Zweven jullie niet dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef WagakB het volgende:
[..]
Er gelden wel andere wetten. Zo is het erg onbeleefd om door iemand heen te lopen.
Verdikkie, ik had die kloon aan willen makenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef WagakB het volgende:
Voor u vanuit het schimmenrijk,
OH-en is ook voor geesten belangrijk.
'middagquote:
quote:
Ik kan nu nog niet oordelen, ben 'm nu aan het downloaden kopenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Het hoofd van die chic is het engste van dat hele Blair witch ...
Ja, en bedankt, nu sukkelt TRU helemaal in slaap ...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenacht (alvast)![]()
Deze man zingt de puppies in slaap, zo lief![]()
Okee danquote:Op maandag 19 maart 2012 18:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, nu sukkelt TRU helemaal in slaap ...
Het gaat moeizaam hequote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef R0N1N het volgende:
hmmm...
Heeft niet echt veel geholpen vrees ik ...
Misschien zijn ze te lokken met wat 'Mary Jane'
... of is iedereen nu 'out' ?
Oei, dat klinkt wel heel gesubsidieerd!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat moeizaam he.
Zal een vrolijk, lief liedje doen, misschien helpt dat
is nog van Bach ook, dus best elitair en cultureel verantwoord
Uhuh. Een groen fondsje voor een groen Bachjequote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel heel gesubsidieerd!
Klinkt elitair en slaapverwekkend.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat moeizaam he.
Zal een vrolijk, lief liedje doen, misschien helpt dat
is nog van Bach ook, dus best elitair en cultureel verantwoord
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh. Een groen fondsje voor een groen Bachje
Dit is het origineel
. Nou ja, na Bach dan he![]()
quote:
Als ik mij goed herinner werd er indertijd nog een cd single uitgebracht met een aantal nummers van dat optreden van Pinkpop er op, was erg goed.quote:
Ja, dat optreden was zo meesterlijk toen inderdaad! Ik was daar toen met een hele groep vrienden en kennissen en iedereen op dat veld sprong als een bezetene! Maar dat weet jij natuurlijk al!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner werd er indertijd nog een cd single uitgebracht met een aantal nummers van dat optreden van Pinkpop er op, was erg goed.
RATM soieso
Ja hequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef Bastard het volgende:
Ja he![]()
Ik ging toen naar vage techno feestjes, ook leuk. (en vaag springen)
Dat ziet er indrukwekkend uit, en beangstigend ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:13 schreef R0N1N het volgende:
The search for our beginning could lead to our end
http://www.youtube.com/PROMETHEUS6812
Past mooi bij de actuele topics ook
Wat ik beangstigend vind, is dat de bedieningsintrumenten van mijn flashplayer pleite zijn, op die site.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat ziet er indrukwekkend uit, en beangstigend ook!
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef summer2bird het volgende:
RON1N, je had gelijk.
The blair witch project is geen zak aan.
Helemaal niet eng![]()
Vermakelijk wel, maar eng echt niet.
Goedenmorgen!
Môge,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen!
Eng is ie helemaal niet. Hij blijft wel boeien en er zit ook een zekere spanning in. Ik heb hem zelf met veel plezier bekeken
Dat is het enige actiemoment, bedoel jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Môge,
Spanning ?
Waar ? Wanneer ? Die laatste 10 seconden bedoel je ?
... & dan van die irritante karakters ... opgeruimd staat netjes
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef summer2bird het volgende:
Het is lente!
Het is lente!
Zon! Gras! Blaadjes! Neukende dieren!
Lieveheersbeestjes! Bijtjes! Eitjes!
Het is lente!
Het is lente!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |