Haha, heb je het voorjaar in de bol?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef summer2bird het volgende:
Het is lente!
Het is lente!
Zon! Gras! Blaadjes! Neukende dieren!
Lieveheersbeestjes! Bijtjes! Eitjes!
Het is lente!
Het is lente!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haha, heb je het voorjaar in de bol?
Ach ja, mensen zijn toch ook maar beestjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
De kat hier ook
Die probeert Loesje (onze andere poes) aan te randen en rent enorm hard rondjes in en buiten het huis
Hij is wel geholpen, dus echt kwaad kan het niet
Powernap!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Gaap
Nu stort ik in
En de lucht wordt nu ook alweer grijs
Ligt vast niet aan TRUquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken.
Vast weer een aanval oid.. lijkt het nu weer goed te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:25 schreef R0N1N het volgende:
Niet alleen langzaam ...
[..]
Ligt vast niet aan TRU
Dat is ook 1 van mijn favorieten!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heerlijk muziekje om de vooravond van het voorjaar in te luiden
Had je zomaar een vrije ochtend modquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Poe. Fok! doet het weer!
Goedemiddag allemaal!
Nou, wat een vrijheid ineensquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je zomaar een vrije ochtend mod
Wat leuk! Een post op rijm,quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi weer en FOK! doet het ook nog eens een keer, wat wil een mens nog meer?![]()
Je hebt gelijk, voor rijmpjes zit ik hier niet goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat leuk! Een post op rijm,
maar weet je zeker dat je hier moet zijn?
Straks wordt het nog een trend,
Heel Fok! op rijm, dat zijn we niet gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |