Dit jaquote:
BAR - RMD > 5 puntenquote:
Hopen mag altijdquote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
Maakt voor de titelstrijd niet veel uit lijkt me.
Nee 2 puntenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
hopen doe je maar op de wc.quote:
Zeker niet, wie van de twee heeft eigenlijk het moeilijkste programma?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
Madrid, die moet nog tegen barcelonaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker niet, wie van de twee heeft eigenlijk het moeilijkste programma?
nog 3 punten als ze niet winnen btw , Barcelona is ook van slag... Kan leuk worden maar spannend ...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Madrid, die moet nog tegen barcelona
Villareal moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Villareal - Real Madrid
Real Madrid - Valencia
Barcelona - Real Madrid
Real Madrid - Sevilla![]()
neequote:Op zondag 18 maart 2012 23:59 schreef tech4u het volgende:
Nice, heb nog wel vertrouwen in dat Barca titel wint.
Het leuke is dat het altijd onvoorspelbaar blijftquote:Op maandag 19 maart 2012 00:01 schreef Nober het volgende:
Zal zelf eens kijken, wedstrijden in La Liga voor Barcelona-Real Madrid op 21/22 april.
Real Madrid
21/03 Villarreal (u)
24/03 Real Sociedad (t)
31/03 Osasuna (u)
07/04 Valencia (t)
11/04 Atlético Madrid (u)
15/04 Gijon (t)
FC Barcelona
20/03 Granada (t)
24/03 Mallorca (u)
01/04 Athletic Bilbao (t)
08/04 Zaragoza (u)
11/04 Getafe (t)
15/04 Levante (u)
Wat is makkelijker?
Je gaat live?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het leuke is dat het altijd onvoorspelbaar blijft
Oh je gaat live ?
Ik kreeg ff het idee dat je naar Barcelona zou gaan in April ... vandaarquote:Op maandag 19 maart 2012 00:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Je gaat live?
Maarre over onvoorspelbaar gesproken, is er niet zo'n soort foto van La Liga?
[ afbeelding ]
Ze spelen 2 keer 45 minuten en dan presteer jij het om tijdens de wedstrijd te gaan pissen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga ef pissen en al meteen een goal gemist.
Ik zette de TV te laat aan, dacht al waarom is het 1-0 bij de aftrapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga ef pissen en al meteen een goal gemist.
Granada, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef TheFatLady het volgende:
16 minuutjes bezig en alweer een assist en een goal....
Die winnen thuis "gewoon" van Malaga hoorquote:
Die vinden elkaar geblinddoekt nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef TheDutchguy het volgende:
18 vd 32 goals van Messi aangegeven door Dani Alves
Alves heeft maar 8 assists in de competitie dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef TheDutchguy het volgende:
18 vd 32 goals van Messi aangegeven door Dani Alves
En hij is pas 24...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Messi's 232 Barcelona goals:
151 Liga
49 CL
19 Cup
8 Spanish SuperCup
4 World Cup Clubs
1 European SuperCup
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
Ja wie denkt dat ie er nog 1 maakt in zn carrière ?
Het zou wel heel zuur zijn als hij nu zijn enkelbanden afscheurt en nooit meer kan voetballenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
Ja wie denkt dat ie er nog 1 maakt in zn carrière ?
Thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Sierd ziet rookwolkjes. Die kunnen alleen maar uit de brommer van Tello komen
die kerel liep voor alves, hij hield in wetend dat dani alves op volle snelheid liep en hij geen andere kant op konquote:
ja die gast ging op de rem en Alves leunde nogal op hem, ik weet het nietquote:
Assist ook weer van Alvesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Messi maar weer een met een lob![]()
![]()
RECORD!!!!
Scheidsrechtertje tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Kantje boord buitenspel maar ja Messi dan vlaggen we maar niet
Piep piepquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
hou toch op man barca had al twee penalties kunnen hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Klopt wel wat je zegt, maar 1e helft was het net niet en wordt er wel afgevlagd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Wat een onzin. Genieten van een van de beste spelers aller tijden mag toch. En bij het meeste wat hij doet is het ook geweldig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is voor de 1000e keer klaargekomen op Messi hier
De lobjes beginnen te saai te worden. Ik wil Messi zien met nieuwe trucjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Genieten van een van de beste spelers aller tijden mag toch. En bij het meeste wat hij doet is het ook geweldig.
Dit. En als je hier alleen maar komt om te gaan zeiken dat mensen op Messi fappen, blijf dan lekker weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Genieten van een van de beste spelers aller tijden mag toch. En bij het meeste wat hij doet is het ook geweldig.
Ik maak me nergens druk om.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder jij een triest figuur dat jij je hierover druk maakt.
Dat hij procentueel ook het meest geschopt en getrokken wordt. Niet zo gek dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef chufi het volgende:
Hhahaha maar goed percentueel gezien wordt er het vaakst gefloten voor een actie op Messi ...
Dat klopt ... het is een zeer goede voetballer...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En wou er eentje dat er meer bescherming moest komen voor Messi en Ronaldoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat hij procentueel ook het meest geschopt en getrokken wordt. Niet zo gek dus.
Tja. Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De lobjes beginnen te saai te worden. Ik wil Messi zien met nieuwe trucjes.
Inderdaad een van de beste spelers aller tijden. Als he dat niet ziet heb je weinig verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt ... het is een zeer goede voetballer...
