani hadden kunnen kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Over 2 jaar is elke speler al 20+ waardquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Klopt toch wel? Het is eigenlijk schandalig dat PSV zo presteert als ze bijna 2x Mikki Sulejmani hadden kunnen kopen.
Ik hoop maar dat jij gelijk krijgt......quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 jaar is elke speler al 20+ waard
Ze zullen iig met winst verkocht worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat jij gelijk krijgt......
Mertens wel, Strootman ga ik ook wel vanuit.. Wijnaldum.. weet niet, Matavz weet niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zullen iig met winst verkocht worden.
Laatst hoorde ik een britse com, hij was heel lovend over gini. Sprak zijn naam zelfs perfect uit. Die gaat zeker met winst verkocht worden hoor, vooral omdat, hij ook voor nl speelt en nog jong isquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens wel, Strootman ga ik ook wel vanuit.. Wijnaldum.. weet niet, Matavz weet niet.
Cocuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman, Mertens, Lens, Labyad, Toivonen, Wijnaldum, Matavz enz, wat een club
Dat zijn er veel uit de jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duuh, ze zijn ook +21quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat zijn er veel uit de jeugd
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Nee, ik wacht nog op mail van ze, anders ga ik ze wil pingen dat ze moeten opschietenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.
PSV wel het makkelijkste programma daarnaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Piebe het volgende:
2-1. Voor de duidelijkheid het kampioenschap wordt hier NIET beslist.
Eigen jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duuh, ze zijn ook +21
Dan komen ze ook niet net uit de jeugd
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?
Dat zegt ook genoegquote:
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
1-1
Hoop dat de arbitrage een keer een goede wedstrijd (foutloos/blunderloos) kan fluiten.
Doe niet zo belachelijk, dat was de grensrechter. Daar heeft Pieter Vink niets mee te maken. Het wordt 2-0. Fijne wedstrijd morgen iedereen.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.
Nee ik reken morgen op een dramatische arbitrage met dubieuze beslissingen en er zal wel weer van alles zijn dat hem volledig ontgaat. Maar goed ik verwijt hem geen partijdigheid, hij is gewoon onnozel en ziet altijd iets over het hoofd (Blinde Vink hah!). Dus ja, laat ik dan maar hopen dat het een keer voordelig uitpakt voor Ajax.
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
QFTquote:Op zondag 25 maart 2012 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |