SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Warrie!quote:
Wat is niet lief? De TT?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, dit is niet lief.Nog gemener dan mijn opmerking.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Telkens als ik in de spiegel kijk.
Ik kijk nooit meer in de spiegelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Telkens als ik in de spiegel kijk.
Ja.quote:
Nee, hoezo?quote:
Golden Earringquote:
Wil ik net een sexy beest knuffelen. Kom ik met mn kop tegen de spiegel.quote:
Jeejquote:
Maakt haar niet uitquote:
respectquote:
Ik schiet altijd m'n spiegels kapotquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil ik net een sexy beest knuffelen. Kom ik met mn kop tegen de spiegel.
Kun jij lezenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb de Psychologie Bundel gedownload, oftewel tering veel boeken over alles van psychologie.
dus ook criminele psychologie, dat word lekker lezen
Waaromquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schiet altijd m'n spiegels kapot
Interessant.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb de Psychologie Bundel gedownload, oftewel tering veel boeken over alles van psychologie.
dus ook criminele psychologie, dat word lekker lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |