meeste rechters zijn niet autistisch en ook niet achterlijk en weten echt wel in welke situatie het gepast is een mes bij je te hebben en te gebruiken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Sosa het volgende:
het is eig. allemaal wel vreemd.
je mag geen mesje hebben groter als x centimeter, maar menig huishouden puilt uit van de hakmessen en vleesmessen zo groot als machetes..
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Joe-Momma het volgende:
Een hamer is je jaszak dat is moeilijk te verklaren.
Maar een zakmesje aan je sleutelbos om daar je 'appeltje' mee te schillen kun je beter verklaren.
Je zou ook van je honkbalknuppel een sleuthanger kunnen maken zodat je dat weer kan verklaren. ( maar of je ermee wegkomt is een 2de.)
En wat denken jullie van dit. Een kleine plantenspuit met zelfgemaakte pepperspray, zou dat verboden zijn??
lekker die aardappels scheel maken jonge, bam!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Seaningo het volgende:
Ik wil als eerst zeggen dat ik weet dat een honkbalknuppel bij je hebben zonder legitieme reden verboden is. Toch zou ik wil weten, en dat is ook mijn vraag aan jullie; is het legaal om een hamer bij je te hebben (bijv. in je jaszak) en bijvoorbeeld een aardappelscheelmesje? Laat ik het zo zeggen als de politie je pakt en ze vinden die dingen, mogen ze er dan wel over beginnen? Als het niet legaal is, wat is dan wel legaal, waar zit net de drempel? PS: Vraag maar niet waarom ik ze bij me wil hebben, ik wil het gewoon weten, thanks!
Neem je toch een kruk meequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:52 schreef silenthill het volgende:
Als iets tijdelijk als risicozone is gedefineerd, dan mag je helemaal niets bij je hebben wat als wapen kan dienen.
Geen zakmes, aardappelmesje, schroevendraaier, enzovoort.
Een pen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef Seaningo het volgende:
Trouwens wel bedankt voor de mensen wie serieus posten enzo, appreciate it!
Ja, van dat bal bij knuppel is inderdaad logisch. Maar zijn er van die dingetjes waarbij een uitleg niet nodig is?
Je handtas mag nog net. Heb vannacht even gekeken, toen ik bij je ma was. Ze heeft er nog wel een voor je.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef Seaningo het volgende:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het. Als dat dan niet zou mogen, wat mag dan nét wel?
En nog machtiger dan het zwaard ook. Chapeau!quote:
Zelfverdediging, duh.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:11 schreef Heatseeker het volgende:
Iets als wapen gebruiken mag sowieso niet of het nou die tool is of een suikerspin, zodra je andere er schade mee toebrengt ben je schuldig.
Zelfde geldt voor je vuisten, dat kunnen ook beste wapens zijn. Maar je mag ze ook niet gebruiken.
Ja ok zelfverdediging, maar het is mij onduidelijk wat in zo'n geval wel of niet is toegestaan. Zeker qua wapens.quote:
Uiteraard. Het is een voorwerp dat met het skeeleren te maken heeft, en je bent op dat moment aan het skeeleren. Is niet eens discussie over mogelijk of dit mag of niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:32 schreef hugsy33 het volgende:
Nee dat snap ik
ik bedoel het ook in het geval van zelfverdediging.
mag je dit bij je dragen zonder probleem (tijdens t skeeleren)?
Proportioneel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja ok zelfverdediging, maar het is mij onduidelijk wat in zo'n geval wel of niet is toegestaan. Zeker qua wapens.
oké das mooi, heb geen zib in een boete namelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is een voorwerp dat met het skeeleren te maken heeft, en je bent op dat moment aan het skeeleren. Is niet eens discussie over mogelijk of dit mag of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |