Hij steekt z'n hand uit hoor, hij heeft hem nog zo netjes op z'n rug en dan toch gaan zwaaienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Stampie22 het volgende:
Panenka.
Maar dat soort aangeschoten ballen zijn van die kinderachtig gegeven penalties en dan ook nog eens rood...
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij steekt z'n hand uit hoor, hij heeft hem nog zo netjes op z'n rug en dan toch gaan zwaaien
Er zijn zoveel dingen natuurlijk waar je geel voor krijgt... Vroeger was het nog gewoon voetbalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.
Komt ook door de snelheid en de beweging van je romp (gezicht weg draaien), maar toch een beetje dom. Tegenwoordig zie je verdedigers in dit soort situaties altijd die armen stijf achter zich houden, omdat de regels zo streng zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CLquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Prima potje, werd ook nog even spannend
Dan staan ze er ook wel met een andere instelling natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CL
Klopt, Barca is wat slordig de laatste weken. Het gaat allemaal niet meer van een leien dakkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CL
Ging juist weer een stuk beter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, Barca is wat slordig de laatste weken. Het gaat allemaal niet meer van een leien dakkie
Kan jij je de groepswedstrijd thuis tegen Milan nog herinneren ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan staan ze er ook wel met een andere instelling natuurlijk.
Nee te lang geleden. Ik weet nog wel dat die goal van Milan helemaal uit het niets viel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kan jij je de groepswedstrijd thuis tegen Milan nog herinneren ?
Ook dat was te slap.
Laatste weken :quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om het tot 2-2 te laten komen ... Maar goed echt overtuigend waren ze gewoon niet
Ging dus gewoon prima, alleen vandaag matig/slecht achterin.quote:Sevilla FC Barcelona 0 - 2
Santander FC Barcelona 0 - 2
FC Barcelona Leverkusen 7 - 1
FC Barcelona Sporting Gijon 3 - 1
Atl. Madrid FC Barcelona 1 - 2
FC Barcelona Valencia 5 - 1
2 kansen Milan, 2 goals dramatisch verdedigd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee te lang geleden. Ik weet nog wel dat die goal van Milan helemaal uit het niets viel.
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva dan maar volgend seizoen ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
2 kansen Milan, 2 goals dramatisch verdedigd.
Ben het met je eens dat het de laatste wedstrijden wel beter gaat, maar verdediging is nog steeds kwetsbaar. Dat kan je opbreken tegen ploegen als Milan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva Vertonghen dan maar volgend seizoen ?
Gezien de situatie zou ik niet kopen, maar doorstromen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva dan maar volgend seizoen ?
Die heeft op zijn minst nog een tussenstap nodig.quote:
EIgenlijk heb ik het over de laatste 2 die ik gezien heb... Sevilla ging ook niet echt lekker.. (de weken daarvoor zat ik in Spanje en zaten de wedstrijden weer achter de kabel ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laatste weken :
[..]
Ging dus gewoon prima, alleen vandaag matig/slecht achterin.
Bekend verschijnsel helaasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:21 schreef fanneke het volgende:
Wat lopen er toch verschrikkelijke scheidsrechters in Spanje rond.
Deze man zag kans om in een normale wedstrijd 10 (TIEN!) gele kaarten te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |