ja hoi, verkoop je die blauwe ook? want ik wil ook zulks voor lex, lekker metroquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef Juud79 het volgende:
@Zana, ik heb naast Aapies voor Lientje, ook klompsokken/klompslofjes. Bij de betere schoenmaker te verkrijgen en ze kosten tussen de 9,00 en 12,00 euro. Vaak verkrijgbaar in wit, zwart, bruin, blauw, rood en mat of glimmend.
Ik had blauw en wit mat, maar die worden nu te klein en nu staat er een paar in mt19 klaar in het rood.
[ afbeelding ]
Daan drinkt nu ergens tussen de 100 en de 200.. Hij heeft wel bijna een liter nodig qua gewicht denk ik (morgen CB, maar vast boven de 6 kg). Dus dan moeten het bijna 5x200 of 6x165 zijn.. Maar hij drinkt te wisselvallig. En als ik echt prop, dan spuugt hij. Dus laat het hem zelf wel uitzoeken. Verder heb ik hem aardig door qua slapen/eten/spelen, dus vind het wel prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef Kyara het volgende:
ssssssssssssssssssst, niet zo hard.... 2 april is pas volgende maand....
Midas drinkt alles op wat ik hem voorschotel. 150 klokt ie net zo makkelijk naar binnen als 120. Heeft nog nooit iets laten staan (nou ja, 1x of zo, toen was ie te moe) maar wekt ook niet de indruk dat ie nog honger heeft.
Ik sluit me aan bij Kyara! Hahaha!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:33 schreef Kyara het volgende:
Ja, volgens mij is er een topic over.
Kamperen? Met een baby![]()
mij krijg je zonder baby ook niet in een tent maar dat terzijde
Wij gaan naar mijn schoonouders in Frankrijk. Lekker makkelijk en goedkoop.
Lijkt mij ook geweldig! Wij willen in augustus gaan als Simon bijna een jaar is. Met hemelvaart gaan we proefkamperenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Kamperen.Tegen die tijd is hij toch al een maand of 7. Al zou ik nu ook zo gaan trouwens. Lijkt me echt helemaal geweldig.
Superleuk! Laat je weten hoe het gegaan is dan? Heb hier al het boekje 'Nijntje in de tent' cadeau gekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geweldig! Wij willen in augustus gaan als Simon bijna een jaar is. Met hemelvaart gaan we proefkamperenBen heel benieuwd!
Oh dat is wel irritant. Maar voor een keertje zou lauw water ook wel volstaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
laatst had ik dus geen thermosfles mee naar de eenhigh tea. En daar hadden ze geen magnetron. Dus voortaan gaat de thermosfles weer mee.
We zaten in Zuid-Frankrijk en Barcelona was vanaf waar we zaten 2,5 uur. Daar zijn we één dag geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:09 schreef danic het volgende:
DML hoe hebben jullie dat aangepakt, die rit naar Barcelona?
In één keer? Of met één of meerdere overnachtingen? En qua stops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |