SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Warrie!quote:
Wat is niet lief? De TT?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, dit is niet lief.Nog gemener dan mijn opmerking.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Telkens als ik in de spiegel kijk.
Ik kijk nooit meer in de spiegelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Telkens als ik in de spiegel kijk.
Ja.quote:
Nee, hoezo?quote:
Golden Earringquote:
Wil ik net een sexy beest knuffelen. Kom ik met mn kop tegen de spiegel.quote:
Jeejquote:
Maakt haar niet uitquote:
respectquote:
Ik schiet altijd m'n spiegels kapotquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil ik net een sexy beest knuffelen. Kom ik met mn kop tegen de spiegel.
Kun jij lezenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb de Psychologie Bundel gedownload, oftewel tering veel boeken over alles van psychologie.
dus ook criminele psychologie, dat word lekker lezen
Waaromquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schiet altijd m'n spiegels kapot
Interessant.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb de Psychologie Bundel gedownload, oftewel tering veel boeken over alles van psychologie.
dus ook criminele psychologie, dat word lekker lezen
Denk elke keer dat er een knappe, sexy inbreker staat!quote:
Ik lees al op groep 5 niveauquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet ik nog leren
En jij?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk elke keer dat er een knappe, sexy inbreker staat!
True storyquote:
http://madstocknuland.nl/quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
Kun je kaartjes kopen voor de golden earring? Die komen toch echt bijna overal en op elke gratis festival
Haai handjequote:
Haaiquote:
Waarom niet?quote:
Omdat ik een bespreking heb van drie kwartier en dan aan ons rapport moet gaan werkenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haai
[..]
Waarom niet?Ik begin pas om kwart voor 5
School. Haha.quote:
mr vond de tt gemeenquote:
Ligt eraan. Als je buiten Brabant woont dan raad ik je de trein naar een willekeurige plaats aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef dramatic het volgende:
hoihoi,
Ik ga hier volgend jaar waarschijnlijk elke dag op/rond het station lopenWat zijn de betere plekken/winkels/bezienswaardigheden in den bosch?
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef dramatic het volgende:
hoihoi,
Ik ga hier volgend jaar waarschijnlijk elke dag op/rond het station lopenWat zijn de betere plekken/winkels/bezienswaardigheden in den bosch?
*manneNpap.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
gvd altijd dezelfde die alweer thuis zijn he
met je mannepap
Daarom lust ik t nietquote:
Het is al opquote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niet verkeerd, kom wel even een vorkje mee prikken
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef shifto het volgende:
Ik heb denk ik heel 2012 nog geen melk op
Ja alsik geen melk bij jou krijg houdt het snel opquote:Op maandag 19 maart 2012 18:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Ondanks dat je mijn beste mattie bent en ik een serieuze melk-addictie heb!
xDD Melk met stukjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef shifto het volgende:
Ik hoef jouw melk alleen niet, vieze mannepap!
Wanneer voer je mij weer pesto broodjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
JAA!! Wel met oude kaas, liefste ook nog wat rode pesto eroverheenKrijg weer honger
Nadat jij eindelijk eens voor mij gekookt hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Wanneer voer je mij weer pesto broodjes?
Ik ga zo kijken, eerst ijsje halenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
godverdomme interessant, godverdomme
ik ben al heel wijs geworden hierdoorquote:
Heb em nog niet helemaal afgekeken maar dat ga ik wel nog doen. Heb wel wat moeite met sommige van zijn statements moet ik zeggen, mogelijk komt dat omdat ik zelf toch meer van de neurowetenschappen ben, die focust zich meer op de fysieke werking van brein en de daaruit vloeiende psychologische (re-)acties.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
godverdomme interessant, godverdomme
Natuurlijkquote:
Ik ben aan het leren tellenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat een stilte hier zeg
Normaal als ik zo halverwege de avond eens op Fok kom kijken is dit topic alweer drie miljoen posts verder..
Lolwhut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |