SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet snappen dat het 4chan is die Reddit en 9gag in de zeik neemt.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die watermark erinIs dat van reddit ofzo?
4chanquote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Niet snappen dat het 4chan is die Reddit en 9gag in de zeik neemt.Negers alsjeblieft.
Niet naar 2chan gaanquote:
*kan je niet komenquote:
Jawel hoor, nu kan je gewoon kijken als je ban hebt.quote:
Ohja, is weer veranderd heh.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu kan je gewoon kijken als je ban hebt.
Van permban tot een functie bij Fok!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toen ik permban had op FOK! zat ik op 4chan..
Hoe vaak moet je Danny daarvoor pijpen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van permban tot een functie bij Fok!
been there, done thatquote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van permban tot een functie bij Fok!
mod zijn op FOK!quote:
ja man ik ben boos xDquote:Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, wij.
[..]
Haha jij boos.
[..]
JanPiraat.
0 keer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je Danny daarvoor pijpen?
Toen ik Invasion wou doen moest ik iets downloadenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
kustrg
PtR weeaboo van me, heb je al geoefend?
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik Invasion wou doen moest ik iets downloadentoen werd ik weer afgeleid
![]()
Jij bent hier de weeaboo toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
kustrg
PtR weeaboo van me, heb je al geoefend?
semi-terechten klachtquote:
oa.quote:
quote:
okequote:
je ademtquote:
facebook-login failed,quote:
smoesjes altijddddquote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef leeell het volgende:
[..]
facebook-login failed,
kkboeler systeem
Dat was basic en upgrade kostte maar slechts 1,65 bespaart mij ¤4 voor notesquote:
Zonder ads fokken, nicequote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Oceanview het volgende:
D
[..]
Dat was basic en upgrade kostte maar slechts 1,65 bespaart mij ¤4 voor notes
okequote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Beach, moet iets opnieuw downloaden fu fu, 580 MB, nog 20 minuten ongeveer.
paas ze eens door dangquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb mijn notes gelezen, hardop lachen moest ik.
Kopiëren plakken tochquote:
Andere keer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kopiëren plakken toch
Ik heb er wel een euro voor over om mijn notes te lezen
prioriteitenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er zijn twee wachtenden voor u
nog 10 minuten, kenser internetsquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb mijzelf een oranje kleurtje gegeven.
Lang, lang geleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar was jij niet een UDWOWUER dan?
Standaard CSS codes die in ABO stonden, heb er geen verstand van.quote:
Ik wel, zeg 't maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Standaard CSS codes die in ABO stonden, heb er geen verstand van.
Okéquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vogel het later wel allemaal uit, nu huiswerk
Cya.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Standaard CSS codes die in ABO stonden, heb er geen verstand van.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er heel lang op #2 gestaan qua posts, beschamend wel.
De site staat nog bij je profielquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er heel lang op #2 gestaan qua posts, beschamend wel.
Thuisserver.net/fokdagcijfers of Piles.nl/fokquote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef Henkie94 het volgende:
Ik kan nog steeds die hoerenstats niet vinden.In ieder geval niet zoals die in de OP.
BETER ZOEKEN DOE ZOEKEN DAN DAMN ALLEEN MAAR IK KANNIE VINDEN IK KAN NIE VINDEN BLABLALAAquote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Henkie94 het volgende:
Ja nee, dan nog kan ik die shit niet vinden zoals in de OP.
Ja, of je zegt het gewoon even.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BETER ZOEKEN DOE ZOEKEN DAN DAMN ALLEEN MAAR IK KANNIE VINDEN IK KAN NIE VINDEN BLABLALAA![]()
![]()
![]()
Ik hou me tegenwoordig wat rustiger in SC's, straks krijg ik nog te horen dat ik SC'er pur sang ben, dat klinkt niet best.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Ik sta op een op ARG. Ik schaam me nergens voor.
![]()
![]()
![]()
Oei, daar moet dan maar even verandering in komen.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben naar bed, trusten allemaal!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Als ik iemand leuk vind maak ik altijd deze move.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
KB volg je hart en dan kom je vanzelf bij mij uit
van wie is deze kamer ?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Seizoen 5 Episode 1 ?slechte serie
![]()
jij bent dan ook een casualquote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef Henkie94 het volgende:
Iedereen schijnt de Gaben foto als eerst op te merken.Ik zag die fucking fiets het eerst.
Gabe Newell, oprichter en grootste aandeelhouder van Valve.quote:
ja dat zegt me watquote:Op zondag 18 maart 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Gabe Newell, oprichter en grootste aandeelhouder van Valve.
Een baas is dat. De held die vidya nodig heeft.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
Paprika Steen (Frederiksberg, 3 november 1964) is een Deense actrice en filmregisseur, die bekend is geworden door haar rollen in onder meer de drie eerste Dogma 95-speelfilms Festen van Thomas Vinterberg, Idioterne van Lars von Trier en Mifunes sidste sang van Søren Kragh-Jacobsen.
Kan je spellen kopen en downloaden, veel gemakkelijker dan in de winkel bijvoorbeeld, ook vaak korting en Gaben is een bro.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom is steam dan zo bijzonder?
Steam is a digital distribution, digital rights management, multiplayer and communications platform developed by Valve Corporation. It is used to distribute games and related media online, from small independent developers to larger software houses. Steam also has community features, automated game updates, in-game voice and chat functionality.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt er online games kopen, zonder doosje zeg maar. Je betaalt en binnen 5 seconden kun je het spel installeren, het houdt vervolgens bij hoelang je een spel speelt, je kunt bepaalde prestaties via Steam in een spel halen, je kunt vrienden superhandig uitnodigen om mee te spelen met een spel, je kunt spellen cadeau doen aan mensen via Steam, Het update automatisch spellen. enzquote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de 'copy, paste, lazy' award gewonnenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Steam is a digital distribution, digital rights management, multiplayer and communications platform developed by Valve Corporation. It is used to distribute games and related media online, from small independent developers to larger software houses. Steam also has community features, automated game updates, in-game voice and chat functionality.
.;)quote:
Dat gevoel wanneer geen vrienden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en ingame praten met vrienden kan ook handig via Steam.
Makkelijker dan zo'n wall of text zelf uittypen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de 'copy, paste, lazy' award gewonnen
je bent gewoon een luie donder die niet zelf kan typenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Makkelijker dan zo'n wall of text zelf uittypen.Tis godver 2012.
U boosquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent gewoon een luie donder die niet zelf kan typen
zoals alleen casuals dat doen.
nooitnietquote:
Sla een gat in 't matras.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tietpijn, hoe kan ik nou op mn buik slapen?!
Schaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee gaten, maar zo sterk ben ik heel niet.
Op je zij ligt veel lekkerder.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik snap niet dat mensen op hun buik slapen.
En dan snooze, zodat je om 11 uur eruit kunt?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wekker om 11 uur zetten.. Ik zet mijn wekker om 6 minuten voor 11, over 6 minuten over.
Of dat je gedwongen wordt tot lepeltjelepeltjequote:Op maandag 19 maart 2012 01:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En met zijn 2en veel praktischer ipv bovenop elkaar.
Lekker toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of dat je gedwongen wordt tot lepeltjelepeltje
Wat.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee hij gaat gewoon 10x in een uur af omdat ik hem slapend wel uitzet..
Wel als ik regelmatige werktijden heb maar dat heb ik nooit tegenwoordig.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:23 schreef Henkie94 het volgende:
Kent één van jullie het dat wanneer je de wekker zet om bijvoorbeeld 11 uur, je wakker wordt een paar minuten voor 11?
Ik alleen als ik goed uitgerust ben de dag ervoor. Anders kan ik er zomaar doorheen slapen.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel als ik regelmatige werktijden heb maar dat heb ik nooit tegenwoordig.
quote:Op maandag 19 maart 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wekker lekker onregelmatig instellen, 10x.
Billen is enig voordeelquote:Op maandag 19 maart 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey is mooi hoor, soms. Lekker billen..
Rainbow Six Vegas 1 en 2quote:
jij ben altijd nog subdominant opgevoed , dus neequote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij had aidsdude als je dat al kkgoed vindt
![]()
En het is nog tijd miss R. Voor jou
neequote:Op maandag 19 maart 2012 12:14 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben altijd nog subdominant opgevoed , dus nee
ik heb weer getekend schat
spele k niequote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas 1 en 2
Splinter Cell Double Agent
Silent Hunter 4
Shaun White snowboarding
Heroes of Might and Magic V Tribes of the East
Escape From Paradise City
GT Legends
STALKER SOC
Blood Bowl Legendary Edition
Ik denk het.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Furdinand het volgende:
hey Beach wat kan je met die codes? kan je dan bijv shaun white snowboarding online spelen??
Gedownloade versie.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Furdinand het volgende:
moet ik 'm dan invoeren bij een gedownloade versie of kan ik er op steam iets mee?
Heb je toevallig ook van:quote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas 1 en 2
Splinter Cell Double Agent
Silent Hunter 4
Shaun White snowboarding
Heroes of Might and Magic V Tribes of the East
Escape From Paradise City
GT Legends
STALKER SOC
Blood Bowl Legendary Edition
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook van:
Patience Masters III: Tokyo
en Hartenjagen met Berend Blijers 3D ?
Ik heb wel Grand Theft Auto: Aruba waar je bitches in het water moet dumpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook van:
Patience Masters III: Tokyo
en Hartenjagen met Berend Blijers 3D ?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb wel Grand Theft Auto: Aruba waar je bitches in het water moet dumpen.
Jezus hoe dom kon je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:Lizziescheltus twitterde op maandag 19-03-2012 om 16:53:07@Trollscience1 @nathann_96 en je spot wel met kanker? reageer retweet
Hmmm je weet dat je het bent maar je wilt niet liegen tegen Klinker.. daarom gebruik je ipv de letter O het cijfer 0 zodat het lijkt alsof je nee zegt in het Engels maar ondertussen ontken je helemaal niks gewoonquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm je weet dat je het bent maar je wilt niet liegen tegen Klinker.. daarom gebruik je ipv de letter O het cijfer 0 zodat het lijkt alsof je nee zegt in het Engels maar ondertussen ontken je helemaal niks gewoon
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm je weet dat je het bent maar je wilt niet liegen tegen Klinker.. daarom gebruik je ipv de letter O het cijfer 0 zodat het lijkt alsof je nee zegt in het Engels maar ondertussen ontken je helemaal niks gewoon
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
Dan klikken jullie toch op haar Twitter en dan op de foto? Proletariaat.
inb4 reactie in meme-vorm.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Furdinand het volgende:
als jullie aanzoeken enzo gaan doen dmv memes en ragefaces ontvriend ik jullie op de facebooks.
Terechte ontvriending, al die hipsters doen dat tegenwoordig.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Furdinand het volgende:
als jullie aanzoeken enzo gaan doen dmv memes en ragefaces ontvriend ik jullie op de facebooks.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Furdinand het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Furdinand het volgende:
Dat doet iedereen al tegenwoordig jaquote:Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte ontvriending, al die hipsters doen dat tegenwoordig.Jan komt met iets beters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |