abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109250238
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja. En dat doordrukken durven ze dan niet genoeg.
Wedstrijden waarin er gerekend wordt op drie punten, met die druk lijkt de ploeg nog moeite te hebben. Daarom spelen ze goed tegen de goede ploegen.
Dat is het. :Y
Is het nou zo moeilijk om door te drukken naar de 2-0 vraag ik me af
pi_109250270
Titel zegt genoeg. Het mentale aspect maakt Feijenoord dit jaar alleen maar STERKER.

Zie Guidetti die een mentale boost geeft. Schaken die in toppers rendeert.

ZELDEN tot NOOIT slaat de naald het negatieve in, dus dat ze een 'slechte mentaliteit' hebben.

Right, Caland? O+
pi_109250302
Ligt eraan hoe Koeman een verdedigende wissel toepast. Elke wissel met Swerts is een verkeerde wissel.

1.) Als hij eruit gehaald wordt, dan heeft Koeman een fout gemaakt met hem opstellen
2) Als hij erin komt, dan weet je bijna zeker dat je een rode kaart en anders een tegendoelpunt krijgt.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 18 maart 2012 @ 21:21:07 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109250317
Ik gun het Feyenoord enorm. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109250327
KUT TT
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109250338
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt in de wedstrijd voor PSV en vandaag ook weer solliciteert naar een flinke schorsing... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
-
pi_109250429
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.

Die vent zit vol met passie en strijd, maar het zat hem zo tegen in die wedstrijd dat hij uit vreugde zijn shirt uit trok.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 18 maart 2012 @ 21:22:45 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109250441
Schaken is beter tegen topteams omdat die altijd verder van het doel spelen. Komt ruimte achter de verdediging en dan is Schaken een wapen met zijn snelheid.

Tegen kleine teams moet je het veel meer doen in de korte ruimte. En dan is hij simpelweg veel te beperkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109250450
quote:
15s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gun het Feyenoord enorm. :{

:{²
Banshee, Wanneer hou je op met dat

15.gif :{ :{²

Ik kan nooit het onderscheid maken tussen je serieuze reacties en je troll reacties
pi_109250478
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Dat heeft niets met mentaliteit te maken :').

Bakkal die geel pakt was gewoon een héle logische kaart.
Fernandez, die heeft geen verkeerde mentaliteit, maar een steekje of 10 die compleet los zitten.
Nelom jeugdige onbezonnenheid, onhandigheid, lompheid: kwaliteitsaspect.
Guidetti's shirt? Denk je echt dat hij die uittrok omdat hij de mentaliteit had 'ik naai de club even'? :D. Kijk verdomme even het interview na die wedstrijd terug. Zijn mentaliteit is WEERGALOOS.

Echt. Wat een galzooi hier. :r
pi_109250544
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Schaken is beter tegen topteams omdat die altijd verder van het doel spelen. Komt ruimte achter de verdediging en dan is Schaken een wapen met zijn snelheid.

Tegen kleine teams moet je het veel meer doen in de korte ruimte. En dan is hij simpelweg veel te beperkt.
Juist. Weet je wie weer wel erg balvast is in dat soort situaties? :D _O-. Jammer alleen dat hij denkt tussen 5 verdedigers door te moeten dribbelen :').
  zondag 18 maart 2012 @ 21:24:39 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109250582
Mental Theo gaat trouwens optreden in de kleedkamer voor de Graafschap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109250594
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Nee joh :').
pi_109250627
quote:
Hoe wil hij dat flikken?
  zondag 18 maart 2012 @ 21:25:27 #16
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109250631
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee joh :').
Even wachten tot ie hem doorheeft :D
pi_109250659
Oh god ik snap 'm. :') :')
pi_109250714
quote:
19s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.

Die vent zit vol met passie en strijd, maar het zat hem zo tegen in die wedstrijd dat hij uit vreugde zijn shirt uit trok.
Het was een van de voorbeeldjes.
Als Guidetti zo ontzettend graag naar die titel wil, en erbij wil zijn dan moet hij zo gefocust zijn om geen schorsingen etc. op te lopen dat die emotie sterker is dan z'n wil om z'n shirt uit te trekken.
Ook vandaag: ok, hij is jong en vol passie, maar hij heeft weinig geleerd van z'n vorige rode kaart. Dwing jezelf om je hoofd erbij te houden.

Onze kracht is tegelijkertijd onze zwakte: er staat een team, maar daardoor mist er soms ook wel wat persoonlijk verantwoordelijkheidsgevoel bij spelers. Dat zag je perfect terug aan de kaarten van Bakkal en Nelom vorige week.
-
pi_109250762
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109250832
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het was een van de voorbeeldjes.
Als Guidetti zo ontzettend graag naar die titel wil, en erbij wil zijn dan moet hij zo gefocust zijn om geen schorsingen etc. op te lopen
Is het je opgevallen dat ELKE kopbal zijn armen stijf langs zijn lijf liepen? Die gast denkt HEEL goed na.
quote:
dat die emotie sterker is dan z'n wil om z'n shirt uit te trekken.
Dat zal vanaf nu denk ik oo kgeen probleem zijn. Zie interview.

quote:
Ook vandaag: ok, hij is jong en vol passie, maar hij heeft weinig geleerd van z'n vorige rode kaart.
:'). Nogmaals, je snapt er niets van.
pi_109250866
quote:
Ik schrok me de tyfus voor 2 seconden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_109250894
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo? :{.
pi_109250898
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Ach, Tonny eet Bakkal als ontbijt :7
Feyenoord Rotterdam
pi_109250951
quote:
.......... :D Ik snap 'm. _O-
pi_109250955
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
:'). Nogmaals, je snapt er niets van.
Dan snapt Koeman er blijkbaar ook niets van, want ik zeg zo'n beetje hetzelfde als wat hij zegt over Guidetti etc.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')