Ah dat deet ik vroeger al onder Beenhakkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit kunnen we lobjes met de hak maken
Hij steekt z'n hand uit hoor, hij heeft hem nog zo netjes op z'n rug en dan toch gaan zwaaienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Stampie22 het volgende:
Panenka.
Maar dat soort aangeschoten ballen zijn van die kinderachtig gegeven penalties en dan ook nog eens rood...
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij steekt z'n hand uit hoor, hij heeft hem nog zo netjes op z'n rug en dan toch gaan zwaaien
Er zijn zoveel dingen natuurlijk waar je geel voor krijgt... Vroeger was het nog gewoon voetbalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.
Komt ook door de snelheid en de beweging van je romp (gezicht weg draaien), maar toch een beetje dom. Tegenwoordig zie je verdedigers in dit soort situaties altijd die armen stijf achter zich houden, omdat de regels zo streng zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch is het vrij natuurlijk dat bij het proberen te blokken van een schot je armen zwaaien.
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CLquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Prima potje, werd ook nog even spannend
Dan staan ze er ook wel met een andere instelling natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CL
Klopt, Barca is wat slordig de laatste weken. Het gaat allemaal niet meer van een leien dakkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, als ze zo verdedigen tegen Milan wordt het dit jaar geen CL
Ging juist weer een stuk beter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, Barca is wat slordig de laatste weken. Het gaat allemaal niet meer van een leien dakkie
Kan jij je de groepswedstrijd thuis tegen Milan nog herinneren ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan staan ze er ook wel met een andere instelling natuurlijk.
Nee te lang geleden. Ik weet nog wel dat die goal van Milan helemaal uit het niets viel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kan jij je de groepswedstrijd thuis tegen Milan nog herinneren ?
Ook dat was te slap.
Laatste weken :quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om het tot 2-2 te laten komen ... Maar goed echt overtuigend waren ze gewoon niet
Ging dus gewoon prima, alleen vandaag matig/slecht achterin.quote:Sevilla FC Barcelona 0 - 2
Santander FC Barcelona 0 - 2
FC Barcelona Leverkusen 7 - 1
FC Barcelona Sporting Gijon 3 - 1
Atl. Madrid FC Barcelona 1 - 2
FC Barcelona Valencia 5 - 1
2 kansen Milan, 2 goals dramatisch verdedigd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee te lang geleden. Ik weet nog wel dat die goal van Milan helemaal uit het niets viel.
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva dan maar volgend seizoen ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
2 kansen Milan, 2 goals dramatisch verdedigd.
Ben het met je eens dat het de laatste wedstrijden wel beter gaat, maar verdediging is nog steeds kwetsbaar. Dat kan je opbreken tegen ploegen als Milan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva Vertonghen dan maar volgend seizoen ?
Gezien de situatie zou ik niet kopen, maar doorstromen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt oogt zeker wat onstabieler dan voorheen, Puyol weer wat ouder en Pique heeft geen sterk seizoen. Thiago Silva dan maar volgend seizoen ?
Die heeft op zijn minst nog een tussenstap nodig.quote:
EIgenlijk heb ik het over de laatste 2 die ik gezien heb... Sevilla ging ook niet echt lekker.. (de weken daarvoor zat ik in Spanje en zaten de wedstrijden weer achter de kabel ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laatste weken :
[..]
Ging dus gewoon prima, alleen vandaag matig/slecht achterin.
Bekend verschijnsel helaasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:21 schreef fanneke het volgende:
Wat lopen er toch verschrikkelijke scheidsrechters in Spanje rond.
Deze man zag kans om in een normale wedstrijd 10 (TIEN!) gele kaarten te geven.
Zou mooi zijn als Real verliest van Villarrealquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Atletico wint met 2-1 van Bilbao. Zometeen Villarreal-Real Madrid nog.
Maar dat doen ze nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Real verliest van Villarreal
Villareal.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Real verliest van Villarreal
Hij is ook niet te beroerd om het even te laten zien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
BREAKING NEWS: Pepe is down met een tand door zijn lip.
inderdaad, denk dat ie straks ook nog wat op zijn twitter zet. Tevens is het wel een mege slechte wedstrijd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij is ook niet te beroerd om het even te laten zien.
si.quote:
Als Villarreal maar wint.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Kaka op een dood spoor. Heel erg zonde. Die kerel moet terug naar AC gaan
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Real gaat de titel serieus uit handen geven
Mental meltdown
Mentaal probleem en/of vermoeidheid. Denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe dit real nou zo in kan storten. Ik zie ze trouwens ook alleen maar via links aanvallen
nu je het zegtquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef MRN89 het volgende:
Heb de 1e helft niet gezien, maar volgens Livescore heeft M.Ruben 2x geel gehad ?
Jammer alleen dat ook hij al schwalbes begint te maken.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ook hij al schwalbes begint te maken.
Spanje Mourinho doet niet veel goeds met spelers.
Hij mag de schoenen van Özil nog niet eens poetsen, maar een bedankje na deze sublieme assist kan er niet vanaf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
Manier hoe CR juicht zegt wel veel trouwens.
Kom jij weer met je trieste blinde haat jegens Ronaldoquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij mag de schoenen van Özil nog niet eens poetsen, maar een bedankje na deze sublieme assist kan er niet vanaf.
Arrogante kuthomo.
Huntelaar had er al drie gemaakt vanavond met een assists van Sneijder, een van Van der Vaart en een van Drenthe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij weer met je trieste blinde haat jegens Ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |